• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevgiliye tavuk döner ısmarlayan erkek hakkında ne düşünürsünüz? (Sayfa 3)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
44
Yapay Zekaya Sor
Sevgiliye tavuk döner ısmarlayan erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

440

Cevap

564

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • pekimadem
    pekimadem Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 580 cevap paylaştı.

    Erkekler aş evi mi arkadaşlar? Beslemek zorunda mı sizi yemeğini yiyip öyle gelin Allah Allah.
    aksini iddia eden kız eziktir net.

    8
    1 Yorumla
    • muratkd
      muratkd
      +1 yıl

      Okadar.

      Yorumla
  • elestiriuzmani
    elestiriuzmani Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 49%
    +1 yıl

    Ogrenci adamim ben ya tavuk donerin tadini doymus ve espirisini anlamis bir insanim.. maddi durumumuz kotu mu olsun bee keyfimiz yerinde olsun der gecerim (cunku biz oyle yapiyorduk) doner ayrana da 3tl verir cikariz :)

    2
    2 Yorumla
    • NightCat
      NightCat
      +1 yıl

      İstanbul da o kadar rahat olamıyoruz işte. kimi yerde 3 tl kimi yerde 6 tl k, mi yerde ise 8 tl sadece tavuk döner işin komik yanı birde tartı ile grama ve porsiyona göre fiyat biçiyorlar. et döner 8 tl 10 tl 15 tl gibi fiyatlarla.

      Yorumla
    • elestiriuzmani
      elestiriuzmani
      +1 yıl

      Evet oyle bir sorun var tam olarak tavuk doner bulamiyorsun bulsan doymuyorsun en iyisi kampusu olan yerlere gitmek orda kesin vardir :) yaa İstanbul'da napican denizi al simidini gotur vapura hem martilari besle hem de kendin ye.. bugun yaptim o kadar guzel ki :) @NightCat

      Yorumla
  • tutuklugözler
    tutuklugözler Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    ben kız arkadaşımla buluşacağım zaman her yere gidebilirim dürümcüye de giderim lüks bir resturanta da giderim bir parkta oturup çay veya kola da içeriz bir kafeye de gideriz ama bu sürekli aynı yerler olursa sıkıntı olur yer mekan fark etmez ama değişiklik olmalı

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet hep aynı mekan olmaz

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ne alaka ya tavuk dönerin neyini küçümsuyorsun anlamadim. Oda bir nimet sonuçta ucuz olduğu içinmi yenmez sırf. Böyle gereksiz şeyler için ilişki bitirilmez. Erkekler para basmıyor herkesin parası olmadığı zamanlar olabilir ne varki bunda? Sen birisiyle lüks yerlere gitmek yemek içmek için cikiyorsan o aşk değildir bence. Karşındakini parası için kullanmak oluyor

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tavuk döner kaba durmuyor mu?

      Yorumla
    • uaaykut
      uaaykut
      +1 yıl

      Helal. nimet tabi ötesi yok

      Yorumla
  • dil3k
    dil3k Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 809 cevap paylaştı.

    Tavuk doneri cok severim ya gidip bazen yiyoruz sevgilimle.. Ne varki bunda? Onemli olan beraber biseyler yapmak degilmi¿

    4
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hesabı kim ödüyor peki?

      Yorumla
    • dil3k
      dil3k
      +1 yıl

      Hesabi genelde sevgilim oduyor ben odemeye kalkinca kiziyo bence bir sakincasi yok ama onda para olmasa o anda bende oderdim..

      Yorumla
  • Yaseminyldz
    Yaseminyldz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 41%
    +1 yıl

    Niye ofsayt dursun ki.
    Yani sonuçta karnın doyuyor mu doyuyor. Ha şık bir lokantada birşeyler yemişsin ha dönercide. Dönercide en azından karnım doyuyor. Bulamıyanlar da var. Böyle düşünmeyin..

