• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevgiliye tavuk döner ısmarlayan erkek hakkında ne düşünürsünüz? (Sayfa 6)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
44
Yapay Zekaya Sor
Sevgiliye tavuk döner ısmarlayan erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

440

Cevap

564

Cevap

Popüler Cevapları Göster(300)
  • maraba55
    maraba55 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 40%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 312 cevap paylaştı.

    Parasi varsa ofsayt ama yoksa cocuk ne yapsin olan maldan olnayan candan sevdigim olsun b. k bile yesen guzel gelir :)

    0
    0 Yorumla
  • nursss
    nursss Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 46%
    +1 yıl

    Tavuk dönerde neden bu kadar alçaltıldı bilinmez. Paramız olsa da olmasa da döner yemeye gidebiliriz. Sevdiceğimle simit ayran bile güzel :)

    0
    0 Yorumla
  • Alminaxx
    Alminaxx Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30 , eic 59%
    +1 yıl

    Valla ben seviyosam o erkekle tavuk donerde yerim cigkoftede yirim hic onemli degil hakkindada hic bisey dusunmem yani :))

    0
    0 Yorumla
  • gökçinn
    gökçinn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Yok valla biz hep yiyoduk onemlio olan beraber olalm da bir simiti boler yerim ben :)

    2
    0 Yorumla
  • _hilal_
    _hilal_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Dönerciye gidelim dedi diye ayrılıyorsa zaten ondan birşey olmaz. Çünkü seviyorsa iyi günde kötü günde hep yanında olmalı. Normal de olsa gider döner yemeye sevgilisi gidelim diyince mi döner kıymetsizlesiyor...

    1
    0 Yorumla
  • DoMajör
    DoMajör Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Abi bu ne saçma bir mantık ne saçma bir düşüncedir dün akşam Ortaköy de lüx bir restoranda yemek yiyen kişi de karnıni doyurdu evinde çorba içen de ne farkeder tavugun yanında havyar olsa lüx sade olsa banel saçma !

    0
    0 Yorumla
  • coedalton
    coedalton Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    Bu konuda daha önce fikir beyan ettiğimi sanıyorum...
    www.kizlarsoruyor.com/.../q1991399-bu-kizlardaki-hava-neyin-nesi

    0
    0 Yorumla
  • BERXTR
    BERXTR Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sadece kızın isteklerini sorguluyosunuz oh valla dünya kızlara dönüyo sanki o tavuğa sorsana kendini yedirmek istermisin diye onun canı kaç para da fakir yemeği olarak görülüyo yazık arkadaş beğenemeyen poh yesin hatta at pohu yesin

    0
    0 Yorumla
  • mrtkvnç
    mrtkvnç Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    sürü psikolojisini kızlar daha çok yaşıyor "ne derler hakkımızda"ben bunu hakedicek birimiyim falan filan saçma şeyler açıkcası öyle diğenlere en matıklısı s.. git demek en makbulu en güzeli öyle birinden kimseye fayda gelmez

    0
    0 Yorumla
  • karamsııcivciv
    karamsııcivciv Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Simit desin ya. Sade cayda olur. Tavuk döner yemem :/

    2
    0 Yorumla
  • hayal-kırıklıgı
    hayal-kırıklıgı Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Yeni başlayan bir ilişkide ayıp olur ama sonrasında hoş vakitler bunlar

    2
    0 Yorumla
  • kosmokos
    kosmokos Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Türk kızları Rus kızı denildiği an yeri göğü inletirken içimizde böyle mide bulandırıcı Türk kızlarını mı barındırıyoruz? Yazıklar olsun. ALLAH'a yakın olur mu olmaz mı beni hiç alakadar etmez ama böyle kaliteliler benden uzak dursun !

    0
    0 Yorumla
  • bilenbayan
    bilenbayan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Isterse simit ismarlasin karnimiz beraber doyduktan sonra gerisi önemli değil

    5
    0 Yorumla
  • Piyanist_
    Piyanist_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Önemli olan sevdiğinle birlikte bişiler yapmak bişiler yemektir içmek gezmek falandır ne yediğinin yaptığının önemi yoktur saçma sapan konuşmayın erkek ısmarlamak zorunda değil bir kere bunu kurallaştıran sizsiniz

    0
    0 Yorumla
  • Neselibocu
    Neselibocu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36
    +1 yıl

    l*n onemli olan ne yedin degil onemli olan adam akil etmis disarda yemek yedirmis

    4
    0 Yorumla
  • maron
    maron Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Hiçbirşey ısmarlamasina gerek yok para için biriyle asla dışarı çıkmam

    2
    0 Yorumla
  • Techra
    Techra Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Elini cebine atarsınız başka yere götürürsünüz ;) Çoğunuzun eline girer hiç çıkmaz ;) Her çıktığınızda hesabı erkeğe ödetirsiniz sonra adam sizi dönerciye götürünce mıy mıy. Bu mantıkta olan insanlar gösteriş için onun bunun altına yatarlar

    0
    0 Yorumla
  • oedulu3552
    oedulu3552 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    aşk sevda paramı ya. insanin parasi yoksa ne yapsin yani tavuk mus bilmem ne seven insanlar aciktiginda tavuk döner de yer simit ayranda yer ya bu nasil. mantık bu nasil düşünce bole dusunenleri allah o duruma düşürür inşallah...

