• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevgiliye tavuk döner ısmarlayan erkek hakkında ne düşünürsünüz? (Sayfa 5)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
44
Yapay Zekaya Sor
Sevgiliye tavuk döner ısmarlayan erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

440

Cevap

564

Cevap

Popüler Cevapları Göster(240)
  • obenimherşeyim
    obenimherşeyim Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    Şahsen gidip bir lokantada bişeyler yemektense dönerciye gitmeyi tercih ederim, o değil şimdi canım istedi yapılır mı bu -,-

    1
    0 Yorumla
  • xxxLadyxxx
    xxxLadyxxx Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 49%
    +1 yıl

    Insanin sevdigi yaninda olsun ac bile kalir
    Ne fark eder ne yedigin onun yanindasin onunlasin
    Elinden geldigini yaptigi sürece sikinti yok

    1
    0 Yorumla
  • imagine-perest
    imagine-perest Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    İlişkiye bakış açısı farklıymış o arkadasın... Ofsayt falan olmaz erkeği bırak ben bile döner alıp erkek arkdsmn yanına gıtmişimdir bir guzel yemişizdir yani ne var bunda :)

    0
    0 Yorumla
  • CesCey
    CesCey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 41%
    +1 yıl

    Kesinlikle katılıyorum Ceren' e. Mesele tavuk döner meselesi değil. Cebinde 100 TL' si olmayan adamın ilişkisi mi olurmuş... Saçmalık...

    1
    0 Yorumla
  • masum_aden
    masum_aden Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Cok sacma eger gercekten seviyorsan adamn maddi durumuda yoksa durumude yersn simitide herkes hersey luks mekanalrdaa olmaz olamamalida aska sevgiliye luks mekn girmemli araya

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Biz her zaman pide, tavuk döner, simit yiyoruz ki eşimle aksine daha samimi ve sıcak bir ortam oluşuyor aramızda..
    Ben işkembe, kelle paça, karışık beyin çorbası içmeyene kız mı derim bee :)))

    1
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      işkembe, kelle paça, karışık beyin çorbası ha.

      iğrençsin >_<

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet ne var ki bunda..
      Yediğin cipslerde, içtiğin kolalarda, ayıla bayıla götürdüğün o ithal çikolataların içi hem domuz yağı, böceklerle dolu bunlar mı kaka oldu yani hemen cici kız :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      cipslerin arkasında yazıyor domuz yağı kullanılmamıştır diye. o kola kolada böcek var, fare var, eşek gözü var hikayelerini de inandırıcı bulmuyorum :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      2 yıl Avrupa'da yaşadım İngiltere Boston'da marka vermeyeceğim genel cips, çikolataların çoğu nelerle üretilip ülkemize ihraç ediliyor bilemezsin her domuz yağı kullanılmamıştır yazısına kanarsan işin zor al bir milka çikolata eline ingilizcen az çok vardır o dillerde domuz yağı kullanılmamıştır yazıyorsa senin dediğini doğru kabul edeceğim :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Örneğin Türkiye'de satılan Lays Türkiye'de üretiliyor, ayrıca ülkemize ''ihraç ediliyor'' değil ''ithal ediliyor'' diyeceksin. burayı düzeltelim :)

      Sağlık bakanlığı ise içeriğini kontrol ediyor. Zaten dindar bizim hükümet valla tepelerine binerler kolay değil bu işler. Markasız satılan ürünlerde olabilir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Türkiye ürünlerine bir şey diyemem ama Doritos, Ruffless ve diğer ürünlerden bahsediyorum yani kalite takılanlar büyük riskte..
      Sağ ol düzeltmen için sağlık bakanlığın kontrol ediyorsa gelelim diğer ürünlere activex gibi temizlik ürünleri etiketlerini çıkar arkalarını oku bakalım nelerle kapatıyorlar gizli sırlarını kendin görürsün bu kadar eminsem madem bir şey diyemem.. :)))
      Tepesine binerler diyorsun yediğin ekmekten bile haberin yok senin arena zamanındaki gerçekleri izle bu ülke çok titiz işçilik çıkarır haklısın.. :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bak kız :) yediğim ekmek sağlık bakanlığından kontrol edilip sonra marka olup fırınlara mı dağıtılıyor? Sokaktaki fırıncı içine ne katıyorsa değişir isterse arap atı toynağı da katabilir. Benim dediğim işte o cips ve Coca cola'nın içerisinde bunların olmadığı çünkü Sağlık Bakanlığı bunlardan örnek alıp test ettiriyor. O testlerden içinde ne varsa çıkar.

