Mesela "bence sizden olmaz" dese ve bir sebep sunsa arkadaşınız, lafını dinler misiniz yoksa şansınızı dener misiniz? Ben kadınların kesinlikle arkadaşları ne derse onu yaptığına inanıyorum.
İlişkiye başlarken insanlar, arkadaşlarının söylediği sözlere ne kadar önem verir?
İlişkiye iki kişi birbirine sevmeye karar veriyorsa arkadaşlarından destek alınır ama arkadaşın sizin ilişkinize karşı tutumuna da bilmek lazımdır. Herkesin arkadaşı kıskançtır diyemem yanlış anlaşılmasın. Fikir almak bilgi paylaşmak açisindan sana genel cümlelerden bahseder veya senin ilişkini nasıl güçlendirmek için çözüm önerileri üretirse fikirlerine saygı duyarım. Ama gelipte senden olmazdı zaten ben size birbirinize yakıştırmamıştım zaten diyerek senin o sevgiye verdiğin çabaya laf ederse ondan fikir almayım daha iyi dersin 😅✨🦋
Arkadaşımın konuştuğu biri vardı benim gözüm tutmadı bunun kıskançlıktan alakası yok arkadaşım olan kişiyi korumaya çalışırım bu çocuk kesin madde içiyordur dedim doğru da çıkı uzak dur dedim konuşmayı kes dedim arkadaşım engeli koydu uzak durdu başına belaya sokmaya değmez kalp yerine mantığınla hareket etmek çok önemli kimse sizin sevgilinizi kıskanmıyor iyi bir arkadaş uyarır kötü bir arkadaş susmayı tercih eder
Anlattıklarınız kadarıyla her şey güzel ama bu kadınlarda emin olun daha çok ve kadınlar birbirini tuzağa çekme konusunda daha profesyonel bunu canlı canlı yaşayan yaşatanları gördüğüm için söylüyorum. Örnek eee balım biz böyle şöyle nişan söz yaptıkta erkek dediğin bunları yapmayacakta kim yapacak kendi kendimize mi yapacağız vs kelimeler allah var vicdan var bişey bilmediğiniz yerde susun daha iyi eee çocuğun durumu çok el vermiyor sonra bunu hayatını paylaştığı kimse biliyor sırf o yakın arkadaş mayetinde yanında gezen kimse arayı bozacak en kaotik durama el atıyor ve bunu yapan bi sürü kadın var bu gözler kulaklar şahit. Ama erkekler Allah için konuşmak gerekirse bu konularda daha motive edici destekleyici kelimeler kullanıyor. Haylaz işe yaramaz erkek toplumunda da var ama kadınlar kadar değil o yüzden birinci dereceden kimse olmadığı sürece nasip kısmet işlerini isterse 10 yıldır tanısın aranızda kendi bildiklerinizi kendinize saklayın. Kadının kadına en iyi düşman olduğu zaman yanındaki insandan daha iyi kimseye ait olduğunu hissettiği hemcinsini tökezlettiği andır
Ya ben yoruma açmıyorum. Herkesin bilmesi şart değil bilmesi gerektiklerinde bilirler... İlişkiye 3. Kişi dahil olmaz olmamalı kibar bir dille bunu açıklar kendi içimde ölçerim belki.. ama evlenmeden önce basiretim bağlanmış olmasın uyarın beni dedim o konuda dinlerim ahdjgl
Evet arkadaşlarımın söylediklerini önemsiyorum sonuçta dışarıdan bir bakış bazen işe yarayabiliyor Ama ne olursa olsun bir şeyin doğru mu yanlış mı olduğuna sonunda kendi aklımla ve kendi hislerimle karar veririm Çünkü benim hayatımı benim ilişkilerimi en iyi yine ben bilirim
Bu konu tamamen kişilik ve durum meselesi ama hemen sana şöyle açıklayayım: Arkadaşların genelde seni korumak ve iyi bir gözle durumu değerlendirmek ister. Ama kalp bu, kiminle nasıl bağ kuracağını kimse kestiremez. Kadınlar arkadaşlarından fikir alır ama illa ki onların dediği olacak diye bir kural yok. Bil ki insanlar kendi hissettikleriyle hareket etmeyi daha çok tercih eder. Sen ne düşünüyorsun? Arkadaşlarının sözüne göre mi karar verirdin? 😊❤️
Bazı arkadaşlarım ilişki konusunda ne deseler çıkar ve tecrübeliler onları dikkate alırım iki tane de piskolog arkadaşım var onlarla da bu konuları konuşmak bana çok güven veriyor ve mantıklı geliyor ama gün sonunda onlar ne derse desinler benim içimden ne geçerse onu yaparım
arkadaşın ne zaman kıskancağını kestiremeyebilirisn ya hiç anlatmamak en iyisi herkesin özel hayatı kendine kalsın, muhabbet edecek konu mu yok başka sanki
Baslarken de oyle ki sonucta yogun duygu beslemedigin icin objektif bakabilirsin, bu yuzden onemsemem. Hani demissin ya arkadasları ne derse onu yapıyor nxkddmd ben cok onceden arkadaslarımı en basta uyarırdım konusma uzak dur falan diye ‘’ dinlemezlerdi’’ sonra gelip bana aglarlardı sen haklıymıssın diye. Yani cogu kisi arkadaslarını dinlemiyor, tam tersi erkeklerin dinledigini dusunuyorum