    3
    2 Yorumla
    • uaaykut
      uaaykut
      +1 yıl

      nimet ya yazık günah

      Yorumla
    • Yaseminyldz
      Yaseminyldz
      +1 yıl

      Yani

      Yorumla
  • BıyıklıBey
    BıyıklıBey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kimse k. bakmasin eger seviyosa mali durumumada katlanmasi gerek sonucta babamin hayrina gorurmuyorum tavuk donerciye sevgilimse hayatimsaki en degerli insandir ve elimden gelen en iyi yere goturmek isterim ama en iyi yer orasiysa onun bunu kabullenmesi gerek :D yok edemiosa buyursun hesabi odesin guzel biyrre gotursun :D bizde saygi duyalim

    0
    0 Yorumla
  • EVLİLİKCÜZDANI
    EVLİLİKCÜZDANI Takip Et
    Xper 2 Yaş: 57
    +1 yıl

    yeri gelir zeytin ekmek yeri gelir bonfile yeriz önemli olan yemek değil yanında olduğun sevdiğin mutlu olduğun kişidir yanında böyle biri yoksa hayatta yalnızsan en iyi yemekleri yesen de ne anlamı olur her şeyin en güzeli anlamlısı yanında sevdiğin biri ile yapılan eğlenceler yenen yemekler paylaşılan sevgilerdir bundan güzeli olamaz

    0
    0 Yorumla
  • şahmeranx
    şahmeranx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bence ofsayt degil anamin babamin evinde de biftekler yok waffle vs yiyeceklerle beslenmiyorum. Maksat gonul hoslugunda bence. ha bak durum bide soyle erkegin durumu kotuyse hic gik cikarmam buna ragmen bunu dusunmesi bile yeter. Ama zengin ve cimriyse domuzluguna her istedigimi zorla yaptirtirim. Ben nasilsam karsimdaki insanda oyle olmali :) ya da etkiye tepki lafi toparlayamadm ama srn anladn beni bro :D

    0
    0 Yorumla
  • hmyra
    hmyra Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    daha düne kadar salcalı ekmek yiyen kızın egosu ne ara bu kadar büyümüş yahu :D

    7
    0 Yorumla
  • missqizemli
    missqizemli Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı.

    ben ona hesabı ödetmem zaten istedgi yere götürürüm onu sorun degil

    16
    16 Yorumla
    • Kgnovski
      Kgnovski
      +1 yıl

      Sence bir erkek bir bayana hesap odettirirmi

      Yorumla
    • Awtsw
      Awtsw
      +1 yıl

      ödetmeli bence yeri geldi mi kızda ödemeli ben hep karşıdaki ödeyince kötü hissediyorum kendimi

      Yorumla
    • RoronoaaZoroo
      RoronoaaZoroo
      +1 yıl

      imkansız

      Yorumla
    • hayalet44
      hayalet44
      +1 yıl

      +1 aldın

      Yorumla
    • BirGaripOglan
      BirGaripOglan
      +1 yıl

      neyi imkansız müdür. ben sürekli ödetmem ama arada ödeyebilir tabi :D
      her zaman cebin para dolu olmuyor. daha çok ortak harcama oluyor.
      paran yoktur öder sonra sen onun hesabı ödersin vs.

      Erkek adam ödetmez ne olum. sonra millet kız arkadaşımla çıkacaz 3-5 bişeyler atsanıza para yok diyor.

      Yorumla
    • tursu_bidonu
      tursu_bidonu
      +1 yıl

      Vay be eski sevgilim gibisin türunüz tükenmemiş :)

      Yorumla
    • arkeblue
      arkeblue
      +1 yıl

      Onun en azından açlıktan nefesi kokuyormuş,
      Beyni ve kalbi değil senin gibi...@missqizemli

      Yorumla
    • missqizemli
      missqizemli
      +1 yıl

      bu lafın bana mı?
      @arkeblue

      Yorumla
    • arkeblue
      arkeblue
      +1 yıl

      Çok özür dilerim 2 işle birden uğraştığım için bir yanlışlık oldu senin bir altındaki görüşe yapacaktım

