AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
564Cevap
Alman usulunu destekliyorum. Kizlari seks objesi olarak gormeyin diyenler; erkekleride yolunacak tavuk olarak gormeyin, gururlu onurlu olun hesabi odetmeyin
hiçte ofsayt durmaz seviyosam aç da kalırım tokum derim yani sırf maddi durumundan dolayı soğucak değilim böyle şeyleri takanların kesinlikle görgüsüz ve düşüncesiz olduklarını düşünüyorum.
Kurban bayramında evine et girmeyen insanlar biliyorum. O kız tavuk kadar değerli değildir benim için. O kız babasının evinde et döner yiyor galiba. Yiye yiye bu zihniyete kavuşmuş
Annenizin karnıdan suşi ile çıktınız mk. Böyle şeyler ayıplanacak birşey değil. parası olup karıya kıza laf atan erkek lazım sizin gibilerine. onlar ayıp olmuyor çünkü..
Demekki burdan anlayacağımız gibi 2 gönül 1 olunca samanlık seyran olmuyormuş ama bence saçma hayır sevdiğin fakir ise bile onu kırmamk için yersin susarsın he illa yemek istemiyorsan sen ısmarla?
Giderim ne var ki her zaman egzotik birseylermi yenecek
Sen böyle deyince canım tavuk döner çekti. Sevgilim olsa da yesek beraber. :)
Ne ofsaytı be? Herkes zaten karakterine gore sevgili seçer. Secmiyorsa kompleks dolu hayat onu bekliyor. O kisi bundan sonra anasindan, babasindan bile utanir. İcinden de olsa,"Tavuk mu iyhg..." diyen kızla cikilmaz zaten.
Ayy tüm Guru gurular toplanmış burada :D hadi gene iyisin
Yo bence çok samimidir tam tersine :D Maddi durum zerre kadar umrumda değil :D
yürü tavuk döner yicez
olur fjhfjh :D
Ismarlamasına gerek yok. Ben kendi yediğimi öderim o niye ödesin
bir kola alıp 2 pipet bile yaparız ne diyon sen bee :P
Bence degil. Samimi biri demek ki oynamiyor. Ayrica tavuk donere bayilirim.
Niye zemgin hayatinda hic mi tavuk doner yememis. Bende mecbur d3gilim onu ve onun gibileri elit mekanlara goturmeyi. Oyle dusunen biri zeten benim yanimda birak tavuk donerciyi simitciye kadar duramaz
Ben sevgilim olsa onu götüremem bir yere çünkü mesleğim yok elimde
Tavuk döner ismarlayan erkek candir benim için o adama kurban olurum ulan
İnsan sevdigiyle kuru ekmeği bile iştahla yiyor, sevmediginin yaninda bonfile olsa gözü görmüyor.
her tavuğun eti yenmez iyi tavuk dönerci varsa gideceksin yiyeceksin :D
yaa ben sevdikten sonra soğan ekmekte yerim ya önemi yok. ama o kadar da çulsuz olmasın be
Ne var bunda ya sevgilinin parasina bakan kizlar kdr salak kisiler yok
Demedim o zaman tutsun elimden götürsün hatta simit daha çekici..
Allasen bunların ne önemi var?
Demesin**
cok sacma yaa insan sevdiğiyle olduktan sonra kuru ekmek bile bal gelirr
Burada hesabi ortak odediler diye dert yanan kiz vardi buna kesin ters cevap verir...
sokakta bir simit bile yeter yeterki yanındaki adam olsun
Sevgiyi tavuk döner de arıyosanız ancak o tavuğun pisliğiyle doyarsınız
Yedirmem zaten ama ne mutlu o samimiyeti yakalayana
Dogal olmak lazim .. Gencler paraniz yoksa sevmeyin kimseyi .
Birlikte olalım simit bile alsa paylasirim yeter de artar gönüller bir olsun.
Adaşıma katılmıyorum fark etmez :))
Ama ben sevgilimin yanında yemek yiyemiyorum ya :D
E olabilir? Her şey maddiyat değil.
Günü gelir beş kuruşa muhtaç olunur.
Tavuk döner bile fazla ben sevdiğimle simit bile yerim
Beni maddiyat olarak gören bir kızı ben de seks objesi olarak görürüm. net
Geri kafalılar...
O tavuk ekmeyi bile bulamayan milyonlar yasiyor biliyormuydunuz?
Allah onuda keser önünüzden her nimetr saygı duyun!
Benzetmek olmasın sana dünyâda bir yeri;
Eylül sonunda böyledir İsviçre gölleri.
diyerek renk katıyorum bin küsur gri cevabın arasına
Hayır yemek yemektir illa ki çok şık bir restorana gitmeye gerek yok. Ayrıca tavuk döneri çok severim ben :D
ben benim hatunu mangalciya goturdum valla ikimizde et seviyoruz, catal bicagi birak kemikleri siyirdik :/
gayete guzeldi :D:D
tavuk dönerin fakirlikle ne lakası var canım. damak zevkiyle alakalı bir durum. ayrıcaofsayt durmuyomu ne ya :D şakagibi.