      Temizlik ürünlerini ise yemiyorum sorun yok :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu kadar emin olmamakta yarar var diyorum. Ayrıca o temizlik ürünlerinin çevreye ve insan sağlığına verdiği zararı tahmin bile edemezsin her biri kansorajen madde içeriyor özellikle protex sıvı sabunlar birgün eline sıvı jeli geçerse arkasındaki etiketi çıkar vw gerçekle yüzleş bütün ürünlerde mükemmel kamuflaj var..
      Tavuk bulyonlar cipslerin içinde ve kansorajen madde içeriyor..
      Dışarıda yenilen fast-food hepsi kansorajen..
      En küçük şunu düşün sigara bazı ülkelerde yasak peki insan sağlığının en büyük tehditi bu ülkede neden yasak değil..
      Gelelim ekmeklere fırınlar ve insan elleri yine işin içinde erkek teni, teri ne ararsan var afiyet olsun canım :)))

      Yorumla
  • blueeyes35
    blueeyes35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 49%
    +1 yıl

    Restoranttan çıkmayan birine tuhaf gelir. Aksine benim hoşuma gider sevdiğim yiyeceklerdendir :) pizza, pide vs farkı yok:)

    1
    0 Yorumla
  • _Robin
    _Robin Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Samimi ve son derece şartların getirdiği durumu kullanan akıllı bir insan..
    Her zaman ısmarlarsa sorun olur..

    Ben genelde içki ile başlıyorum ısmarlama seanslarına..

    0
    0 Yorumla
  • bocukun-ocuguyum
    bocukun-ocuguyum Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 34%
    +1 yıl

    Bana gore o adam samimidir candır tavuk döner de sevgiliden sonra ikinci aşktır seve seve yerim valla ♥

    1
    0 Yorumla
  • luppe
    luppe Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33 , eic 42%
    +1 yıl

    sevgilim yeter ki bana ilgi göstersin, gerçekten önemli olduğumu ve beni sevdiğini hissettirsin; tavuk döner bile istemem.

    1
    0 Yorumla
  • gizembzkrt
    gizembzkrt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 55%
    +1 yıl

    Ya sevsin beni yeter ki beraber sarımsaklı mantı bile yeriz :d:D hem bence dönerciye pideciye gidilen iliskiler daha samimi

    1
    0 Yorumla
  • zezeee06
    zezeee06 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 63%
    +1 yıl

    Normalde kizlar arkadas ortaminda zaten karisik kebap yemiyor. Onun yaninda mutlu olmak daha onemlii. Ne yedigin degil.

    1
    2 Yorumla
    • yelizimsi
      yelizimsi
      +1 yıl

      Sanki biz her gün ıstakoz yiyoruz da sevgilimiz dönere götürünce tribe giricez :D

      Yorumla
    • zezeee06
      zezeee06
      +1 yıl

      Aynen oyle :) Doner olur da cig kofteyi hic biseye degisemem. Beraber cig kofte yemek bile yeterr

      Yorumla
  • Alpargu
    Alpargu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bence sen ofsayttan gol sonucu olmuşsun. Çok şükür maddi durumum yerinde. Yeri geliyor A5 ile yanaşıp simit yiyoruz bazen Doblo ile en baba lokanta da yemek yiyoruz. Derdiniz farklı sizin.