      Yorumla
    • missqizemli
      missqizemli
      +1 yıl

      sorun değil

      Yorumla
    • missfatty
      missfatty
      +1 yıl

      hani hayat müşterekti hani hepimiz eşittik :D

      Yorumla
    • TURKajan
      TURKajan
      +1 yıl

      Bize böyle sevgili denk gelmez ki, nerde bir sömürücü hep bizi bulur :D Aferin kız sana :D

      Yorumla
    • Çapkınn81
      Çapkınn81
      +1 yıl

      erkeğin gururuna dokunur cidden.. Hele fakir bir erkekse psikolojisi bozulur. Sakın öyle bişey yapma :)

      Yorumla
    • CoolTrader
      CoolTrader
      +1 yıl

      @missqizemli türünün son örneği olma ihtimalin çok yüksek bırak hesap ödeyecek bir bayanı son dönemde popüler mekanları bile beğenen bayanlar bile çok zor

      Yorumla
    • missqizemli
      missqizemli
      +1 yıl

      ben anlamam öyle cafcaflı yerlerde nebileyim bizi anlata bilecek kaldırım taşları varken @CoolTrader

      Yorumla
    • tc_ertürk
      tc_ertürk
      +1 yıl

      Bunu dusunen kız candır bitanedir ama dusunmesi yeter bn odetmem yine ama

      Yorumla
  • martmenekseleriii
    martmenekseleriii Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 60%
    +1 yıl

    Kimse kimseyi doyurmak zorunda değil zaten belki cocugun parası yok bir laf var ya parası yok diye tokum diyen de var yokum diyende diye bence özetliyo

    3
    0 Yorumla
  • efeee02
    efeee02 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    O kıza tavuk döner vermeyeceksin ac kalsın soysuz. Acliktan nefesi kokan insanlar baskasini begenmiyor sen onu sevdigin icin berabersin parasi icin degil. Ulan devire bakya boylelerine asıl dayak atacaksin kadina siddete karsiyim ama boylelerinden nefret ediyorum.

    0
    0 Yorumla
  • tatildeyim
    tatildeyim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41
    +1 yıl

    Neden olsun.
    Belki maddi durumu buna el veriyor.
    Belki o an canı tavuk çekdi
    ya da o an cebinde o kadar parası var.
    Zaten param için benle olacaksa biri vur totoya tekmeyi gitsin hiç olmasın daha iyi. Çünki ilerde parasız kalırsam zaten terkeder öylesi.

    0
    0 Yorumla
  • kahvekedi
    kahvekedi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    tavuk döner candır. zengin fakir damak tadı oyle parayla degişecek sey degil bence adı degişir ama tavuk doner tavuk donerdir heleki iskenderun usulu bilen bilir.

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      onun sosu mu farklı oluyor nedir olayı?

      Yorumla
    • kahvekedi
      kahvekedi
      +1 yıl

      sosu lavası falan farklı oluyor. bir de mayonezi de guzelse... canım cekti :(

      Yorumla
    • uaaykut
      uaaykut
      +1 yıl

      adını az değiştir le pastö tavuk döner felan de azcıkta hesapta kitle tavuk dönerden iyisi olmaz

      Yorumla
    • Gizlisaksı
      Gizlisaksı
      +1 yıl

      adanadan döner yemek için iskenderun a kadar gittigim oldu 3-4 defa

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    sevdiğim erkekle yeri geldiğinde bir kuru ekmeği bile paylaşırım zaten sevgi bunu gerektirir. sırf erkek zengin diye peşinde süs bebeği gibi gezen kızlar benim gözüm de genel evdeki kadınlardan bir farkı yok.

