AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
564Cevap
Ben tavuk döner seviyorum. Sıkıntı olmaz. Değişik olsun diye çin restoranina gidip aç kalmaktan daha iyi :) Bu yemek işini de sürekli erkeklere yüklemek doğru olmuyor. Alman usulü en iyisi.
Para çıkmasın diye ben evde yedim tokum sende toksundur bize iki çay diyenler var tavuk döner onların yanında lüks bile kaçıyor
sevgiliye tavuk döner ısmarlayan erkek hakkında olumsuz bir düşüncem yoktur, ama tavuk döner yiyen sevgilinin aç gözlülüğüne deyinmek lazımdır... onu kimse doyuramaz... dana eti yese, bu sefer koyun eti ister koyun yese manda ister daha doymassa adamı yer :D onu doyurmak imkansızdır
Bazi kizlar kendilerine portakalli ordek ismarlayan sevgili bulsunlar bence cunku gercekten seven insan bu tarz detaylara takilmaz istisna ve maddi sartlar haric tabi
Bir ara kuş gribinde tavuk doneri bulamayan lavuk simdi tavuk doneri begenmiyor. Kendini eyleyecek bir banka bulamazsa o zaman gor bakalim hangi donercilerde cirit atiyor. Bir donerciden digerine kosturmaca yapar. :-)
Böyle konuların tartışılmasının tek sebebi sevgili anlayışının değişmiş olması.
Artık sevip de sevgili olunmuyor, sevgili olmak için sevmiş gibi yapılıyor.
Sonra da işte böyle laflar bu kadar rahat söylenebiliyor.
Mcdonalds dan bigmac ya da mcroyal yiyenler bence tawuk döner yiyenlerden daha itici amerikan özentisi gidin b*k yiyin de mcdonalds yemeyin daha iyi
Mcdonalds çok pahalı bir şey değil ve büyük bir kesim yiyebilir canı hamburger isteyen. Senin açından gidersek cola cola içinde abd özentisi olur
pahalı degil ama zengiii fakiri herkes yiyor bizim universite profesoru 10bin euro maas alan adam mc den big mac yiyor
Dogru yazmisti kimse sizle tavuk döner yemek zorunda degil ve oyle bir erkek tam bir ofsayt sonucta kankan degil yanindaki sevgilin ona gore şık bir yer secip guzel bir yemege goturmeli tavuk doner ucuz diye surekli yenmez ki pis cimriler😃
Herkes zengin olamıyor malesef ülke şartlarını az çok biliyorsun çoğu arkadaşımız 900-1.000 türk lirası gibi bir maaşla çalışıyr :)
Sende haklsn☺
Herkes senin gibi zenginmi? Tavuk döner alan erkek ofsaytmış. Adamın parası ona yetiyor belki
Yanımda sevdiğim olsun simit yiyelim bile dese varım yani. Hiç biseyi hiç kimseyi kucumsememeyi öğrenmeye ihtiyacı var bazılarının eldekilerle mutlu olmayı öğrendiğimizde asil mutluluğun o olduğunu anlayacaksınız :)
Ya kardeşim ben onunla parası için mi birlikteyim? Hem ne varmış tavuk dönerde? oh mis valla. sanki hergün bir bonfile bir rizotto yiyosunuz. Ya benim sevdiğim yanımda olduğu sürece hiçbirşey önemli değil. Çok istiyosan git zengini bul o sana yedirir ama iyi alır karsılığını. Ne saçma sorular bunlar ya
İnsan sevdiğinin yanında yemek bile düşünmüyor.
Eger icince patates kızartması olmadan yemeyecegimi biliyor ve koyan bir yere gidiyorsa gayette yerim. Cunku etrafimdaki bircok kiz arkadasimin surada sunu yiyelim burada bunu yiyelim doner yenmez o ne oyle sacmaliklari yüzünden yiyemiyorum.
Kimseye aldırış etme derim
Aynen erkek arkadasimin yaninda kendim olmak isterim
kasıntı ınsanlardan nefret ederım. yerı geldımı sımıt bıle yıyebılmelıyım. bu ne yahu yok tavuk döner yok simit. ınsanlar ne kadar görmemışler lüks meraklısılar. hep lüks yerlerde yemek yıyorsunuz dımı...
Keşke herkes senin gibi olsa ve düşünse insan yeri gelir simit yer yeri gelir döner yer yeride gelir porsiyon kebap yer işte bunlar görmemişler ne yapsınlar zavallılar açlık çekiyor herkesten istiyorlar
Birbirini sevdigini iddia eden bir cift, hala hayati paylasmayi ogrenememisse sorun var demektir. Tavuk doner de yersin, ac da kalirsin gerekirse. Ama gun gelir paraniz olur bogazda balik da yersiniz. Nedir ki yani...