    0
    0 Yorumla
  • izmirmelek
    izmirmelek Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Ohh miss yeriz çok da mutlu oluruz. Yanımda bu gün de nereye götürsem yok param yeter mi diye kara kara düşünen bir sevgili yerine rahat samimi mutlu birini tercih ederim.

    1
    0 Yorumla
  • Gizmoo_catty
    Gizmoo_catty Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33 , eic 50%
    +1 yıl

    O an cani onu istemistir yer ne var bunda? Ne kadar takintili insanlarsiniz ya :D tabi ilk bulusmada abes o ayri

    1
    0 Yorumla
  • cskn_d
    cskn_d Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    sen deli kanlı olda cevap ver yanında erkek yokkken hiç tavuk döner yemion mu sınıflamayın insanları hani adamlık insanlık herşey para oldu lanet

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      banvit takılıyorum

      Yorumla
    • cskn_d
      cskn_d
      +1 yıl

      banvitinki tavuk değilmi

      Yorumla
  • RuuDy_RuuD
    RuuDy_RuuD Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 73%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Mum ışığında kuru fasulye pilav yemeye var mısın dedim, soğan da olursa varım dedi ve bir daha aşık oldum...

    1
    0 Yorumla
  • Gurcan195
    Gurcan195 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    Dünde bir yerde okudum kız buluşalım diyir cocuk fazla param yok diyor bir yere gidemeyiz demek istiyor kız ise Saçmalama benim biraz var olmadı merkete bir seyler alırız olmadı ben evde bir seyler getirim diyor vs aslında tamevlenilecek kız bu

    0
    0 Yorumla
  • cansucnsu
    cansucnsu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ille bal börek mi yemek gerek. Ben onun yanında aç olsamda tokum bile diyebiliyorum

    3
    0 Yorumla
  • AskMan69
    AskMan69 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Ne salak sacma muhabbetiniz bar.
    Srvgi paylasmaktir.
    Simiti bile paylaşmak.
    Tavuk donerciye goturen erkekten korkmayin kizlar.
    Luks yerde yedirip sizdende yedirmenizi bekleyen erkeklerden korkun asil.
    Siz noldunuz bole ya

    1
    0 Yorumla
  • ooopapatya
    ooopapatya Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    parası yoksa, gönlü çoksa simiti de paylaşırız yani.

    3
    0 Yorumla
  • Önemlideğilkii
    Önemlideğilkii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Aşkım ne döneri paran gitmesin ben evden ikimize ekmek aradı yapar Yanımda getiririm...

    5
    2 Yorumla
    • bilmeyenbilirkisi
      bilmeyenbilirkisi
      +1 yıl

      Diyen kizla olur

      Yorumla
    • Önemlideğilkii
      Önemlideğilkii
      +1 yıl

      parayla insan mı seçilir insan paraya mı aşık olur sevdiği adama mı @bilmeyenbilirkisi

      Yorumla
  • İdealADAM
    İdealADAM Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Fakirler ölsün Porsche'den selamlar bu kızla çık sen :DDD Everybody facebook:P

    https://www.youtube.com/watch?v=fEdjiZeP2q0
    0
    0 Yorumla
  • CinTonik07
    CinTonik07 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    tabıkıde hayır neden olsunkı ögrencı olduğumuz ıçınn herkes dönerciye koşuyorr :) tipine önem vermişş kız cebini dikkate almamıss sonradan farketmıss herhalde :) ya da çocuk sureklı ucuz ve bayağı bır dönercıye götürüyordur ondandır :)

    0
    0 Yorumla
  • Oan75
    Oan75 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Netice de oda bir yiyecek Türk usulü bir yiyecek ve de gayet lezzetli hem de güzel. Dolayısıyla suşi mi yedirelim yani illa saçmalık işte kapitalistlerin dayatması bunlar. Boğaz da yiyek dimi. I. al gelirim dolandırıcılar :D :D

    0
    0 Yorumla
  • kirli-fanila
    kirli-fanila Takip Et
    Yoda Yaş: 47
    +1 yıl

    Onu bulamayan var aza kanaat etmeyen burun kıvıran kızı o gün terk ederi. Zira hayatta. Darda kalinca çok cabuk vazgeçer bence bu tur kizlar tavuk dönerek razi gelmeyen belki ilerde kuru ekmek soğana düştüğü gün adam. Sırt çevirecek bence...