    5
    0 Yorumla
  • DarkBuLL
    DarkBuLL Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    Vala bir anim var. Cok komik. bir kiz arkadasim vardi. Sana yemek ismarlayacagim dedi ögle yemegine üsküdar fistik ağacına gittik patsocularin oldugu yere. Tabiki ben götürdüm. O ismarliyor tabiki o kendisine pilav ustu tavuk döner söyledi. benimde içine fakirlik nasil işlemisse. Yarim tavuk döner. Ve acik ayran söylemiştim. Ondan sonra bidaha görüşemedik hayret :)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tavuk döner ilişkilerde önemli etken demek ki :)

      Yorumla
    • DarkBuLL
      DarkBuLL
      +1 yıl

      Cok onemli cokk

      Yorumla
  • Emreselim
    Emreselim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 37%
    +1 yıl

    Tavuk da yerim inek de yerim. Can boğazdan gelir, gidip 100 liraya bir tabak yemek mi yiyelim lüks yerlerde? Ne o modern mi oluyoruz o zaman. Tövbe Yarabbim yaaa :))) evde kahvaltı yapılmaz l*n oyle kariyla

    1
    0 Yorumla
  • Mehmetnebi4
    Mehmetnebi4 Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 30%
    +1 yıl

    Valla ben kız arkadaşımla. Bıg chefs te oturup bonfilede yiyorum. Tavuk dönerde. Küçümsenecek hiç birşey yok. Gerçekten seven insan bunların hesabını yapmaz. Yapıyorsada gerçekten seviyor denilemez. İyi akşamlar herkese

    1
    0 Yorumla
  • Ramtha
    Ramtha Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Ne alakası var. Para için mi sevgiline berabersin. Çiğ köftede yenir, tavuk dönerde, birada içilir, rakıda, çayda. Boşuna iyi günde kötü günde denmiyor. Allah cereni tavuğa muhtaç etmesin ne diyelim.

    3
    0 Yorumla
  • Titero
    Titero Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    Tavuk kadar beyniniz yok, en azından görevini yapıyor o siz zavallı insanlara etini yumurtasını sunuyor.

    Senin düşüncendekiler et, döner derdin de.

    Neyse kendi etini ihtişama paraya satmak iyi bir sanat oldu.

    97
    10 Yorumla
    • OnurShTr
      OnurShTr
      +1 yıl

      Bunun üstüne laf yok, Adamsin @Titero

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Düşünceni hakaret etmeden de dile getirebilirsin

      Yorumla
    • J_O_S_E
      J_O_S_E
      +1 yıl

      ne güzel yazmış ya :D koymuş çıkarmamış

      Yorumla
    • sempatikooo
      sempatikooo
      +1 yıl

      Adamın dibisin abi saygılar

      Yorumla
    • BitterJötemm
      BitterJötemm
      +1 yıl

      Katiliyorum sonuna kadar sana +1

      Milletin aşk umrunda değil paraya satiyo kendisini

      Yorumla
    • KaraKalemSilgisi
      KaraKalemSilgisi
      +1 yıl

      Helal moruk iyi yazmisin valla

      Yorumla
    • Teouique
      Teouique
      +1 yıl

      +1 helal

      Yorumla
    • Hürrem_20
      Hürrem_20
      +1 yıl

      Helal

      Yorumla
    • Cephe
      Cephe
      +1 yıl

      Eksileyen eller tavuk eti görmesin inş

      Yorumla
    • fallennn
      fallennn
      +1 yıl

      harbiden helal

      Yorumla
  • KetçaplıBrokoli
    KetçaplıBrokoli Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    Kimse kimse ile zorla birlikte olmuyor. Durmuyor tabi ki neden dursun ki? Siz tavuk döner yiyemez misiniz? Evde hep portakallı ördek mi yediniz ya da öyle mi yetiştiniz? Eğer öyleyse bir şey diyemem..