Hepimiz öğrenci insanız kimin parasıyla, kime, ne ısmarlayacağız? Kimse benim yediklerimi ödemek zorunda değil. Çok istedin mi çıkar cüzdanından paranı öde hesabını...
Alman usulü iyidir
tebrik etmek isterim.
işte olması gereken zihniyet. Parayı ödetirler diye değil doğru olanın bu olduğunu düşünüyorum.
sadece arkadaşım olmalarına rağmen bir kaç kız arkadaşımda ( ARKADAŞ yanlış anlaşılmasın) Alman usulunden yana. şöyle düşünüyorlar ki böyle düşünmeleri beni çok etkilemiştir.
**Babası okusun diye uğraşıp didinip cebine para koyuyor oğlu okusun rahat etsin diye, bana harcasın diye değil. **
kendi parasını kazanmaya başladıktan sonra, ödeyebilir onda sorun yok diye düşünüyorum
tebriklik bir durum yok yinede teşekkür ederim.
para işini cinsiyete bırakılamaz bence olay bu. erkekte olsan kızda olsan her ay belirli bir kredin var bazen o da olmuyor bile.
boğazda balık mı ısmarlıcak illa yazık şu erkeklere sanki ayaklı cüzdan yaa öyle mi görünüyolar fakirse sevmeye de hakkı yok yanii saçmalık sevsin seveyim bank ta oturup simit yerim be...
bizim gibiler kalmadı bacım yine de kıymetimizi bilen yok :))
@yagmurrgozlumm doğru diyon yaa ah ah napsak bilmem :D hahahha
Yeri gelir güzel bir restoranta gidersin yeri gelir tavuk dönerciye gidersin , yeri gelir sahilde, parkta dolaşırsın.. Eğer bir kız benimle beklentileri için çıkıyosa hiç gelmesin , tekmeyi basarım.. Sahte ilişkilere tahammülüm yok..!
Cebindeki son parasıyla sevgilisini evine bırakıp , şehrin diğer ucundaki kendi evine yürüyerek gitmeyi göze alan adamları üzdünüz kızlar. Belkide parası yoktur olamaz mı sonuçta seni aç bırakmıyor.
Benim erkek arkadaşım avukat her türlü lokantaya birlikte gidebilecegimiz bütcemiz var fakat her gün lokantalarda degiliz ki biz cigkofte de yiyoruz ekmek arasi tavukta lahmacunda bgunde ciger yedik yani simit poğaça da yiyilir ne var ki bunda amaç birlikte vakit geçirmek bseyler yapmak degil mi? Ne sacma...
Yeri gelir tavuk döner yersin yeri gelir boğazda yersin. Bazı kızlar para sömürücüsü olduğu için alışmışlar tabi gözleri para yemekten başka bir şey görmüyorlar
noolmuş tavuk döner yedirdiyse haaa döner yiyip akşama yatakta ilişki istiyosa tamam dicem de yani normal bir sevgili hadi evli olsunlar o nimet değilmi neden hor görülüyo ayrıca sevgiliye dışarda yemek ısmarlanmaz evde sana kendi elleriyle yapmalı ki bir anlamı olsun
bunu sorgulayan kız bana göre penaltı vakasıdır. erkek parası sömürülcek bir olgu değildir. siz vücuden sömürülmek istemezsiniz , biz yatak objesi değliz dersiniz ama erkekleri de ayaklı banka zannedersiniz... erkekler de para objesi değldir.
100 Puan
soru sahibine göre asılmalık bir yorum :D
Hepimiz anamınızın karnından suşi yiyerek ya da T-Steak'lerin içinde doğduk di mi anasını satiyim. Terbiyem müsade etse lafım olurdu ama neyse :D Bence öyle ilişki değil, öyle kız olmaz olsun.
Canım da tavuk döner çekti ha la...
Cay simit bile yerim yeter ki sevdigimle olsun.
Ofsayt durmuyor bence.
Helal sana
https://i.capsspot.com/s/26/8/985443.jpeg
Asd
Bence cok samimi dürüst olunması gereken şey kimse evinde her gün hizmetciler eşliğinde 40 çeşit yemek yemiyor. Parkta simit de yerim tavuk döner de
Pardon.. Beraber tavuk döner yiyebilir miyiz? Size asılmak istedim de biraz :)
Neden olmasın bayım :)
Öyleyse sadece tavuk dönerle kalmayalım bayan.. Bir ömür boyu aynı lokma geçsin boğazımızdan.. Mor dolaplı mutfağımızda pişirelim en aşk dolu yemekleri.. Sahi ömrüme ömür katar mısınız bayan?
