AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
564Cevap
Ben bir Erkek olarak Canım ne isterse onu yer eğer karşıdakide uygunsa Tavuk Döner yerim. Ne farkeder ki? Sevgi Yemeğin ya da Paranın üstüne kurulu olur mu? Eğer onun üstüne kurulu olsaydı Gerek yok Sevgiye :)
hahah ben ısmarladım , hatta sonra muhabbetini yaptık çok güldük , tavık döner gibisi var mı la , en ucuzundan olacakki ölsen bile beraber olsun diye , tavık dönere gelen birini buldunmu bırakmayın bence :D
Tavuk döner ısmarlasın başka bişey istemem çok seviyorum :D yanınada bir büyük ayran açıcan oh mis
Ben yazsam kimsenin ruhu bile duymazdı millet hemen popüler olmuş ah ah...
Samimiyet önemli değil Çağımızda... kızlarda bunlara takılıyor ya fitil oluyorum maddiyat neden bu kadar önemli? Tavuk döneri bulamayan küflü ekmek yiyen insanların olduğu bir Dünya'da bunu mesele yapan gereksiz insanlardan nefret ediyorum
adami sevmem onemli umrumda olmaz oyle seyler. parasi olmayabilir gayet dogal
helal sana ya
Olayı bilmiyorum ama ne var ki bunda anlamadım ben bir sakınca görmüyorum
Seven insan yeri geldiğinde aç karnına da durmasını bilir saçmalamayalım lütfen. Tavuk döner yiyince bir yerleri mi bozuluyor nedir bu aşağılama anlamadım. Yemek yemektir yani havyar mı yedirelim ne yapalım?
tavuk dürüm bir kenara bana bir sakız bile alsa ben gocunmam sevsin yeter
Bu soylediginize inandinizmi lutfen gercekci olun
ben gayet ciddiyim sonuçta sevdiğim erkeğin maddi durumu iyi olmayabilir o yüzden maddi sürprizler yapamayabilir saygı duyarım benim için sorun da olmaz
Ulan herkes anasının karnından parayla doğuyor sanki. Belli ki kız zengin avcısı böyle bir şey yazmış. Çocuğun parası yoksa ne yapacak tabi ki dürüm yemeye götürecek. Kızlarında biraz anlayışlı olması lazım.
benim için farketmez önemli olan yanında mutlu olduğum insan
abi ben tavuk döneri seviyorum. sevgilim olunca tavuk döner yemiyim mi? kadıköyde güzel soslu yapıyolar iskelenin orda.
Sevdiğim yanımda olsun da ekmeğe tuz serpip yeriz. Sadece sevdiğim yanımda olsun. Açık ve net.
sen insanların dediğine bakma onlar maske. kimse seninle oturup tuzlu ekmek yemez
O zaman benim yanımda işleri olmaz. Ana, baba parasıyla ezmeye kalkmasınlar kimseyi.!
Sevgiliyle tavuk döner yemiyorsa başkasınınkini yiyordur benden söylemesi !
Sonraki gitmemzde de ben ısmarlarm :) Olmadığı halde artistlk yapana rağmen 1-0 önde sonuçta :))
parası yoksa ne yapsın. kız memnun değilse kendi bilir memnun olacak biri çıkar elbet. parası varsa haklısın
Neden ofsayt olsun bence gayet samimi bir hareket. Herkes zengin değil malesef.
Burger King'de Whopper'ı mesela zenginler mi yer sadece?
Hayır ben tavuk dönerden bahsettim. Hani ufak fakir görülüyo ya. Zengin mekanlardansa orada yemeği yeğlerim
Anladım da, tavuk döner yemeyip başka şey yemek için illa zengin olmak gerekmez onu demek istemiştim
Bence gayet samimi :D ne yani tavuk dönerde bir nimet ve oldukça lezzetli
Oda yemek sonuçta :D Yerim tabikii hemde seve seve.
Tavukdöner sağlıklı yapan bir yerse tabi ki yerim, neden olmasın
Buradaki tek ofsayt insanların koşulsuz olarak istediği sevginin, aşk'ın böyle bir soruya kurban gitmesi.
Basima gelmedi bilemem simdi ne desem yalan olur herzamanda olmaz yani...
Tavuk donere hasta olan biri icin;
-hayir durmuyor :-)
Tavuk durum alayim mi sana?
her şey paraya göre neyin tribindesiniz kezbanlar. sonra kezban dedik diye sinirleniyosunuz. şu tavrı yapan herkes kezbandır. sölim de. sanki başka bir ırkmışsınız gibi. Benimle ayak uyduramıyosa bye ı çekerim. bacım
Ne yediğin değil, kiminle yediğin önemli, bir simitten kral sofrasından daha fazla lezzet alma ihtimalin de var.
