AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
564Cevap
Parasi varsa ofsayt ama yoksa cocuk ne yapsin olan maldan olnayan candan sevdigim olsun b. k bile yesen guzel gelir :)
Tavuk dönerde neden bu kadar alçaltıldı bilinmez. Paramız olsa da olmasa da döner yemeye gidebiliriz. Sevdiceğimle simit ayran bile güzel :)
Valla ben seviyosam o erkekle tavuk donerde yerim cigkoftede yirim hic onemli degil hakkindada hic bisey dusunmem yani :))
Yok valla biz hep yiyoduk onemlio olan beraber olalm da bir simiti boler yerim ben :)
Dönerciye gidelim dedi diye ayrılıyorsa zaten ondan birşey olmaz. Çünkü seviyorsa iyi günde kötü günde hep yanında olmalı. Normal de olsa gider döner yemeye sevgilisi gidelim diyince mi döner kıymetsizlesiyor...
Abi bu ne saçma bir mantık ne saçma bir düşüncedir dün akşam Ortaköy de lüx bir restoranda yemek yiyen kişi de karnıni doyurdu evinde çorba içen de ne farkeder tavugun yanında havyar olsa lüx sade olsa banel saçma !
Bu konuda daha önce fikir beyan ettiğimi sanıyorum...
www.kizlarsoruyor.com/.../q1991399-bu-kizlardaki-hava-neyin-nesi
Sadece kızın isteklerini sorguluyosunuz oh valla dünya kızlara dönüyo sanki o tavuğa sorsana kendini yedirmek istermisin diye onun canı kaç para da fakir yemeği olarak görülüyo yazık arkadaş beğenemeyen poh yesin hatta at pohu yesin
sürü psikolojisini kızlar daha çok yaşıyor "ne derler hakkımızda"ben bunu hakedicek birimiyim falan filan saçma şeyler açıkcası öyle diğenlere en matıklısı s.. git demek en makbulu en güzeli öyle birinden kimseye fayda gelmez
Simit desin ya. Sade cayda olur. Tavuk döner yemem :/
Yeni başlayan bir ilişkide ayıp olur ama sonrasında hoş vakitler bunlar
Türk kızları Rus kızı denildiği an yeri göğü inletirken içimizde böyle mide bulandırıcı Türk kızlarını mı barındırıyoruz? Yazıklar olsun. ALLAH'a yakın olur mu olmaz mı beni hiç alakadar etmez ama böyle kaliteliler benden uzak dursun !
Isterse simit ismarlasin karnimiz beraber doyduktan sonra gerisi önemli değil
Önemli olan sevdiğinle birlikte bişiler yapmak bişiler yemektir içmek gezmek falandır ne yediğinin yaptığının önemi yoktur saçma sapan konuşmayın erkek ısmarlamak zorunda değil bir kere bunu kurallaştıran sizsiniz
l*n onemli olan ne yedin degil onemli olan adam akil etmis disarda yemek yedirmis
Hiçbirşey ısmarlamasina gerek yok para için biriyle asla dışarı çıkmam
Elini cebine atarsınız başka yere götürürsünüz ;) Çoğunuzun eline girer hiç çıkmaz ;) Her çıktığınızda hesabı erkeğe ödetirsiniz sonra adam sizi dönerciye götürünce mıy mıy. Bu mantıkta olan insanlar gösteriş için onun bunun altına yatarlar
aşk sevda paramı ya. insanin parasi yoksa ne yapsin yani tavuk mus bilmem ne seven insanlar aciktiginda tavuk döner de yer simit ayranda yer ya bu nasil. mantık bu nasil düşünce bole dusunenleri allah o duruma düşürür inşallah...
Sevgilimle çıktığım ilk yemekte bende onu ısmarlayacağım geleneği bozmayayım :D
Ben sevdiğim adamla işkembe çorbası bile içerim bee
yarasın
Yeni bir ilişkide değil ama bir şeyleri oturtmuş samimileşmiş ilerleme yapmış bir ilişkide gayette doğaldır benim görüşümce
la yuruyun gidin be erkek hesap oder diye zorunluluk mu var kız lux restorant a götursun o zaman bzımde mıgdemız bayram etsin
zengindir diye düşünürüm :D hem simit yiyip romantik olalım derken açmı kalalım yani? döner daha iyi knk :D
Baya da gidip yiyoruz beraber.