Ömrünüze ömür katmakla kalmam nefesiniz olurum istila ederim sizi öyle bir gelirim ki yüreğinize bayım siz anlam yuklersiniz...
O mutfakta içine aşkımı kattığım yemekler pisirecegim size her lokmanizda daha da fazla seveceksiniz beni
Nefesim benim.. Cümlelerimin anlamı... Gönlümün şiiri.. Sana kör kötük aşığım.. <3
Sevdiğim yanimda olsun kuru ekmek yerim misali ben neyima ki o ne olsun? Kimse nerden geldigini unutmamali
Seyyar seyleri daha cok severim. Her seyin yeri ayri.
seyyar kokoreç mis gibi
Aynen oyle hele gece olunca, seyyar saticilari kazandirin biraz.
Hakiki TÜRK erkeği canım ne yapacan :) bence çok tatı :) öküz öküzdür :)
öküzde sevimli hayvan yani :)
:D yani :D
Millet kuru ekmek soğan bulamıyor ya :D ciddiyim :D Döner gibisi mi var be. Nerde bizi tavuk dönerciye götürücek adam gibi sevgili? yok ki :)
Sevdiğin insanın cebine bakıyorsan sevmiyorsun demektir. Net.
Yeri gelir simit de yeriz birlikte, hiç sorun değil. Gönül telime dokunsun yeter.
eğer seviyosam neden sorun olsunki. hem daha samimi değilmi. bende aksine elit yerlerde rahat edemem. ne yapsan ay şuna bak ezik derler falan. istediğin gibi davranamadıktan sonra ne önemi var güzel bir yerde yemenin
Kfc'den, burger king'den çıkmayan özenti ergenler için tavuk döner fukara yemeğidir. Fazla kınama gün gelir o beğenmediğin tavuk dönere bile muhtaç kalırsın. Ayrıca biz erkeklere ayaklı atm gözüyle bakmaktan vazgeçin artık.
siz çıkarıp 3 kuruş para koymayın ortaya erkeği ofsayta atın madem o kadar utanç verici bir durum burgera falan götür sen ısmarla ben ısmarlamak zorundamıyaaammm
Ulan kızların %90 ı çiğköfte hastası şimdi tavuk döneri küçümseyipte analarının karnından kalkan balığıyla çıkmış gibi trip atmalarının bir alemi yok. Evde ekmekle soğan yiyenler erkek arkadaşlarının yanında tavuk dönerciye gitmeye utanmasınlar yani. Ha kız çok zengin, erkeğin de durumu yoksa ona birşey diyemem. Laf yapıcaksınız kalpleriniz gibi ceplerinizi de uydurun.
Sıkıntı Yok :D Ekmek Pastırma Yediririz :D
Şaka bir Yana Gerçekden Garip Oluyor Ya Daha Önce Hiç Demedim Tercihimiz Fast Food İse KFC ya da Mc Seçiyorum Götürmek İçin Diğerinede Param Yetmiyor Zaten :D EHehehe :D
Farkında mısınız yani nesil sadece parsı olana bakıyor. İyi ki benim sevgilim öyle değil. Pram pek yok dediğim de boşver burgüün evde yeriz öyle çıkarız diyor
Kişinin sosyal ve psikolojik yapısına göre değerlendir. Parası olmayabilir. Olup ta senin tepkini ölçmek isteyebilir.. Olgun ve ileriyi düşünen biriyse seni yokluklada ölçüyor olabilir. Bence olumlu düşünmeli. Devrimizde insanlar biraz zenginlik budalası. olmadıkları gibi görünmeyi seviyorlar. Ben samimi ve sıcak davranış olarak değerlendiriyorum.
Dönerci acmak lazım acayip iş var :D
https://i.hizliresim.com/393G6M.gif
yani her kadın sevdiği adamla güzel yerlere güzel mekanlara gitmek ister. eğer parası yoksa saygı duyulur elbette. ama durumu var da düzgün bir yere gidileceği halde laf olsun torba dolsun diye veyahut cimriliğinden dönerciye gidelim diyenden korkacaksın. hop orada dur bakalım. odunluk da bir yere kadar vesselam.
Sevgili döner ısmarlar mı ısmarlamaz mi bilemiyorum ya da ısmarlarsa nasıl görünür ama bu ülkede maddiyatsızlıktan sevgilisi olmayan;gidip sevdiğine açılamayan gururlu gençler de var...