    0
    0 Yorumla
  • esrafenty
    esrafenty Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 752 cevap paylaştı.

    Ya simdi uzun zamandan beri cikiyorsaniz sorun degil. Ama daha yeni sevgilliyseniz beni döner yemege davet ediyorsa bu ayrilmam icin yeterli bir sebeb olabilir cok ofsayt. Cimri oldugunu gösterir kesinlikle

    0
    3 Yorumla
    • NightCat
      NightCat
      +1 yıl

      ne yapacaktı lüks bir lokantada b*k gibi para mı harcıyacak...

      Yorumla
    • esrafenty
      esrafenty
      +1 yıl

      Hayir ilk basta bukadar samimiyetlik yapip dönere davet edemez

      Yorumla
    • NightCat
      NightCat
      +1 yıl

      anladım peki sen ne diyorsun? ne yapıcak paşa paşa oturup çayını içip kuru sohbet mi olacak diyorsun.

      Yorumla
  • adımısenkoyhihi
    adımısenkoyhihi Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    O erkekle evlenirim. tavuk donere aşığım la ben asdjkl^^

    3
    0 Yorumla
  • SadedeGelelim
    SadedeGelelim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    kiz cok hakli ben destekliyorum oyle kizlari donerciye goturecek adam hic sevgili mevgili yapmasin cerencim ulkenin en taze en guzel hiyarlarina patlicanlarina layiktir havucta olabilir komple elektrik diregide olur aslinda

    0
    2 Yorumla
    • cicili-bicili
      cicili-bicili
      +1 yıl

      Sen ne vaad ediyorsun sekerim.

      Yorumla
    • cicili-bicili
      cicili-bicili
      +1 yıl

      A aa ustume iyilik saglik. :)

      Yorumla
  • Bloodyface
    Bloodyface Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Belki ''hadi aşkım dönerciye gidelim'' dediği gün adamın parasız az. Yinede elindeki tüm parayla sevgilisini beslemeye çalışıyor. Ofsayt mı bu şimdi?

    2
    0 Yorumla
  • ece_e_e
    ece_e_e Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    bence dogru söylemiş. erkek dedigin eli ekmek tutmalı işi gücü olmalı

    1
    3 Yorumla
    • MehmetAlim34
      MehmetAlim34
      +1 yıl

      Eli ekmek tutan arasına döner koyar yedirir.
      Eli ekmek tutmayan kıymet bilmez baba parasıyla Pasta yedirmeye çalışır.
      Eli ekmek tutan geleceğini düşünür.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      işi gücü olmayan erkekle de gelecek düşünülmez zaten

      Yorumla
    • ece_e_e
      ece_e_e
      +1 yıl

      dönere taktınız yaa ıyy hiçde sevmem

      Yorumla
  • Garipsoru
    Garipsoru Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ne var ki bunda, bu devirde yemek ismarlayan erkekmi kaldi. Ekmek arasi peynir ismarlasada yerim. Sikayet yok. Fazla dizi romantizme gerek yok.

    2
    0 Yorumla
  • eshadhawan
    eshadhawan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    bence gayet de hoş, hep elit restorantlar olmaz ki canım ara sıra tavuk döner yemeli yanına da ayran :))

    1
    0 Yorumla
  • assdfasdf
    assdfasdf Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 35%
    +1 yıl

    O beni sevsinde yeminle onunla sogan ekmk bile yerim xd

    2
    1 Yorumla
    • Kgnovski
      Kgnovski
      +1 yıl

      Arkadas duz duvara tirmaniyor sjnsjsjs

      Yorumla
  • Ninetales
    Ninetales Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Niye kuçumsuyorsunuzki sevdiğin adamla her şeyi yerim valla hiçte gocunmam gider kendim de ısmarlarım

    1
    0 Yorumla
  • blond_
    blond_ Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 40%
    +1 yıl

    Donerin yaninda verilen biber tursusunu yemiyorsaa iste o zaman ofsayt derim...

