AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
564Cevap
Doğru bence tavuk döneri erkek arkadaslarıyla yiyebilir, kız arkadasıyla farklı bir yemek yemesi daha iyl olur 😄
Yani 👍
Hoşuma gider 2 lahmacun yemekten ziyade "gömeriz" işte😄
Asıl bunları takacak bir erkekse ayrılırım. Tavuk döner yenmez mi ya
ne varmış tavuk dönerde gayette güzel bir yemek. Ben fiyatına degil tadına bakarım.
benım ıçın böyle seylerın hiçbir önemı yok. dert etmem.
o zaman vereyim parasını istediğim zaman bana sakso çalsın.
Arkadaş biz öğrenciyiz https://i.hizliresim.com/1Y3B01.jpg
madem herşey beraber olacak tavuk dönerde beraber yenilsin ne olmuş ki
Ben sevdiğimden sonra ne farkeder ne yediğimiz? Beni sevsin de tek eksiğimiz tavuk döner olsun
Hadi ya kizin erkege yemek yapmayip erkegin onu surekli yemege cikarmasi garip durmuyor ama hihi tabi siz haklisiniz. Kaciniz yemek yapmasini biliyor acaba
geri zekalı kadın tavuk döner de güzeldir rostoda anasının a.. ndan ıstakoz karides yerkenmi çıkmış
1 liralık simit alıp bölüşünce romantik döner ısmarlayınca fakir. Yurdum insanı işte nolcak :)
Hahaha super ya cidden bunlarin hali nolucak :)
bir bilsem ne sen sor ne ben söyliyim :)
Ben severim aga gideriz isterse baska bisey yesin donerime karismasin
Kabul etmem net! ben napiyim tavuk donerciye goturen sevgiliyi
bir deli çuvula taş atmış yüz akıllı çıkartmaya çalışıyor
Döner alırsın öküz der simit i bölersin romantik der
kokoreç yerse?
@emmy48 Ben şahsen yemek seçmem, para var ve ucuza kaçıyorsa o zaman problem var demektir, parayı kıstık dan sonra ha öküz olsun ha cimri hiç fark etmez ama para olmadığı halde bir şeyler yapılmaya çalışılıyorsa o zaman kız daha da mutlu olmalı, kokoreç e asla hayır demem :)
para olsun olmasın ben kokoreç tercih ederim :)
@emmy48 kokoreççi bulamazsak aç kaldık desene
buluruz ya :D olmadı simit yeriz ama yanına çay değil ayran olsun :D
İyi ki yemek seçmiyoruz dedik, sen bizi aç bırakacaksın :) gel ki düşündüm de denene bilir
Çok şey görmüştür ama sonradan görme ise sıkıntı :))
Dünyada milyonlarca insan açlıktan ölürken, tavuk döneri beğenmemek biraz ofsayt durmuyor mu?
Adam en azinda karnini doyuruyor ne ac gözlü bu kizlar beee
Bir insan sevdiyse boyle bir şeyi dert etmez maddiyat değildir önemli olan
Herşey para değil, yanımda olsun gerisi önemli değil
ucuz olunca tadimi kotu oluyor karnin mi doymuyor yoksa tavuk sevmeye engelmi oluyor anlamadim ki
et döner ısmarlasa düşünceleriniz değişecek mi sanki :)
önemli olan insanların kişilikleridir, parası pulu değil.
Benım için önemli degil daha şamımı bulurum o erkeği
Kizim oyle adamlarin degerini bilin be. O adamlar parasi olmayipta biseyler yapmaya calisan adamlar
Niye biz sevgilim ile ilk olarak balık ekmek yemeğe gitmiştik ve çok eğlenmiştik :)
Sevgilisinin ısmarladigi tavuk döner den rahatsız olan kızın samimiyetinden şüphe ederim. Onaa horoz döner ısmarlarim
Ben hayatımda bir kızı yemeğe çıkardım lüks bir yere götürdüm ama yine de dürüm söyledi param olup olmadığı konusunda da fikri yoktu sınırlama getirmedim istediğini söyle dedim o onu tercih etti neyse konumuza dönelim tavuk döner candır...
Zaten erkeğin tavuk dönerini beğenmeyenler evde aclıktan ağzı kokan insanlardır ne yazık ki kendilerini bir boo.. k zannederler..
Hersey para mi? Diyenide var... Hersey para mi.. diyip bos konusanida var... Kimin ne istedigi belli degil... Once insan olmak gerek...
valla geçen bir yerde 150 gr döner ekmek yedim şişe kolayla ikisine 32 lira verdim. onu yemezse b*k yesin
Durmuyor canım meksika sofrası fransız mutfağına gitmeyi düşünmüyoruz biz. Ciğerci mamoşa götürürdüm ben olsam :)
ilişkiler hep maddiyata dayalı olmuş, gerçek aşk ve sevgi diye bir şey kalmadı sanırım para varsa mutluluk ta var artık.