Sevgilin, erkek arkadaşın o senin. Hizmetçin ya da aşçın değil. Sadece lüks yemek için mi sevgili yapıyorsunuz?
Ne biçim kızlar varya..
aynen ya tavuk dönerciye götürüceğine simit al daha mantıklı paran yoksan fakirsende kurnaz ol :D
aslında bir kaç kişi olayı iyi açıkladı. yani tavuk dönerin kaba olma sorunu var
yani sevgiliyle alelade dönerciye gitmek yanlış bence kafadan gidiceksen bay döner kasap döner falan gidiceksin anca öyle yoksa saçma bir görüntü oluyor mekanda :D
bak bay dönere gidilir işte :D hem çok pahalı da değil
ya yemek yemeye götürebileceğim mekanlar belli zaten bay döner burger king dominos veya bizim pastahane var oraya giderik beraber anca oralar yoksa içime sinmez :D
Tavuk döneri bilmiyorum da bencede kız ileeerkek arasinda maddi olarak bir denge olmali. misal ben bir kizi seviyorum ama onunla imkansız neden dersen çünkü en güzel şu söz açıklıyor bunu;
Kızla aynı sınıftayiz ama aramizda sınıf farkı var.
Niye luks bir restorantta istakoz yedirse gol mu olacak :))
Ya yemisim donercisini restaurantini
beni kendisi icin özel olan yerlere götürsün sanki catering sirketiyle anlasma yaptik sevgilimm o :)
Seviyosam balık ekmek kuru bir simide bile evet derim onla vakit geçirmek benim için önemli yemek degil
Valla ben acken acim yani kücücük doyurmayan yemege onlarca lira verecegne bikac liraya dönere raziyim sevgilimle begenmeyenler b*k yesin
Erkekleride iyice ramazan cadirlarina cevirdiniz sanki evinizde hergun pizza yiyonuz az ondan bahsedin siz ;))
Seven insan farazi ye takılmaz seven insan cüzdanı bakmaz sadece onunla beraber olmaktır, bir parça mutluluk tur.
Benim düşüncem bu şekilde.
Sevdikten sonra heryer gzel gelir insana hem belki ogrencidir ;)
Sevdiğim yanımda olsun da gevreği bile paylaşırız. amaç karın doyurmak değilmi?
o lafı söyleyen kızı bir kanalizasyona atmak lazım.
yemek yediğine şükretsin.
son sözüm "öyle insan düşman başına "
Ben cok severim döneri ya ısmarlasın bıde yanında acı biber ohh :D
Ayranda olsun mu 😎
olsun @Zevkle
ayranıda en son ıcelim :)))
Son lokmaya denk getirmezsen 2. Yi içemezsin bak ona göre 😎
bununla mı korkutacaksın? :))
canın sağolsun, gel ısmarlayayım :)
:))))) senın ayranını ıcerim. p
Son lokmamı boğazımdan sıryıma vura vura mideme kadar indirecen anlaşılan 😀😎
:))))))
dizilerde deniz kenarında 5-10 tlye köfte ekmek alan erkek romantikken tavuk dönere trip atan kız olarak da üzülerek katıldığım kezbanın demecidir...
Gercekten sevdigim insan olsun onun ismarlamasina gerek yok ben ismarlarim tavuk doneri hem sevgili buldum da ne yiyecegimizi mi dusuncem simdi
Sevgiliyle yenince tavuk döner fark eder mi ya, birlikte olalım aç gezelim
Gerçkten seven kuru ekmekde yer. Önemli olan aşktır aradaki sevgi muhabbetdir.
garibin parası yoksa anlayışlı olmak lazım, ama tavuk da sağlıklı değil diyorlar en iyisi et döner ısmarlıycak birine bakmak :)
adamın dibi dibi daha ne istiyorsun karnını doyuruyor işte :D
Onu diyene tavuk döner değil Zıkkımın kökü bile fazla..