    2
    0 Yorumla
  • Gülizay
    Gülizay Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35 , eic 41%
    +1 yıl

    Tavuk döner değil de tavuk ızgara olsun:)) ben zaten kirmizi eti pek aramiyorum. en sevdigim hindi eti. hindi but ızgara yemege gidelim.

    0
    0 Yorumla
  • freethewomen
    freethewomen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 31%
    +1 yıl

    İlk birkaç buluşma için garip karşılarım ama sonra ok derim sıkıntı yok parası yoksa ve bende varsa ben ısmarlıyım hatta

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Parası yoksa sıkıntı yok yemesekte olur ☺️ sanki sevgilimiz yanımızda olmayınca öğle yemeğini Çin mutfağından akşam yemeğini Meksika mutfağından yiyoruz 😋😜 parası varda cimrilik yapıyosa zaten su bile içmem onunla...

    0
    0 Yorumla
  • daze86
    daze86 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39 , eic 30%
    +1 yıl

    Hayir niye ofsayt olsunki aksine ben severim doner çeşitlerini turkler ozgu bisi bu bence cay icmekten iyidir:)

    0
    0 Yorumla
  • Jonas_Dahlberg
    Jonas_Dahlberg Takip Et
    Xper 3 Yaş: 42
    +1 yıl

    sanki hayatınızda gerçekten iyi restoranda oturup yemek yediniz * iyi restorana hangi ödül verilir onu bile bilmezsiniz burada konuşuyorsunuz

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben gayet lüks yerde yemek yedim ve mekan hakkında gayet iyi bilgi veririm. beni görgüsüzce konuşturma burada

      Yorumla
    • Jonas_Dahlberg
      Jonas_Dahlberg
      +1 yıl

      ver bakayım hödük

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sevgilimle. 1 sene kanal uzerinde surundum ve kanal uzerinde çikolata alir yerdim bazende ssusadigimda git al derdi. BÖYLE bir sevgiliden sonra bunu dusununce bana cok romantik geliyor o doner ismarlayan cocuk.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      oldu :D

      Yorumla
  • miyaki
    miyaki Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    Yoo ne olcak ki. Sevmediğim yemekler hariç istediğini yeriz sıkıntı yok bence. Hem tavuk dönere bayılırım ben :D

    0
    0 Yorumla
  • Linda20
    Linda20 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 39%
    +1 yıl

    İnsan önce parası var mı yok mu diye düşünür herşey maddiyat değildir, ne bekliyordunuz adana kebap mı?

    0
    0 Yorumla
  • timid61
    timid61 Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 45%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    kusura bakmasın ama benimle bırak tavuk döneri, yeri geldi mi çay-simit yemeyen birini b en ne yapayaım? Hiç olmasın zaten benimle...

    0
    0 Yorumla
  • MustafaÇimen
    MustafaÇimen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ofsayt filan değil parası yoktur dünya hali madem o kadar şerefsizin o çocuğuda oylamaya hicte hakkın yok. Benim sevdiğim olsun ne önemi var tavuğun Hosaff in filan bu kadar ego yapmayın arkadaşlar

    0
    0 Yorumla
  • aşkınn-gs
    aşkınn-gs Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Hayir cok iyi olur hemde. Para pul icin onunla olmam ki. Aşiksam ona, umrumda bile olmaz. O onumde oldugu surece. Elimi tutsun gotursun beni, tavuk donere kurban oldugum

    1
    0 Yorumla
  • engin_dolphin
    engin_dolphin Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl

    eğer kız her gün öğle yemeği için parise gitmiyorsa nrmal sosyete özentiği yapmaya gerek yok. aynı terazenin lacivertiyiz hepimiz