    0
    0 Yorumla
  • _GerdekBasan_ u
    _GerdekBasan_ Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 35%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.

    Sevgilimle çıktığım ilk yemekte bende onu ısmarlayacağım geleneği bozmayayım :D

    1
    0 Yorumla
  • pfskldm
    pfskldm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ben sevdiğim adamla işkembe çorbası bile içerim bee

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yarasın

      Yorumla
  • Gezmis34
    Gezmis34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Yeni bir ilişkide değil ama bir şeyleri oturtmuş samimileşmiş ilerleme yapmış bir ilişkide gayette doğaldır benim görüşümce

    1
    0 Yorumla
  • sourire18
    sourire18 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    la yuruyun gidin be erkek hesap oder diye zorunluluk mu var kız lux restorant a götursun o zaman bzımde mıgdemız bayram etsin

    0
    0 Yorumla
  • ultramanyaksddsf
    ultramanyaksddsf Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    zengindir diye düşünürüm :D hem simit yiyip romantik olalım derken açmı kalalım yani? döner daha iyi knk :D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Baya da gidip yiyoruz beraber.
    Sevgilin, erkek arkadaşın o senin. Hizmetçin ya da aşçın değil. Sadece lüks yemek için mi sevgili yapıyorsunuz?
    Ne biçim kızlar varya..

    1
    0 Yorumla
  • mert1512
    mert1512 Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    aynen ya tavuk dönerciye götürüceğine simit al daha mantıklı paran yoksan fakirsende kurnaz ol :D

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aslında bir kaç kişi olayı iyi açıkladı. yani tavuk dönerin kaba olma sorunu var

      Yorumla
    • mert1512
      mert1512
      +1 yıl

      yani sevgiliyle alelade dönerciye gitmek yanlış bence kafadan gidiceksen bay döner kasap döner falan gidiceksin anca öyle yoksa saçma bir görüntü oluyor mekanda :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bak bay dönere gidilir işte :D hem çok pahalı da değil

      Yorumla
    • mert1512
      mert1512
      +1 yıl

      ya yemek yemeye götürebileceğim mekanlar belli zaten bay döner burger king dominos veya bizim pastahane var oraya giderik beraber anca oralar yoksa içime sinmez :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Tavuk döneri bilmiyorum da bencede kız ileeerkek arasinda maddi olarak bir denge olmali. misal ben bir kizi seviyorum ama onunla imkansız neden dersen çünkü en güzel şu söz açıklıyor bunu;
    Kızla aynı sınıftayiz ama aramizda sınıf farkı var.

    0
    0 Yorumla
  • rampardos
    rampardos Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 43%
    +1 yıl

    Niye luks bir restorantta istakoz yedirse gol mu olacak :))

    1
    0 Yorumla
  • danshayattır
    danshayattır Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ya yemisim donercisini restaurantini
    beni kendisi icin özel olan yerlere götürsün sanki catering sirketiyle anlasma yaptik sevgilimm o :)

    1
    0 Yorumla
  • rasolve
    rasolve Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Seviyosam balık ekmek kuru bir simide bile evet derim onla vakit geçirmek benim için önemli yemek degil

    1
    0 Yorumla
  • Birgenckızı
    Birgenckızı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Valla ben acken acim yani kücücük doyurmayan yemege onlarca lira verecegne bikac liraya dönere raziyim sevgilimle begenmeyenler b*k yesin

    3
    0 Yorumla
  • Kgnovski
    Kgnovski Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Erkekleride iyice ramazan cadirlarina cevirdiniz sanki evinizde hergun pizza yiyonuz az ondan bahsedin siz ;))

    1
    0 Yorumla
  • BOYzone
    BOYzone Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Seven insan farazi ye takılmaz seven insan cüzdanı bakmaz sadece onunla beraber olmaktır, bir parça mutluluk tur.
    Benim düşüncem bu şekilde.

    0
    0 Yorumla
  • hytgülmsee
    hytgülmsee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 82%
    +1 yıl

    Sevdikten sonra heryer gzel gelir insana hem belki ogrencidir ;)

    1
    0 Yorumla
  • oceans_girl
    oceans_girl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 39%
    +1 yıl

    Sevdiğim yanımda olsun da gevreği bile paylaşırız. amaç karın doyurmak değilmi?

