Arkadaşlar flörtleştim çocuk ilk buluşmada bana tavuk döner yedirdi sizce
Bundan olmaz mı? Et döner varken o kadar tavuk nedir yaaaa bana değer vermiyor mu acaba
Arkadaşlar flörtleştim çocuk ilk buluşmada bana tavuk döner yedirdi sizce
Bundan olmaz mı? Et döner varken o kadar tavuk nedir yaaaa bana değer vermiyor mu acaba
Yani ha et döner ha tavuk döner karnın doydumu arkadaşım neyini bu kadar kurcalıyosun anlamadım. İlla lüks bir restoranda boyunu aşan bi hesap mı ödemesi lazım sana değer verdiğini göstermek için ki bana göre hesapta ortak ödenmeli ama o sizin tercihiniz tabi 🤷🏻♀️
Belki imkan kısıtlıydı o an. Önemli olan sohbet nasıldı, sana tavrı nezaketi. Ha şu da var her buluşmada bu şekilde olursa sana ne yiyeceğini sormassa pinti ve inceliksiz bir adamdır net..
Belki de tavuk döneri tercih ediyor. İlk buluşmada önemli olan iletişim ve samimiyet. Tavuk döner yedirmesi değer verip vermemekle ilgili bir gösterge değil
Cevap
33Cevap
Olur aç gezdiren çok erkek var gadası
Hayır olmaz tabi ki de.. yani romantik olması daha güzel olur.. onu da geçtim ben ilk buluşma için yemek tercih etmezdim.. bunun yerine sinema ve sonrasında kafelere gidip kahve içmek daha iyidir
Nereye götürmek gerekiyor ilk buluşmada merak ettim? Çırağan sarayına filan mı 😄
Önemli olan nerede oturduğu, ne yenildiğinden ziyade düşüncelerin, fikirlerin, karakterlerin uyuşması. Mutlu olduktan sonra bankta oturup simit yersin ne önemi var ki.
Aynen birader... Hepinize, nerede ve hangi mekanda olduğundan çok kiminle olduğunu ve ne yapmakta olduğunu, nasıl vakit geçirdiğini öninemseyen manitalar diliyorum
*önemseyen
Parkta otur simit ye, termostan evde yapılmış kahveyi iç, ama muhabbetten başın dönsün, bitmesini isteme... Budur...
@Banker_Bilo Kesinlikle öyle ama bu devrin insanları o muhabbetin sıcaklığını bilmez. Herşeyin gösterişli, şahşahalı olması lazım. Tabi istisna insanlar var, onları ayrı tutmak lazım
Bunun nedeni, sosyal medyada sergilenen hayatlar... Şuraya gittik, kocam beni şuraya götürdü, sevgilimin davet ettiğini yere bakın türü paylaşımlar... Lan gördüğün çift zaten İsviçre'de yaşıyor, senin 1 haftalık maaşını sevgilisiyle bir buluşma için ayırabiliyor.
Et döner, tavuk döner ayrımı yapıyorsan henüz çok ergen kafasındasın demektir. Ayrıca, flörtün seni lüks bir yere götürmek zorunda değil. Babanın parasıyla gidemediğin yere sevgilinin götürmesini beklemek açgözlülük ve varoşluktur. Birbirinizi tanıma ortamında sohbetinize simit ve çay da eşlik edebilir. Bu kadar açgözlü olmayın. Erkeğin kalitesini sizi götürdüğü yere göre ölçmeyin.
Biraz ağır yazdım ama soran hanımefendi yine de like bırakmış. Teşekkür ederim.
Yorumlarda ne g.. rizekalı insanlar var ya...
Siz ciddi misiniz?
Tavuk dönerciye götürdü diye o kişi hakkında böyle bir soru soran bir zihniyet asıl ona sevgili olabilir mi? diye sormak lazım. Mesela ne yedirse ondan olurdu sana göre boş ver bu boş işleri onun sana olan davranışlarına bak, ilgisine bak.
Düşünmüş yemek yemek adına götürmüş. Bir insanı götürüp yedirdiği yemekle yargılayamazsınız ama bu çok acımasızca. Şık bir mekana gitseniz ama beş para etmez biri çıksa ses çıkarmayacak mısınız? Havanızı atıp filanca yerde yemek yedik diye anlatacak mısınız? Tavuk döner et döner, tost, kokoreç ne yemiş olursanız olun ; bir insanı size verdiği önemle not verin yemek, mekan değeri ile değil..
Baba tavuk döner yedirirsw beni iyi tanıyomuş derim et döner sevmem :D
İlk buluşma için kötü mekan seçimi fakat olur olmaz belirlemek için yeterli değil
Kaç yaşında çalışıyor mu? Aslında her Şehirin Sosyal tesisleri var 🤔 Arkadaşlar Fiyatlar da uygun oluyor hem Kafe hem restorant sevdiklerinizi oraya götürün 😊
İlk buluşmaya adana yemeye götürmeyen erkekten olmaz yanına da bol meze olacak gözün doyacak masaya oturunca
Aksine bence değerini tavuk veya et döner olarak düşünme daha çok vizyon meselesi adam canım en lüks restorana götürse yine gözünde olmaz bence
Hesabı odetmedigine şükret diyorum
Demekki gücü ona yetti
O halde bu çocukla olur. Gücünün yettiğini seninle paylaştı
Yapış aşko 😘
Ulan bşr et döerune kadar biliyor musun aq ayrıca parasına değer veriyorsan çocuğa yazık SG ayrıl
Ya tatlım bak şimdi belki parası yok öyle düşün yinede aç bırakmamış seni neden olmasın
parası yoksa anlayışlı olmalısın. Ama varsa o zaman bir kez daha düşün.