    0
    0 Yorumla
  • Kaamos
    Kaamos Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Sevdiğim insana imkanımı kullanırım tabii ki, ama yine bir de test etmek lazım paran imkanın yokken ne yapıyor diye. Korkulur kadınlardan güven olmaz :)

    0
    0 Yorumla
  • CerkesAdige
    CerkesAdige Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 33%
    +1 yıl

    Tavuk döner sevmem ama Sevgili ye Şunu söyleyebilirsiniz Gel Simit Yiyelim Çay İçelim Dünyalık Değil Ahirlik Olalım :D

    0
    0 Yorumla
  • Hakan-24
    Hakan-24 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 45 , eic 39%
    +1 yıl

    Tavuk döner candır. Tabiki hatunu heleki ilk buluşmada tavuk döner yemeğe götüremem ama ilişki ileleryince gideriz :)

    0
    0 Yorumla
  • 491sehri
    491sehri Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 33%
    +1 yıl

    candır o can. hiç tavuk dönersiz olur mu.
    dışarıda yemek yersek döner isterim. biraz pahalı olur ama yapacak bir şey yok. :))

    0
    0 Yorumla
  • pnraltan
    pnraltan Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 37%
    +1 yıl

    Lüks yerler bana daha itici geliyor o yüzden tavuk dönerciyi tercih ederim kasılmak yerine rahat olmak bana iyi geliyor

    0
    0 Yorumla
  • Şairazam
    Şairazam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 30%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 441 cevap paylaştı.

    Çevremde tanıdığım kızlar var sırf sevgilisi hesap ödetmiyor olduğundan dolayı evde yiyorlar mekandada bişey yeyip içmiyorlar

    0
    0 Yorumla
  • ShotBoy
    ShotBoy Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl

    1 liralık simit yemek ofsayt değil ama nedense , saka bir yana kadı köyde 2.5 liraya martı ayran satan yeri diyorsan tabii ki manitayla yenir

    0
    0 Yorumla
  • mazosistierkek
    mazosistierkek Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37 , eic 52%
    +1 yıl

    çok ayıp o kızın yaptığı... ilişkiyi tavuk dönere bağlıyosa zaten kızın kendisi ofsayt... ondan bir hayır gelmez

    0
    0 Yorumla
  • bay_enco
    bay_enco Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 39%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Ceren'e hak verdim. Simit, limon satar, kağıt toplar, kırmızı ışıkda cam siler, selpak satar restauranta götürüm.

    0
    0 Yorumla
  • skyagmur
    skyagmur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Açıkcası olay paraya bağlanmıyorsa bana sevimli gelir ne öyle kasıntı mekanlarda yemek falan boğazdaki seyyar köfteci amca romantizmi paha biçilemez:)

    2
    0 Yorumla
  • mustafa7c95
    mustafa7c95 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    çocugun parası yoksa napsın bir tarafından para çıkartamaz ya parasının yettiğine götürmesi bence romantik bile sayılır. Herkes eşit varlıkla dünyaya gelmiyor yargılamamak lazım.

    1
    0 Yorumla
  • edos93
    edos93 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 40%
    +1 yıl

    Tavuk döner de zengin bir menü bence. Hiç değilse kurufasulye ısmarlamıyo :))))

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kurufasulye ısmarlayanda duydum ben :D

      Yorumla
    • edos93
      edos93
      +1 yıl

      Onu da yaparlar zaten aynen :D

      Yorumla
  • Devamını Gör (704)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgiliye tavuk döner ısmarlayan erkek hakkında ne düşünürsünüz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilisine oje süren bir erkek hakkında ne düşünürsünüz? 131 cevap verildi
Başak burcu erkeği Hakkı'nda ne düşünüyorunuz? 5 cevap verildi
Tesbih sallayan/çeken erkek hakkında ne düşünüyorsunuz? 5 cevap verildi
İlk buluşmada tavuk dönerciye götüren erkekten olmaz mı? 61 cevap verildi
Oje süren erkek hakkında ne düşünürsünüz? 17 cevap verildi
Tavuk döner ısmarlayan erkekten hayır gelir mi? 68 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