    1
    0 Yorumla
  • gökhan210
    gökhan210 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    o lafı söyleyen kızı bir kanalizasyona atmak lazım.
    yemek yediğine şükretsin.
    son sözüm "öyle insan düşman başına "

    0
    0 Yorumla
  • Funda_SoRuyoor-_-
    Funda_SoRuyoor-_- Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 51%
    +1 yıl

    Ben cok severim döneri ya ısmarlasın bıde yanında acı biber ohh :D

    1
    8 Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Ayranda olsun mu 😎

      Yorumla
    • Funda_SoRuyoor-_-
      Funda_SoRuyoor-_-
      +1 yıl

      olsun @Zevkle

      Yorumla
    • Funda_SoRuyoor-_-
      Funda_SoRuyoor-_-
      +1 yıl

      ayranıda en son ıcelim :)))

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Son lokmaya denk getirmezsen 2. Yi içemezsin bak ona göre 😎

      Yorumla
    • livaneli
      livaneli
      +1 yıl

      bununla mı korkutacaksın? :))
      canın sağolsun, gel ısmarlayayım :)

      Yorumla
    • Funda_SoRuyoor-_-
      Funda_SoRuyoor-_-
      +1 yıl

      :))))) senın ayranını ıcerim. p

      Yorumla
    • Zevkle
      Zevkle
      +1 yıl

      Son lokmamı boğazımdan sıryıma vura vura mideme kadar indirecen anlaşılan 😀😎

      Yorumla
    • Funda_SoRuyoor-_-
      Funda_SoRuyoor-_-
      +1 yıl

      :))))))

      Yorumla
  • PinkyLady
    PinkyLady Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    dizilerde deniz kenarında 5-10 tlye köfte ekmek alan erkek romantikken tavuk dönere trip atan kız olarak da üzülerek katıldığım kezbanın demecidir...

    0
    0 Yorumla
  • Versacelious
    Versacelious Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Gercekten sevdigim insan olsun onun ismarlamasina gerek yok ben ismarlarim tavuk doneri hem sevgili buldum da ne yiyecegimizi mi dusuncem simdi

    2
    0 Yorumla
  • disiaslanice
    disiaslanice Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 31%
    +1 yıl

    Sevgiliyle yenince tavuk döner fark eder mi ya, birlikte olalım aç gezelim

    1
    0 Yorumla
  • KaramAşkk
    KaramAşkk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 39%
    +1 yıl

    Gerçkten seven kuru ekmekde yer. Önemli olan aşktır aradaki sevgi muhabbetdir.

    1
    0 Yorumla
  • Joysss
    Joysss Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl

    garibin parası yoksa anlayışlı olmak lazım, ama tavuk da sağlıklı değil diyorlar en iyisi et döner ısmarlıycak birine bakmak :)

    1
    0 Yorumla
  • Furkankonuşuyor
    Furkankonuşuyor Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 33%
    +1 yıl

    adamın dibi dibi daha ne istiyorsun karnını doyuruyor işte :D

    1
    0 Yorumla
  • cнαтlαквєℓα
    cнαтlαквєℓα Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 40%
    +1 yıl

    Onu diyene tavuk döner değil Zıkkımın kökü bile fazla..

    1
    0 Yorumla
  • alicanercan07
    alicanercan07 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Valla maddi durumum iyidir et döneri çok severim ama tavuğun yerini hiç birşey tutmaz ruhum fakir. DASD

    0
    0 Yorumla
  • cceronimoo
    cceronimoo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yeri geldimi sevgilimle su alamayıp saatlerce yürüğümüzü hatırlarım ya. Sizin dert ettiğiniz şeye bakın. ( Fakir değiliz. O dönem bir yerlere masraf yapmıştık. Ondan yani 😂😂)

    0
    0 Yorumla
  • luissa
    luissa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    tavuk döner herkes yemistir illaki hiç mi yemedik sanki bir çok kez de yedim erkek arkadaşım la nesi ayıp yahu ya da hakkında neden saçma sapan şeyler dusuneyim

    0
    0 Yorumla
  • Biregoistinsözleri
    Biregoistinsözleri Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Parası yoksa saygı duyucaksın ama iş cimrilik boyutundaysa evet o erkek değil :D açıkcası benim hatun mankenlik yapmasına rağmen kalk kokoreç yiyelim bugün diyet yapmayalım diyen birisi açıkcası.

