AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
564Cevap
Normal o tavuk döneri bulamıyanlarda var istemiyosa zengin sevgili bulur hanımefendi bukadar bassit
fakirlikle alakası yok benimde bir bucuk yıllık sevgilim var mesela bugun canım tavuk döner cekti gitti aldı yedik yani başka zaman baska bisey yemek istyncede onu yiyoruz cok sacma bence ağız tadıyla iligli bu
Et yemiyorum ama simit alsa sevdiğim adamdir derim bagrima basarim. Simit aldı diye küçümsemem
l*n biz birbirimi sevelim de tavuk döner falan giremez aramıza
Gayette samimi duruyor bence... Biz sürekli cigkofteciye gideriz çünkü sevgilim de seviyor
kızı eve aç göndermesinden iyidir en azından bide olumlu yönden bakın :)
kadinlarin yeme sorunu hic bitmiyor. hep fazlasini yemek istiyorlar.
Saçma bir düşünce beyni olmayan bir kız işte ne gerek var ki düşünmeye beynimi yoramam
Yoo neden dursun oh miiss canım çekti bak şimdii 😢😢
Yoo biz sevgilimle dois yedik cok da guzel harika bir daha istiyorum :) 4.5 tl :)
Eğer bu tavuk döner meselesi sana ofsayt geliyorsa üzgünüm ama bir ilişkide sen maddi duruma bakanlardansın öyle ya da böyle
Onunla tavuk doner degil kuru ekmek yemeye raziyim :)
durmuyor. gayet olası ve normal.
yeri gelir chinatown'a da gidilir, tostçu-dönerci İsmail Abiye'de.
agzın bal yesın senın ;)
Daha samimi be, lüx biyere gidince hesabı kitleyecek diye ödüm kıçıma kaçıyo..
Tavuk dönermi? mmm şimdi olasada yesek ne güzel oludu şu saatte
Tavuk döner ne ya gel sevgilim ben iskender ısmarlayayım sana derim kaliteli beslenmek lazım.
ben simiti bölüşmüş insanım ama kıymeti yok be boşver o yüzden
affetmiyorsun hala dimi?:/
neyi @Mahkum26?
beni unuttun mu yaaa:(.. neyse tamam yok bişey...
seni unutmadım da neler olduğunu hatırlamıyorum @Mahkum26
ben de unuttum ama neydi konu onu da unuttum. ama farkında olmadığım bişeydi yani yanlış anlaşılmıştım sanırım. Yoksa niye yazayım sana şimdi...
mutlaka halkı bir gerekçem vardır benim kimseye boşuna sırt dönmem @Mahkum26 yine de önemli değil
peki...:S
Sevdiğimle kuru kuru simit bile yerim bana dünyanın en güzel yemeği gelir.
Benimle yeri geldiğinde kuru ekmek yemeyen kızla işim olmaz ne demiş Kıraç abimiz Razıysan Gel 😉
Valla keyfi bilir kızın bama her türlüsü döner tavuğu bile :))
Cok tatli samimi gelir, yeri gelir insan sevdigiyle ayni döneri birlikte beraber bitirir😁
Valla hiç durmuyor ben çok severim tavuk döner zevkle yerim ;);););)
yeri geldiğinde tavuk dönerciyede gidilir çorbacıyada
olmaz ben boğaz kenarı lüks bir lokanta isterim.:DD
Bunu laf eden kişi gonul insani olamaz. Uzak durmakta fayda var.
Boyle. bir soru kafasina takilan kiz asil ofsaytin kendisi!!!
Nolcak cok mu önemli beni sevsin bende onu seveyim tavuk döner ısmarladı diye onu mu sevmicm
yaw gardaş sonuçta garnını doyuri çoçuk derdiz ne be
Ben simit ismarliyorum zoruna giden sktr olp giderrrrrr
Ne ismarladiginin onemi yok. Onunla mutluysam tavuk donerciye de giderim corbaciya da. :)
:) bosver hic ogrenme daha iyi
Ceren kızımız bu söyledikleriyle güzelliğine karşılık cebi dolu bir enayi aradığını açıkça beyan etmiş oluyor. Bu işler bu kadar maddiyata dökülmemeli.
madem daha iyisi var o ısmarlasın da biz yiyek
Daha iyisi ciger kavurmadir baskan
aynen ciğer kavurma. işte ciğer yiyecek kız bulursak evlenelim. tavuğu herkes yiyor.
Olur gidelim derim fakat her seferinde de yiyemem. Yeri gelir ben ısmarlarım sorun değil
Durumu olmayan birisinin tavuk döner ısmarlaması küçümsenmemelidir fakat; durumu çok iyi olupta tavuk döner ısmarlarsa abes kaçar.
ne olacak bende kıza bizim esnafların yemek yediği yerden tablot ısmarladım tavuk döner ne ya ayıp denen bişe var
Valla herkes anasının karnından bir Vehbi Koç doğmuyor bugün tavuk döneri küçümseyen yarın o burnuyla kıvırdıgı dönerin ekmeğini bile bulamaz
Öyle kızın sevgisi aşkı yere batsın cehenneme girsin. Sevmek Demek Kuru ekmeğe Kuru soğana ble yeri geldiğinde şükretmek demektir.