Bu nasil sorular ya adamin durumu yoksa tavukta yedirir simitte sanki sevdiginiz kişiyle luks mekanlarda yemek ıçinmi çikiyorsunuz
Dünya'da açlıktan ölen insanlar varken böyle bir konu nasıl tartışılıyorabiliyor kocaman bir soru işareti.
Daha ne yapsın adam, tavuk dönerden şaşma, hakiki adam işte daha ne olsun pahalı restorantlardansa içten bir yemek yedirmiş
Bence adamın dibi. Biz erkekler çoğu zaman deneriz bazen kızları tabi kızlar da beyin ne arar ahh ahh :D
O ilişkiyi yanlış anlamış. İlişki paraya değil para ilişkiye alet olmalı. Ceren hanım tavuga kurban olsun..
Ya sizin dusunce yapinizi anlayamiyorum. Bir gun tavuk doner der bir gun biftek der pirzola der insanoglu her hale dusebilir bence ayiplamamak gerek.
Bilmiyom kulaga kotu gibi geliyo burada ama amerikada boyle olmuyo iste :) acaba neyi yanlıs yapıyoz :D
eğer o ilişki maddi duruma bağlıysa en kısa zamanda o ilişkinin bitmesi en iyisi olur. sevmek ne zamandan beri parayla maddiyatla ölçülür oldu
herkes dengını bulur ısteyen kız var ıstemeyen kız var hak vermek lazım bızımde paramız yokken zengın bı sewgılı yapmayız olur bıter
tabela asın boynunuza yemek sitediginmiz seyleri, muhattab olmak isteyen ona gore gelsin ya da barkot fiyat etiketi falan
Sabah simit getiriio... oglen ben ona et durum kasarli;)) aksam az kuru az pilav. ozel gunler baskaaa...
hayır ofsayt ka ne alakası var samimiyet göstergesi parası olabilir ama tavuk döner yemeyi seviyodur belki,
bence kendimizi kastığımızdan böyle yani biz aslında içten içe şatafat istediğimizden yoksa lüks biyer olup tavukdöner yense yine kötü yine kötü :D:dd.
Ben sevgilime trilyonlarımda olsa tavuk döner adana felan alırım hamburger falanda alırım suşi falan almam one öyle çiğ balıkmı yicez özenti olmamak lazım :(
vallah şimdi söyle ben sorarım tavuk derse tavuk et derse et yeriz o kadar basit ama sevgilisini tanıyorsa deme side normaldir fakir olcak hali yok illa :D
Gereksiz kimisi babasının cebin deki parasına yatına gatina kimiside hayat mücadelesine. Yazık yaw dünya sizin olsun benim allah için atan kalp elimi tutcak scak bir el. Geldik gidiyoz. Gerisi boş
Piramidi biraz alta çekmek lazım, arkadaş iyi bir adım atmış herkesden bekliyorum bu davranışı :)
Çok para gidiyor yoksa genclerrrr
O kızıda çok görmeyın zengin zuppesi öyle görmüş naparsin. sevgili dediginle heryere gidilir. Yani sürekli para olacak diye bir durum yokki her yere gidilebilir.
Neden olsun ki ben sevgilimle yeri geldi simit yedik yeri geldi açlıktan midem ağırlığı halde tokum dedim. Bence bu senin görüşüne bagli olur. Ceren denilen kiz bence fazla şımarık mis
Parası olmayan bir erkekle birlikte olan kız tavuk döner yemek zorunda kalıyorsa zoruna gitmeyecek kabullenemiyorsa kendisi daha güzel bir yemek ısmarlasın o zaman😄
sen adamın parasını sevdiysen o zaman abes kaçar ama gerçektende onu herşeyiyle kabul ettin ve sırılsıklam aşıksan tavuk dönerin hatta martı dönerin ne önemi var ki
O fikri savunan sür**meliye söyleyin , ona yok döner möner , o ancak eşşeğin s**alamını hakediyor..
Çok saçma onların işi gücü pahalı şeyler. Kimse şükretmiyo onu bulduğuna.
İnsanlar açlıkla sınav olurken bizim yaptıgımız konuşmaya bak.,
Seven insan ekmegide etide birlikte yer..
ne düşüneyim canım. sevdiğin olsun yanında. gerisinin ne önemi var sanki?
Şimdi kimse gelipte burada aşktır meşktir zırvalamasın para yoksa aşkta yok.
ne alakası var ofsaytla şimdi bunun? buna ofsayt diyenin hakemliği biter!!! :D