Eğer hayatımın anlamı olduğuna inandığım ve aynı şekilde hayatının anlamı olduğumu düşünen biri ise ve sevip seviliyorsak hiç sevmediim halde onunla kokoreç bile yerim :)
benim için sıkıntı yok çok çok severim :D ayrıca da o olsun da götürdüğü yer hiç mühim değil. sokaktan simit alsa birlikte yesek o bana en lüks ve en lezzetli yemek gelir
Bence o erkekle kızın arasındaki samimiyetliğe bağlı erkek dedigin doğal olacak canım cicim ayları biyere kadardır evlendikten sonra yapmayacagı şeyleri sevgiliyken yapmaması en güzeli
İlişki ciddiyse maddiyat önemli ne var tavuk döner yemekte gayet güzel çiğköfte tantuni vs. Sevgiliyle yendimi tadınmaz yenmez bence 👀
Tantuni süper bir şey, o yenmez mi :)
Kesinlikte sol yanımdasın tantuni 33 mersine selamlar 😂
Nedense zamanı gençlik bu şekilde paraya tapıyor, erkekler para olarak görünüyor. Soruna gelecek olursak, Senin duygularına bağlı burası, ona verdiğin değere nedenine gelecek olursak ne kadar ofsayt olsa da değer verdiğin birine hayır diyemezsin bu konularda kişiden kişiye değişir, Bir gün lüks lokantaya götürüp, ikinci gün boyle bir teklifle geliyorsa o kişiden beklentilerin para ve lüks bir yasam içindedir.
Onunla tavuk dönerle ayranı aynı anda bitirme yarışı yaparız fena mı?
Niyet demişler.. Sen onunla tavuk döner yerken bile mutlu olamıyorsan olmaz zaten o iş.. Böyle sevecekseniz sevmeyin bir zahmet.. Haysiyetini bozuyorsunuz sevginin.. :)
Eskiler kuru sogan ekmek yemış olmemış askları evlılıklerı, cozutmaktan baska bısey degıl bu tavuk doner meselesi. SEVIYORSAM YERİM. seviyosam onunla ne yedıgımınde bı onemı yok aslında.
www.milliyet.com.tr/.../
Keşke bu Ceren Januzaj'a denk gelseymiş 😁
Şimdi bu durumda ben" gel tavuk döner yiyelim" dediğimde bana aptal muamelesi yaparsa ya da hakaret ederse. Ben o kızla evlilik düşünmem yani o kız benim için evlenecek kız değil eğlenecek kızdır. O durumdan sonra ona on numara yemek yedirir istediğim gibide eğlenirim. Açık ve net...
bence durmuyor be illa lüks yerlere gidilmez. ne istiyosun arkadaşım zengi birilerini istiyosanız hiç sevgili olmayın o zaman sevgi tavuk ekmeğe götürüyor diye bitmez...
O benim yanımda olsun da döner yiyelim aç bile gezerim yeter ki o yanımda olsun sarilayım yeter
Tavuk döner ısmarlayınca kötü Hamburger iyi mi? La bu devirde sadece tavuk dönerci diye bir şey mi var? Gidin bir yere isteyen istediğini yesin. Cebinde para olmayan adam zaten yemeğe davet etmez.
benim kız arkadaşımla tavuk döner yerdik 1.5 tl ye çiğköfteciye girerdik kokereç yemek gibi planlarımız vardı sonra çikolata yerdik burgere giderdik waflle yerdik bence gayet mutluyduk =D
Efsane tivit baya tutmuştu evet bu durum biraz ofsayt keşke tavuk döner 50 lira falan olsaydı ve restaurantlarda satılsaydı bence güzel bir şey ben yemeyi seviyorum ama karşımdakine yedirmek zorunda değilim tabi
Restaurantlarda da satılıyor
Gittiğimiz mekanlar farklı o zaman benim gittiklerimde yok
sevgilime bişey ısmarlatmam onunla parası için birlikte değilim
Tavuk dönerci diye kimse demez. Günümüzde adı
Fast food Shop
Hot dog Fast
Dürüm hause gibi yabancılılaştırılarak bize sunulduğundan çekici geliyor , ayrıca tabi hiç bir kız yemek zorunda değil. şunuda belirteyim.
Oyle birini istemeyen kız Maddi geliri mükemmel olan bir erkek ister
maddi geliri yükske olan erkeğe piyasada kızdan bol ne var? 2dk da kapının onunde bulursunuz
Ne ofsayt durcak ya. Tutar kolundan kokoreç yemeğe gotururum ertesi gün. Mis gibi.
(m) adamsın sen (m) adam :D
E öyle ama.
soyle salakca sorular sormayin. ne yendiginin bu kadar onemi olmamali
Ben bir erkekle elektrik faturası bile yatırmaya gitmiştim o kişiye bağlı durumdur bana göre. Seviyorsan kusur görmezsin.
çok eğlenceliymiş :)
5 senelik bir beraberlikti öyle işte paylaşmak istedim sevmek böyle birşeydi.