Tavuklar duysa böyle söylendiğini valla yumurtlamazlar bir daha. Çok gidiliyor tavukların üzerine. Tavuk döner fakirlik göstergesi değildir...
ben hiç tavuk döner yedirmedim ama bazen paramın olmadıgı günlerde o ödedi yani eger seviyorsa herşeyi gögüs germeli o kişi
Tavuk doner Beşiktaşda karadeniz donerde yenir oyle her kizida goturmem oraya kusura bakmasinlar o seviyeye gelmek zaman alir :)))
En kötü zamanlarımda ihtiyacımda maneviyatımda yoksa En güzel sofralarımda ya meze olur ya da kapıda bekleyenim :)
Ne alakası var zenginken ya da paran varken herkes yaninda olur zaten onemli olan boyle seyleri yapabilmek.
İlişki bu görüş üzerine kurulursa erkekte köprüyü geçene kadar lüks yerde yedireyim matığına kaçar :D
Köprüyü geçincede bırakır.
s... rim öyle kızı kusura bakmasın. beni ben olduğum iöin sevecekse eyvallah... ama cüzdanım içinse canı cehenneme
Düşmez kalkmaz bir allahtir.. hastalikta saglikta zenginlikte fakirlikte benimle olmayan kadin s***sin gitsin
Kim ne derse desin arkadaşım. Harbi çocukmus oldugu gibi.. Hava civa pesinde degil helal olsun.. tut onu bırakma sakınnn
Saçmalama simit ayran bile yerim. Onun için sevmiyorum sonuçta. Hem zaten hesap falan öderken utarım ben.
Hergün havyar mı yiyek gardaş ;)))
Böyle şeyler çok saçma o zaman evlenince az bir sıkıntı olduğu zaman bırakır bunlar adamı
Gereksiz şeyler
Hahahahahaha :D
valla o an canımız ne cektiyse onu yerim bu tavuk döner de olabilir ciğköftede olabilir tandır kebabı da olabilir peynir ekmekte...
Önemli olan kimle yediğin bence :) sevdiğin biriyse bundan bile zevk alabilirsin bir döner yüzünden bu şekkilde bir tepki oldukça yanlış
gidip köri soslu tavuk mu ismarlicaz illa ben seviyorum tavuk dürümü maddiyatim iyi ama gene de yiyorum ne alaka simdi bu
Konu maddi durumla ilgili değil bence tavuk döner yenemez mi Allah Allah ille lüks yerlerde hamburger mi yemek lazım pehh
Burger King'de Whopper fena olmaz yani. Orası da lüks yer değil zaten
Yanlış düşünüyorsun ille de o olmak zorunda değil sokak köftecisinden dönercisinden alırsın yarım ekmek doyarsın sevdiğin adamla evlenirsin yeri gelir bayat ekmek yersin yok bana sevgi değil zengin adam lazım diyorsan sana kalmış
sevdiğin insan seni her anında her halinde sevmesini değer vermesini bilecek sevginin aşkın amacı bu gerçek sevgi kötü günde ortaya çıkar eğer insan seviyorsa o sevgi için her şeye katlanmalıdır
Ceren diye nitelendirdiğimiz mahlukat iskender yesin hesabıda kendi ödesin yiyicilik yapmasn. Bir kuru ekmege muhtaç kalmayınca kıymetsizleşir tabi tavuk eti asgari ücretten haberi yok sürtügün
Şimdi kızlar sevgilileri dürümcüye götürdüğü için ayrılıyorsa zaten o kızdan sevgilide olmaz eşinde olmaz sıkıntılı zamanında başına kalkar ve terkedip gider.
Kimse bu tarz insanların egolarini tatmin etmek zorunda değil. Ha eğer kizi tatmin edeceksede kiz da onu tatmin eder.. Yani demem o ki parayla gelen aşk Otel odasında biter
valla o da bişey mi? bir tanıdığımın ilk kez bir kız arkadaşı oldu, kızı ilk buluşmada süper markete götürmüş, bak demiş fiyatlar bunlar, hayatı ona göre yaşayacaz :)
bence bunu sorun yapanları aç bırakacaksın. sevgiliyse ayrılacaksın, böyle kişileri her yerde rencide edeceksin,, insan sevdiğiyle gerekirse aç kalır o kadar
Adamın Dibidir
Adamın Dibidirr
Adamın Dibidirrr
Adamın Dibidirrrr
ya da değildir ne bilem
Hayır görende kotu bisey sancak
Döner mk bu
Olay tavukta değil , hediye olunca düşünmesi yeter diyorsunuz , yemekte neden olmuyor , parası yoksa ve seviyorsa ne yapsın çocuk. Yine de zorla götürecek değil , kabul etmeyin o zaman