    6
    0 Yorumla
  • KimMiyim
    KimMiyim Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Bir lokma simite
    Annemden kalan yüzüğe razıysa gelsin benimle :)

    https://www.youtube.com/watch?v=n3S1XUYg0lw
    1
    0 Yorumla
  • redcross
    redcross Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Siz bu kafayla lüks arabası (bir örnek bu sadece) olanlar tarafından tavlanır sonra kullanılmış peçete gibi kenara atılır sonra neden böyle yaaa der durursunuz. İlişki diyorsan bir gün en kral yerde yemek yiyorsan gün gelir sadece sevdiğin için gidersin..

    0
    0 Yorumla
  • Attalos
    Attalos Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Simidin yanına 150 gr tulum olmazmı simitler çifter hemde:/

    7
    0 Yorumla
  • başımabela
    başımabela Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 33%
    +1 yıl

    aşk paradan değil yürekten gelir. zengin olmayanı seviyorsan yürektendir. zengini parası için seviyorsan o aşk değildir ve ona aşk'ım diyorsa yürekten değildir.

    2
    0 Yorumla
  • Böğürtlenlicelibon
    Böğürtlenlicelibon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Bence ne olursa olsun insan sevdigiyle tavuk donerde yer pilav ustu kuruda yer menu her ne kadar zengin olmasada icinizdeki sevgi kuvvetli oldukca o size saray yemegi gibi gelir zaten onemli olan birlikte birseyler paylasmak degil mi bencee cok yanlis düşünüyorsunuz cogunluga katılmıyorum boyle seylerle deger bicmeyin sevdiklerinize

    0
    0 Yorumla
  • helboyistt
    helboyistt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44
    +1 yıl

    simdiki gençler büyüklerden ne görürse onu uyguluyor, tv'lerde evlendirme programlarında koca koca kadınlar çıkıp adamlara evin var mı? Araban var mı? diye sorar, maaşını beğenmedikleri adamlara hıı tamam o zaman kriterlerime uymuyorsunuz derse, gelir düzeyi düşük olunca elektrik alamazlarsa, kızlarda gelir düzeyiniz bir ilişki yaşamaya müsait değilse, o işlere hiç kalkışmayın der yeni nesilin bazıları böyle..

    0
    0 Yorumla
  • chosovi
    chosovi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    neyleyelim lisede 2 liralık tavuk dönerin son lokması ile ayranın son yudumunu denk getirmeyen erkeği/kadını yani. sanki herkes çok zengin, hiç tavuk döner yemiyor da sevgilisi tavuk dönerciye götürünce ofsayt oluyor. çekinmeden tavuk döner diyen adam samimidir, burun kıvırmadan gidip yiyen kız da samimidir. maddeye değil maneviyata bakmak lazım.

    2
    0 Yorumla
  • masal134
    masal134 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 41%
    +1 yıl

    Biz sevgilimle hic lüks yerlere gitmedik balık. ekmek tavuk döner midye dolma yedik ama hep mutluyduk parası yok diye sevmiyceksem benim gözüm parasındadır yüreginde degil...

    2
    0 Yorumla
  • bonjourrr
    bonjourrr Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl

    Neden parası yoksa gönülden adam gibi sevemez mi?
    Ne mi düşünürüm böyle bir erkek için zaten ben sevdiysem simit de yerim önemli değil hem döneri de severim zaten iyi yapmış aşkım derim o zaman

    2
    0 Yorumla
  • fatihnet
    fatihnet Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 47%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 850 cevap paylaştı.

    Yoooooo bence hiç alakası yok hadi aşkım çiğköfteciye deseydi ne yapacaktınız inan bazen öyle şeyler soruyorsunuz ki geçmişimdeki kızların elini ayağını öpesim geliyor

    2
    0 Yorumla
  • OnlinePsikolog
    OnlinePsikolog Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 46%
    +1 yıl

    Yani ilk seferde çok fazla abestir ama ne bileyim ilerleyen dönemde canımız döner çekerse dönerciye gitmemiz gerekirse gideriz bunda sorun görmüyorum ancak ben yine de doğru düzgün bir yere götürmeyi tercih ederim ;-)

    0
    0 Yorumla
  • kaylaaa
    kaylaaa Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl

    insanları zengin fakir yakışıklı güzel çirkin diye kriterlere ayırmamak gerekiyor... tek kriterim karakterli dürüst olup olmaması ve şu yaşına kadar nasibini beklemiş biriyle olmak isterdim.. öyle biri çıksın simitçiye bile gidebiliriz..