Ne alak olur sonuçta başka erkekler gibi gözünü boyamaya çalışmamış mesela 😅😅🤗💁♀️
Onu bilemem, ama bunu dert etmeyen kız gerçekten 1 ömür boyu aynı yastığa baş koyulacak bir kızdır; çünkü bunu dert etmemekle beraber aslında " Seninle her şeye varım " da demiş olur.
Pardon seni saraya davet etmeliydi dimi Allahın varoşu ve kezbanı
Ben de 3 yıllık ilşkimde kız arkadşaımı iskender yemeye götürmüştüm. Yemek yemeyi bilen kadin candır
Sınıf seviye belirlemeyin böyle konularda. Nereye giderseniz gidin önemli olan o ana bakmak. Yani beraber geçen zamanın doluluğuna
Ne önemi var ki bence olur. Benim için fark etmez mesela önemli olan konuşmanız, anlaşmanız ve fikirlesmeniz.
@demir5222 Kaç hatuna sana ısmariyim yazacaksın?
*ısmarliyim
senden hayat arkadaşı olmaz bacım. O çocuk için üzüldüm
O bile fazla sizin gibi beklenti içinde olanlara
Valla ben okeyim severm tavuk döner yemeyo
olur bal gibi de olur
Gayet olur tavuk döner severim
Neden olmasın ya seve seve giderim yerim
Olur yaa çok şey etmee
Bu arada 10/10 hareket
Ne güzel işte afiyet olsun
Seninle dalga geçmiş , iyi de olmuş sanki :)
Nereye götürsün isterdin?
Oo çok severim 😂
götürürse dua et bence
Sen parasına takılmışsın bence
Biz et doner yemistik ama o cok uzun yoldan geldigi icin ben odemek istemistim
Ne güzel işte tavuk döner candır
Tavuk neymiş? Et olacak!
Hayır ilk buluşma için kafe şart
Gayet güzel date sende saçmalama ablacım
@demir5222 Kaç hatuna sana ısmariyim yazacaksın?
*ısmarliyim
Engelledim abazan kardeşimi...
Birader sitenin amacı herkese yürümek değil...
Afiyet olsun yavrum.
Seb de etini paylaşırsın yarın
Ondan olur abartma
@Emretsci07 niye tavuk dönere mi götrcen
Neden olmasın😂😂
Ama et donerrrrr hadi geene iyisin 😂
@Emretsci07 çiğköfteye götür
Değer verdiğimiz içimizi acıtıyor işte
@Mertz00007 değer verecek doğru birini bul
@Emretsci07 olmaz özeldekiler sapıklaşıyor
Burdan nasıl knusalim herkesin içinde 🤭
Sen gibi farkında olan yok ki yahu
@Emretsci07 ne konuşcan herkesin içinde konuşulmayan ne olblr
Mert git kendi yorumunda konuş krdes manyakmisin
Normal sohbet işte be burada herkes okusunmu yani 😂
@Emretsci07 okuyup kıskansınlar
Mert kudurdu bile doğru 😂😂
Mert avcunu yalayabilirsin 😂😂
@Emretsci07 boş ver mertle r namert olur salla onu
Bncede emrelerde bal olur 🍯🤭
Bu nasıl bi yavşamadır yahu 🤣
Az kuyruk salla ortalık malı oluyorsun : )
Gene bir kedi ciğere mundar dedi evet😂
@Mertz00007 sende başka kapıda miyavla kuduruk dog
İşte bu yüzden özelden yaz dedim 😂😂
@Emretsci07 yazmam kavga edebilirim
Gerek varmiiiiii
@Emretsci07 herkese koşmuşsun bn sanada yazmam erkek dedğn coll olur hadi by
Sohbet etmek için koşmak lazım napalim kucağımıza havadan düşse yazmayiz ztn😂
@Emretsci07 kes ya hepiniz ölün
Eyvah be feminist😂
Çok mrk ediyom ben smdi sna yazmasam nasıl knuscaz birinin adım atması lazım demi ama
@Emretsci07 yürü be keko
Valla kusura bakmada hiç keko deilim 😉
@Emretsci07 belli yorumlarda kızlara sülük gb yaz demişsin
Kekelukmu bu smdi sohbet muhabbet ediyoz ne var bnda yani
@Emretsci07 bas git Arizona kertenkelesi.
Aman iyi beee
Vah emrecik olmadı mı 🤣😅
Olmadı kardeş olmadı başaramadık😂😂😂😂
Biseler yaşandı işte kurcalama savaştık kaybettik 😂😂
Ben severim
Yenir nolcak
Öğrenci mi
Olmaz mı sence
Parası fazla yoktur napsın çocuk
Kahve içmeye goturseymiş keske
Olur
Olur
Olmaz tabıkı yaa
Maddi durumu yoktur. Ne yapsın.
Ben kadınıma para harcamaya bayılırım
Olue
Benim icin sorun olmaz.
Olur
Olmaz
Olmaz.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?