    0
    0 Yorumla
  • Yaasin23
    Yaasin23 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    O en samimi erkektir bence. Sonuçta aşk hep lüks pahalı restoranlarda yemek yemek değildir. Önemli olan kalpler. Ne demiş atalarımız ' iki gönül bir olunca samanlık seyran olur' :)

    0
    0 Yorumla
  • hop67
    hop67 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    insanları maddi durumuna göre yorumlamak saçma değilmi. madem istemiyo cocugun yanına karnını doyurup gitsin. bence bir erkegin tavuk döner ısmarlamasında bişey yok

    0
    0 Yorumla
  • Serhansmk
    Serhansmk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    bir çaya 5 TL verirkende sevgilin
    sana tavuk döner alırken de
    karamel makiyato alırkende
    o senin sevgilin her , her an insanların cebinde para olmaz
    bu gün bunu yersiniz yarın başka bir şey

    0
    0 Yorumla
  • KuruttunuzBeni
    KuruttunuzBeni Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    o erkek ofsaytmı değilimi bilmemde olursa da en fazla ofsayt olur ama oyun içinde yer alır. o sahanın içindeki kızı kırmızı kartla oyun dışı etmek lazım gelir.

    0
    0 Yorumla
  • w8forrme
    w8forrme Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Tabi la donerbanki biliyonmu sen beyazitta oraya gotursem yalvarir bidaha gotur diye gerci kebaptan daha pahaliya cikariz l*n ordan vazgectim ben kebapciya gotiriyim

    0
    0 Yorumla
  • MehmetKOCA
    MehmetKOCA Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    İnsanların sevgili anlayışı bana biraz sorunlu geliyor. Sevgili: onunla yapılan her şeyden haz alınan kişi demek bence. Sevdiğinle yediğin ister tavuk dürüm, ister portakal soslu pekin ördeği olsun.

    0
    0 Yorumla
  • the_redkit
    the_redkit Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Açıkçası param yokken param yok bir şey ısmarlayamam dediğim oldu ama tavuk döner ısmarlamakta manidar ayrılalım ya da idare et senden sonra manitayla takılıcaz para lazım edaları gibi bir şey...

    0
    0 Yorumla
  • tecrüblierkk
    tecrüblierkk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 54
    +1 yıl

    bende hiç bişey bilmeyip tek birşeyi kendne ölçü sayanları sevmiyorum.. etrafta kendine ölçü yapabileceğin bu kadar şey varken sevgilie tavuk döner ısmarlama.. ,,,,,,,,,, laf ola beri gele

    0
    0 Yorumla
  • smoker17
    smoker17 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    O kız kendi kendine tribe girmiş sadece, yemek zorunda değildi. :D Böyle bir şeyde yok saçmalayan biri sadece. Kibarca raddede bilirdi. Maddi durumu ön planda tutuyorsa o sevgi sahtedir zaten.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Mal mısınız abi onca kişi sevdiğine kavusamaz siz bulmussunuz adamın sizi memnun etme cabalarını beğenmiyorsunuz siz ısmarlayında onlar yesin

    3
    0 Yorumla
  • sarılacitual
    sarılacitual Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    He ofsayta düşüyor sonrada kırmızı kart ile oyundan atılıyor. Zamane gençliği aşkı paylaşmayı arkadaşlığı dostluğu para karşılığına tekabül ettiren mantaliteyi savunmak acınası durum.

    0
    0 Yorumla
  • AteşliMutant
    AteşliMutant Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Valla çok samimiyiz biz :D bazı arkadaşlarım var kız arkadaşlarının karşısında yemek yiyemiyor ama dönerciye götüren harbi adamdır A:DaS yemegi geçtim dönerciye götürüyosa zaten onların samimiyeti yakınlıgı tartışılmaz A:SDaS ( evet fakirim ) :(

    0
    0 Yorumla
  • zibidygonzales
    zibidygonzales Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Bence gayet samimi bir durum eger parasi yoksa maddi dyrumu iyi degilse butun haftaligini senin icin harcayacak daha ne istiyorsun yarin bir gun zengin olacak bu cocuk ama eger parasi olupta donerciye goturuyorsa olmaz cimriliginden yapiyordur

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (644)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgiliye tavuk döner ısmarlayan erkek hakkında ne düşünürsünüz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilisine oje süren bir erkek hakkında ne düşünürsünüz? 131 cevap verildi
Başak burcu erkeği Hakkı'nda ne düşünüyorunuz? 5 cevap verildi
Tesbih sallayan/çeken erkek hakkında ne düşünüyorsunuz? 5 cevap verildi
İlk buluşmada tavuk dönerciye götüren erkekten olmaz mı? 61 cevap verildi
Oje süren erkek hakkında ne düşünürsünüz? 17 cevap verildi
Tavuk döner ısmarlayan erkekten hayır gelir mi? 68 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