    0
    0 Yorumla
  • zorakiask
    zorakiask Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36 , eic 55%
    +1 yıl

    Bence hic onemli deg il maddi durumu parasi yettigi seyi ismarlarsa sorun yok yoksa tavuk doner olsa ne olur olmasa ne olur ama parasi olupta kiz arkadasinin sevdigi seyi ismarlamazsa o zman itici olur

    0
    0 Yorumla
  • dudakkremii
    dudakkremii Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 30%
    +1 yıl

    Bu tamamen karakterlere ve durumlara bağlı uygun bir durumda ben çok severek sevgilimle yarım tavuk döner yerim. Kokoreçe bile gidebilirim yani düşün :D

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kokorece bile gidebilirim ne demek. O daha pahalı :) Porsiyon olunca da mis gibi

      Yorumla
    • dudakkremii
      dudakkremii
      +1 yıl

      Parasına göre demedim ki sırf tavukçu olmazen aIndan ben de çalışan bir kadın olarak bunu demeye hakkım var ama eğer sen hiç bir katkı görteemiyorsan o bile fazla :D

      Yorumla
    • dudakkremii
      dudakkremii
      +1 yıl

      Guru dolmuş burası :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      erkek guru nüfus sayımı buradan yapılıyor :)

      Yorumla
    • dudakkremii
      dudakkremii
      +1 yıl

      :D hahaha

      Yorumla
  • çağdaşyılmaz
    çağdaşyılmaz Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 46%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 765 cevap paylaştı.

    Ben bir Aşçı Olarak Söyleyim Eğer Kız Arkadaşım Benimle Yediği Yemeklere Takılacaksa Gidip Evde Kendisi Yapacak Kuru ekmeğimi Paylaşamıyor Yediğine Laf Söylüyorsa O Kızda bir değerim Yok Demektir bence :D

    0
    0 Yorumla
  • Sakaryalim
    Sakaryalim Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Bana huzur vermeli. Kuru ekmek bile tatlı gelir o zaman..
    Sevdiğini hissettirmeli şükretmeyi hatırlatır bana o zaman...

    İnsan sevildiğini hissettiği zaman mutlu olur,
    Pahalı mekanlarda özel servisler gördüğü zaman değil!!

    0
    0 Yorumla
  • sanamısorcammm
    sanamısorcammm Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 48%
    +1 yıl

    :D sacmalama gız :D benim sevgilicigim bana "allah askina askim surdan bari doner yiyek acliktan oldum atistirak biseyler"diycek bende olmaz mi diycem :D ayrica seneler once tavuk doner lukstu nolduda bianda ucuz goruldu :D

    0
    0 Yorumla
  • nam-ınegatif
    nam-ınegatif Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    eğer biri benim kalbimi kazanmışsa ben onunla kuru ekmekte yerim açta kalırım

    5
    0 Yorumla
  • doregold
    doregold Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Başlarım parasına ya sanki anamın karnından külçe altınla çıktım. Tavuk döner candır aşktır. Varsa öyle sevgili gelsin bağrıma basarım onu ben

    4
    1 Yorumla
    • Eskiya35
      Eskiya35
      +1 yıl

      tavuk döner yiyelimmi

      Yorumla
  • Sigyy
    Sigyy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 42%
    +1 yıl

    Bence o da istihbarat yazarıdır ama eger gerçekçe yorumum;bunlar yüzünden ilişkiler bayagı bir bozuldu derim amacı para olmayanı da yanlış anlıyor erkekler yaşı kaç olursa olsun bunlar yüzünden.. hayatında hiç sıkıntı görmemişler yüzünden..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Tavuk döner yerine kahve ya da çay daha mantıklı para yoksa en uygun şey o ancak şimdi parası olup cimrilik yapan hesabı kıza ödeten tipler var bunlar hiç hoş şeyler değil sevgiliniz bile olsa bazıları o size içirdi çayın cinsel menfaatini arar serefsizler çoktur dikkat etmeniz gerekiyor zaten kendini belli eder zamanla

    0
    0 Yorumla
  • ipekyolu
    ipekyolu Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 45%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,3b cevap paylaştı.