Onuda yapmayanlar var yani adam yine düşünüp tavuk dönerciye götürüyor :D
Iki tane kız gidip dürüm yese laf olmaz ama aynı kız erkek arkadaşıyla gitmez. Bu ne yaman çelişki anne
Ne düşünecem adamın dibi derim ıstakoz yedirse daha mı iyi 😂
Bide soganini bol koydursunn tam olsunn amkk. 😝😈😈😈😈😈😈
garibime hep fakirler denk gelmiş napsın :)
ben tavuk döner yemem et döner yerim dönercilerin o küçük sıcak ortamlarını da severim ruhum fakir :D
yoo , hayır bunu bende diyorum zaten , bende mi ofsaytım l*n yoksa!
Benim için hiç sorun yok açıkçası öğrenci milletiyiz biz daha fazlasını yapamıyorsa beklemem
Önemli olan ne yediğin değil sofradaki samimiyet ve sicakliktir bence iki insan birbirini severse dönerde yese zengin sofrasi gibi gelir ama sevmezse saray sofralari bile tatsizdir bence teşekkürler :)
Ben gayet dogal durum, hilton aksam yemegi tifanide kahvalti yapacak hali yok ya
Tavuk doneri bulup yiyemeyen coplukten ekmek arayan insanlari unutuyorsa zaten benimle bir halt yiyemez
Ulan Türkiyede ne bekliyon öğrenci adamdan tavuk döner iyidir yine biz simit ayran yapıyorduk yine iyisiniz genşler
Hesabı niye erkek ödüyo anlamış değilim. Tavuk döner yemek istemeyen kız parasına kıyıp daha pahalı birşeyler yesin. Görgüsüzler
Ye de get turk erkeginin gururuna dokunur
Aslaa değil ;) sen o adamla vakit geçirmek istiyorsun parasıyla ya da o kasıntı mekanda yaptığın check in'lerle değil.
o gün tavuk döner yiyesi gelmiştir olamaz mı ne tuhafsınız ha
Benim açımdan olmaz sonuçta o sana bir şey ısmarlamak zorunda değil bir şey yapılcaksa alman usulü olur
Önemli olan ne ısmarladığın ya da yediğin degıl önmli olan onlu aynı masada aynı ortamda bulunmak onun nefesını hıssetmek bnce
5 yıldızlı restourantta 1000 liralık havyardan daha lezzetli 5 liralık tavuk döner ne didin hı ne didinn 😎
Tavuk döner öğrenci için muhteşem bir menü be biz ki beraber simit çay yapıyoruz her sabah tabiki gideriz nolcak
ne olmuş canım parası olsa bunu mu yapardı bence o kadar acımasız olma
pinti veya cimri değildir sevgilisine paradan daha çok değer veriyordur...
hahah rqeQWER:QWE bence romantik mum ışığında döner
iki gösteriş yapcaz diye bir kahveye 20-30 tl mi verelim. tavuk döner gibi parasının tam karşılığını verir mi?
Tavuk dönerciye diyenine rastlamadım, sadece dönerci diyoruz genelde.
Niye olsun yani çocuk döner seviyo ama sevgilisi alçak görüyo diye yemesin mi çok saçma bunlar hep şov dönerciye gitmekten utanılır mı yahu
Tweet'i atan kız belli ki fakirlikten bıkmış.
Ofsayt değil direk kırmızı kartla oyun dışı duruyor. Bu ne biçim erkek ya insan sevgilisine döner ısmarlıyor
Simit alır romantik olurum kafayı çalıstırın gerisini profil resimdeki gibi martılara atarız. yok onuda begenmezse gözünü doyuramam kımsenın :-)
İnsan Severse Bu gün Tavuk Döner yer yarın şatobiryan NE fark eder o benim yanımda olduktan Sonra :)
Biz fakirlikten püskevit yiyorduk. Kurban olsunlar tavuk dönere :-D
Ya ilk anda olmaz ama sonradan iyice alistiginda sorun olmaz bence. Hic arkadaslarinizla tavuk doner yemediniz mi Allah askina :D İlk anda garip kacar. Ama alistiktan sonra sorun yok :D
1 TL simit alıyorsun onunda yarısını bölüyorsun romantik oluyorsun 5 TL tavuk döner alıyorsun genede romantik olamıyorsun.
tavuk döner simitten 10 kat iyidir bence
sen hiç aç kalmamışsın o zaman :)
tavuk dönerde ne varmış acaba hamburgere o kadar para veriyoruz neye yarıyor sadece yemiş olmak için yiyoruz hamburgerdense tavuk döneri tercih ederim mümkünse de her zaman dönerciye götürsün
Ne var ki bunda gayette samimidir bence :D Tavuk döneri kücümsüyorsa kız sevgilisini istedigi yere götürsün artık canı ne yemek istiyorsa onu yer o zaman :))
kacinci bulusma olduguna bagli. ilk bulusmalarda olmamali ama bir kac aydir berabersek gayet normal bisey bence. ne yani hergün lüks restauranta mi götürsün?
Severim tavuk doner yerizde birlikte, pilavciya gidip pilav ustu tavuk yemisligimizde var. Onemli olan nerde oldugumuz degil zaten, yan yana olmamiz onemli bence.