Valla maddi durumum iyidir et döneri çok severim ama tavuğun yerini hiç birşey tutmaz ruhum fakir. DASD
Yeri geldimi sevgilimle su alamayıp saatlerce yürüğümüzü hatırlarım ya. Sizin dert ettiğiniz şeye bakın. ( Fakir değiliz. O dönem bir yerlere masraf yapmıştık. Ondan yani 😂😂)
tavuk döner herkes yemistir illaki hiç mi yemedik sanki bir çok kez de yedim erkek arkadaşım la nesi ayıp yahu ya da hakkında neden saçma sapan şeyler dusuneyim
Parası yoksa saygı duyucaksın ama iş cimrilik boyutundaysa evet o erkek değil :D açıkcası benim hatun mankenlik yapmasına rağmen kalk kokoreç yiyelim bugün diyet yapmayalım diyen birisi açıkcası.
O en samimi erkektir bence. Sonuçta aşk hep lüks pahalı restoranlarda yemek yemek değildir. Önemli olan kalpler. Ne demiş atalarımız ' iki gönül bir olunca samanlık seyran olur' :)
insanları maddi durumuna göre yorumlamak saçma değilmi. madem istemiyo cocugun yanına karnını doyurup gitsin. bence bir erkegin tavuk döner ısmarlamasında bişey yok
bir çaya 5 TL verirkende sevgilin
sana tavuk döner alırken de
karamel makiyato alırkende
o senin sevgilin her , her an insanların cebinde para olmaz
bu gün bunu yersiniz yarın başka bir şey
o erkek ofsaytmı değilimi bilmemde olursa da en fazla ofsayt olur ama oyun içinde yer alır. o sahanın içindeki kızı kırmızı kartla oyun dışı etmek lazım gelir.
Tabi la donerbanki biliyonmu sen beyazitta oraya gotursem yalvarir bidaha gotur diye gerci kebaptan daha pahaliya cikariz l*n ordan vazgectim ben kebapciya gotiriyim
İnsanların sevgili anlayışı bana biraz sorunlu geliyor. Sevgili: onunla yapılan her şeyden haz alınan kişi demek bence. Sevdiğinle yediğin ister tavuk dürüm, ister portakal soslu pekin ördeği olsun.
Açıkçası param yokken param yok bir şey ısmarlayamam dediğim oldu ama tavuk döner ısmarlamakta manidar ayrılalım ya da idare et senden sonra manitayla takılıcaz para lazım edaları gibi bir şey...
bende hiç bişey bilmeyip tek birşeyi kendne ölçü sayanları sevmiyorum.. etrafta kendine ölçü yapabileceğin bu kadar şey varken sevgilie tavuk döner ısmarlama.. ,,,,,,,,,, laf ola beri gele
O kız kendi kendine tribe girmiş sadece, yemek zorunda değildi. :D Böyle bir şeyde yok saçmalayan biri sadece. Kibarca raddede bilirdi. Maddi durumu ön planda tutuyorsa o sevgi sahtedir zaten.
Mal mısınız abi onca kişi sevdiğine kavusamaz siz bulmussunuz adamın sizi memnun etme cabalarını beğenmiyorsunuz siz ısmarlayında onlar yesin
He ofsayta düşüyor sonrada kırmızı kart ile oyundan atılıyor. Zamane gençliği aşkı paylaşmayı arkadaşlığı dostluğu para karşılığına tekabül ettiren mantaliteyi savunmak acınası durum.
Valla çok samimiyiz biz :D bazı arkadaşlarım var kız arkadaşlarının karşısında yemek yiyemiyor ama dönerciye götüren harbi adamdır A:DaS yemegi geçtim dönerciye götürüyosa zaten onların samimiyeti yakınlıgı tartışılmaz A:SDaS ( evet fakirim ) :(
Bence gayet samimi bir durum eger parasi yoksa maddi dyrumu iyi degilse butun haftaligini senin icin harcayacak daha ne istiyorsun yarin bir gun zengin olacak bu cocuk ama eger parasi olupta donerciye goturuyorsa olmaz cimriliginden yapiyordur