    Tavuk döner ısmarlasa yine iyi.. Aç mideyle apartmanların kapı içlerinde oturuyorsunuz.. Kış günü buz gibi taşa..

    Bir yanda para yolmaya çalışan uyanık kızlar varken bir yanda da böyle aptallar var işte.. Orta yolu bir türlü bulamıyorsunuz..

    0
    0 Yorumla
  • Sweetsurfer1985
    Sweetsurfer1985 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 75%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Aklıma birden bu b*k böceği geldi sen bu soruyu sorunca...

    https://www.youtube.com/watch?v=YysPAPZngVk
    0
    2 Yorumla
    • quartz1907
      quartz1907
      +1 yıl

      ağasşdağsd

      Yorumla
    • Zeus381905
      Zeus381905
      +1 yıl

      tam bir b*k böceği imiş gerçekten :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Valla burada bir dönerci var o kadar iyiki kızlara hadi diyince koşa koşa geliyorlar. Hem ben öyle diyince bana tepki veren kızdan ayrılırım çünkü ben ciddi bir iliski istiyorum ve benimle tavuk döner yemeyen kız ilerde evlenince cıkabilecek maddi sorunlarda ne yapar Allah bilir.

    0
    0 Yorumla
  • kripton94
    kripton94 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.

    Daha samimi bence Evet pahalı yerler kaliteli yerlerde herkesin hoşuna gider Ama Bir dönercideki sıradanlığı Yalınlığı vermez Bu tür yerlere özel günlerde olabilir Ama tercihim basit şeylerden yana Dönerci derse zevkle kabul ederim :)

    0
    0 Yorumla
  • Honeyss
    Honeyss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    O aşkım hadi yiyek Nasılsa Sevdiğim Şeyleri biliyor derim, illa ki lüks bir restoranda tonla para verip berbat TADI olan yemekler yememiz gerekmez ve çok yersiz birşey ver 4₺ ye mis gibi dönenini ohh artan parayla sinemaya bile gidersin ya

    0
    0 Yorumla
  • tblisi
    tblisi Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 33%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 658 cevap paylaştı.

    Tavuk döner yerine bari sokaktan nohut pilav yesinler, tavuk döner cidden pis bir şey.

    Bu arada eski kız arkadaşımla 5 kuruşumuzun olmadığı günler yaşadım, bir dönem onun parasını da yedim. Şimdi onunla evliyiz :)

    0
    0 Yorumla
  • Fetişfetişi
    Fetişfetişi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 65%
    +1 yıl

    Kaç aylık olay olduğunu geçersek dönerin de bir kalitesi var yağ içinde yüzen döner olur daha iyi döner falan olur adam gibi bir yere gidersek ben seve seve yerim yani orjinal olur her türlü benim için :D

    0
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı.

    alırım tavuk döneri, bir de lavaş ve rus salatası... canım yemek yapmak istemediğinde öğün savarız böyle... zamane bebeleri farklı tabii :))

    3
    0 Yorumla
  • Busraaanur
    Busraaanur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 43%
    +1 yıl

    Ya saçmalık. Ne ilgisi var ben sevgilimle dönerde yerim kuru ekmekte gerekirse açta kalırım. Böyle insanlardan yürekli olmasınl beklemek hata

    3
    0 Yorumla
  • AlttakiGörüşYalan
    AlttakiGörüşYalan Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 52%
    +1 yıl

    Sevgilinle yedikten sonra ne yediğinin önemi var mı.
    Gerçek aşk’ı biIen kaIp bir damIa suya biIe hürmetIe bakar.