Adamın parası olmayabilir ben kız olsam ve birini sevsem onunla simitte yerim ama parası varda cimrilik ediyorsa vur tekmeyi gitsin
Kızların yorumlarını okudumda gerçekten duygulandim:-)) bizim kızlarımız iyidir ya uzmeyelim onları tbi (ole düşünenler icin)
Az veren candan çok veren maldan demiş atalarimiz. Sizinle bir şey paylaşıyor, tavuk ya da et olması onemli degil.
Benim eski sevgilim hiçbirşey yemiyodu :-D:-D ısrar ediyodum gidelim biryerlere diye yok diyordu bir cafe ye oturduğumuzda sadece çay içiyordu :-)
Ben ona sorarım ne yemek istersin diye ona göre götürürüm benim için hiç fark etmez takılmamda böyle şeylere ama insanlar takılıyormuş demek ki.
Ayy ayyy kızlarımıza bak. Hepsi birden iyilik meleği kesildiler başımıza. Madem herkes böyle düşünüyor. Peki bu ferralili berkecanlara verenler kim?
@Sineemiss ben aşkımla tavuk döner yerim ne olcak dimiiiii asqim? Yer misin
Ben zaten et doner sevmem tabuk doner seveeim :DDD Yeriz askimm @Rusasigi
Aşkın sana gurban 💟💝💟💝💟💝💝💟💝💟💝💟💝💟💝💟💝💟💝💟💟💝💟💝💟💝💟💝💟💝💝💟💝💟💝💟💟💝💟💝💟💝💟💝💟💝💟
@Sineemiss
Allah belanizi ya :D 😂😂😂😂
Ne var. S
@KaymakliKünefe
@sineemiss Bir gider misiniz olmayanlar da var
Ulan haci send de guru olldun burada nasilim sorularindan buralara kadar geldin eee yaptin mi rus sevgili :D
Oha yine dislandik. s. s. Tamam kanka gittik bay @diemydarling :Dd
eksileri atanlar kıskananlar derneği :D
herkesin burada bir aşkımı var yahu olmayanda var :)
Oysa ki kızlar harıl harık kocaman tavuk dönerleri yiyor. Hayır anlamadım benim gördüklerim mi kuz değil , senin bahsettiklerin mi?
- aşkım tavuk döner yiyelim mi?
+ ayrılalım berkcan!
-aşkım popeyes'e gidelim mi?
+ çıkışta da sevişir miyiz aşkım?
Böyle aptal bir düşünceye kapılan kızların para için neler yapacağını düşünmek bile istemiyorum açıkçası...
ben param olmadan kızla buluşmam hiç para yiyici bir kız tanımadım ama yinede her ihtimale karşı yanımda para olmadan buluşmam
Eskiler ne güzelmiş millet sevdiğiyle beraber kuru ekmekle zeytine yok demezlermiş bu kaşarof döner bulmuş burun kıvırıyo tribe bak tribe.
düşünmüş aç karnını doyurmaya davet etmişim bunun için laf ediyorsa kesin ayrılırdım bunu diyenden sevgili eş meş olmaz
Ayniı fikirdeymisiz yorumumu yapp bir baktm da :)
ya tabuk döneri çok seviyordur ve senin sevip sevmedigini ölçüyordur ya da cebindeki para ona yetiyordur ama neden et degilde sadece tavuk?
Önemli olan sevdiğinle olmak lüks bir mekanda yemek yesen ne fark eder simit yesen ne fark eder ya da hiçbişey yemesen ne fark eder
ofsayt ama her hesabı erkeğe ödeten kız dahada ofsayt değil mi
Erkeğin bu durumdan ne kadar memnun olduğuna bağlı
erkek egosu yüzünden böle oluyo hiç bir erkeğin hoşuna gitmez sürekli ödemek
Hadi ya , hesabı ödemeye kalksan ekstrem tepki geliyor o yüzden sordum
kibarca yap buluşmadan önce ben ısmarlıcam de kabul ediosan buuşalım de bak noluyo
Soru benle alakalı değil. Merak ettiğim şey düşünceler
öyle yapsınlar o zaman kızlar :D:D:D:D
Banane mk beni severse benle gelir gidipte starbucks ta kahve icecek halimiz yok ya. He maddi durumum oldukca iyi cebimde 50 lira olur yine tavuk doner yerim
Yoo.
Çokta samimiyim.
Ben hatta eve gidip hazırlıyorum güzel şeylr onları yiyoruz. Bu hepsinden daha samimi.
aşk bu değil yavrum. onun ilişkiden istediği şey belli ;)
Bence değil erkek arkadaşının maddi durumuna göre tabi. Ama bence güzelde birşey apsürt şeylerde yapılmalı ilişkide ne olcak ki ne yediğinin önemi var mı bu dünyada
Nie erkekler aş evimi açsan git evinde ye, yemek beğenmiyor birde ismi tavuko dönerella olsaydı koşa koşa giderdin yemeye değil mi?
tavuk döneri beğenmeyenler sanki doğuştan havyarla büyüyüp paris jet sosyetesinde yaşıyorda döner ısmarlayan erkeğide beğenmezler. ne büyük bir çelişki.
...
https://i.capsspot.com/s/16/4/984480.jpg
Haha 😊