    3
    0 Yorumla
  • bella-34
    bella-34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46 , eic 42%
    +1 yıl

    çok severim ne var bunda :) gerekirse zeytin ekmekte paylaşılmalı :) hem sevdiğin ise o bile lezzetli gelebilir yani

    3
    0 Yorumla
  • Nickim-kocaya-kaçtı
    Nickim-kocaya-kaçtı Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 47%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Onunla her şeye varim ben :)) Gerci sevgilim cok zengin. Ama kim bilir bir gun batmayacagini? Ben sevdiysem ne yedigime bakmam.

    3
    6 Yorumla
    • w8forrme
      w8forrme
      +1 yıl

      Sbxbsbsh zengin oldugu icin sevgilin belkide. d

      Yorumla
    • Nickim-kocaya-kaçtı
      Nickim-kocaya-kaçtı
      +1 yıl

      @w8forrme Hayatimda ilk kez zengin bir sevgilim var :D O yüzden değil leb demeden Çorum dediği icin sevgilim :))

      Yorumla
    • w8forrme
      w8forrme
      +1 yıl

      :D saka yaptik Allah mesut etsin :d

      Yorumla
    • illetius
      illetius
      +1 yıl

      ooo sevgılı yaptın demek hayırlıs olsun kucukhanım :D

      Yorumla
    • Nickim-kocaya-kaçtı
      Nickim-kocaya-kaçtı
      +1 yıl

      @illetius Aynen yakinda da evlenirim artk :))

      Yorumla
    • illetius
      illetius
      +1 yıl

      ne dıyım hayırlısı olsun darısı basıma :D

      Yorumla
  • Lithium_
    Lithium_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 44%
    +1 yıl

    Zamanı geldiğinde kuru ekmeği paylaşacağım insanla böyle bir diyalog içerisine girmem. Hiç problem olmaz.

    3
    0 Yorumla
  • Tuğçenurr
    Tuğçenurr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Paramız olmuyor parkta oturup simit yiyoruz , o simit bana kus sütü bile eksik olmayan sofradan daha kıymetli. olay bunu anlamakla anlamamak arasındaki ince cizgi aslında

    2
    0 Yorumla
  • kuyrukluyıldızz
    kuyrukluyıldızz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34 , eic 54%
    +1 yıl

    Gerekirse bir simidi ikiye böler yeriz ne olcak ki. Arada sevgi olsun yeterki o gözlerin içindeki mutluluk bile yeter.

    3
    1 Yorumla
    • içtenvesamimi
      içtenvesamimi
      +1 yıl

      Senden 1 tane istiyorum.

      Yorumla
  • OgzhnOztkn
    OgzhnOztkn Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Ne yediğinin ne önemi var sevdiğinle Allah aşkına ya. Gelsin simit yiyelim gerekirse aç dolanalım ulan yemek hiç mi yemedik. Birlikte zaman geçiririz yetmez mi?

    3
    0 Yorumla
  • Evettt
    Evettt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evet duruyor cunku ben yiyemem tavuk doner. Huylaniyorum. Simit cay coooookk daha guzel.
    Aslinda asil ofsayt unlu diye kahveciye gidip bir kahveye 10tl vermesidir.😂😂😂😂

    3
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (824)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgiliye tavuk döner ısmarlayan erkek hakkında ne düşünürsünüz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilisine oje süren bir erkek hakkında ne düşünürsünüz? 131 cevap verildi
Başak burcu erkeği Hakkı'nda ne düşünüyorunuz? 5 cevap verildi
Tesbih sallayan/çeken erkek hakkında ne düşünüyorsunuz? 5 cevap verildi
İlk buluşmada tavuk dönerciye götüren erkekten olmaz mı? 61 cevap verildi
Oje süren erkek hakkında ne düşünürsünüz? 17 cevap verildi
Tavuk döner ısmarlayan erkekten hayır gelir mi? 68 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