AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
564Cevap
Erkekler aş evi mi arkadaşlar? Beslemek zorunda mı sizi yemeğini yiyip öyle gelin Allah Allah.
aksini iddia eden kız eziktir net.
Okadar.
Ogrenci adamim ben ya tavuk donerin tadini doymus ve espirisini anlamis bir insanim.. maddi durumumuz kotu mu olsun bee keyfimiz yerinde olsun der gecerim (cunku biz oyle yapiyorduk) doner ayrana da 3tl verir cikariz :)
İstanbul da o kadar rahat olamıyoruz işte. kimi yerde 3 tl kimi yerde 6 tl k, mi yerde ise 8 tl sadece tavuk döner işin komik yanı birde tartı ile grama ve porsiyona göre fiyat biçiyorlar. et döner 8 tl 10 tl 15 tl gibi fiyatlarla.
Evet oyle bir sorun var tam olarak tavuk doner bulamiyorsun bulsan doymuyorsun en iyisi kampusu olan yerlere gitmek orda kesin vardir :) yaa İstanbul'da napican denizi al simidini gotur vapura hem martilari besle hem de kendin ye.. bugun yaptim o kadar guzel ki :) @NightCat
ben kız arkadaşımla buluşacağım zaman her yere gidebilirim dürümcüye de giderim lüks bir resturanta da giderim bir parkta oturup çay veya kola da içeriz bir kafeye de gideriz ama bu sürekli aynı yerler olursa sıkıntı olur yer mekan fark etmez ama değişiklik olmalı
Evet hep aynı mekan olmaz
ne alaka ya tavuk dönerin neyini küçümsuyorsun anlamadim. Oda bir nimet sonuçta ucuz olduğu içinmi yenmez sırf. Böyle gereksiz şeyler için ilişki bitirilmez. Erkekler para basmıyor herkesin parası olmadığı zamanlar olabilir ne varki bunda? Sen birisiyle lüks yerlere gitmek yemek içmek için cikiyorsan o aşk değildir bence. Karşındakini parası için kullanmak oluyor
tavuk döner kaba durmuyor mu?
Helal. nimet tabi ötesi yok
Tavuk doneri cok severim ya gidip bazen yiyoruz sevgilimle.. Ne varki bunda? Onemli olan beraber biseyler yapmak degilmi¿
hesabı kim ödüyor peki?
Hesabi genelde sevgilim oduyor ben odemeye kalkinca kiziyo bence bir sakincasi yok ama onda para olmasa o anda bende oderdim..
Niye ofsayt dursun ki.
Yani sonuçta karnın doyuyor mu doyuyor. Ha şık bir lokantada birşeyler yemişsin ha dönercide. Dönercide en azından karnım doyuyor. Bulamıyanlar da var. Böyle düşünmeyin..
nimet ya yazık günah
Yani
Kimse k. bakmasin eger seviyosa mali durumumada katlanmasi gerek sonucta babamin hayrina gorurmuyorum tavuk donerciye sevgilimse hayatimsaki en degerli insandir ve elimden gelen en iyi yere goturmek isterim ama en iyi yer orasiysa onun bunu kabullenmesi gerek :D yok edemiosa buyursun hesabi odesin guzel biyrre gotursun :D bizde saygi duyalim
yeri gelir zeytin ekmek yeri gelir bonfile yeriz önemli olan yemek değil yanında olduğun sevdiğin mutlu olduğun kişidir yanında böyle biri yoksa hayatta yalnızsan en iyi yemekleri yesen de ne anlamı olur her şeyin en güzeli anlamlısı yanında sevdiğin biri ile yapılan eğlenceler yenen yemekler paylaşılan sevgilerdir bundan güzeli olamaz
Bence ofsayt degil anamin babamin evinde de biftekler yok waffle vs yiyeceklerle beslenmiyorum. Maksat gonul hoslugunda bence. ha bak durum bide soyle erkegin durumu kotuyse hic gik cikarmam buna ragmen bunu dusunmesi bile yeter. Ama zengin ve cimriyse domuzluguna her istedigimi zorla yaptirtirim. Ben nasilsam karsimdaki insanda oyle olmali :) ya da etkiye tepki lafi toparlayamadm ama srn anladn beni bro :D
daha düne kadar salcalı ekmek yiyen kızın egosu ne ara bu kadar büyümüş yahu :D
ben ona hesabı ödetmem zaten istedgi yere götürürüm onu sorun degil
Sence bir erkek bir bayana hesap odettirirmi
ödetmeli bence yeri geldi mi kızda ödemeli ben hep karşıdaki ödeyince kötü hissediyorum kendimi
imkansız
+1 aldın
neyi imkansız müdür. ben sürekli ödetmem ama arada ödeyebilir tabi :D
her zaman cebin para dolu olmuyor. daha çok ortak harcama oluyor.
paran yoktur öder sonra sen onun hesabı ödersin vs.
Erkek adam ödetmez ne olum. sonra millet kız arkadaşımla çıkacaz 3-5 bişeyler atsanıza para yok diyor.
Vay be eski sevgilim gibisin türunüz tükenmemiş :)
Onun en azından açlıktan nefesi kokuyormuş,
Beyni ve kalbi değil senin gibi...@missqizemli
bu lafın bana mı?
@arkeblue
Çok özür dilerim 2 işle birden uğraştığım için bir yanlışlık oldu senin bir altındaki görüşe yapacaktım
sorun değil
hani hayat müşterekti hani hepimiz eşittik :D
Bize böyle sevgili denk gelmez ki, nerde bir sömürücü hep bizi bulur :D Aferin kız sana :D
erkeğin gururuna dokunur cidden.. Hele fakir bir erkekse psikolojisi bozulur. Sakın öyle bişey yapma :)
@missqizemli türünün son örneği olma ihtimalin çok yüksek bırak hesap ödeyecek bir bayanı son dönemde popüler mekanları bile beğenen bayanlar bile çok zor
ben anlamam öyle cafcaflı yerlerde nebileyim bizi anlata bilecek kaldırım taşları varken @CoolTrader
Bunu dusunen kız candır bitanedir ama dusunmesi yeter bn odetmem yine ama
Kimse kimseyi doyurmak zorunda değil zaten belki cocugun parası yok bir laf var ya parası yok diye tokum diyen de var yokum diyende diye bence özetliyo
O kıza tavuk döner vermeyeceksin ac kalsın soysuz. Acliktan nefesi kokan insanlar baskasini begenmiyor sen onu sevdigin icin berabersin parasi icin degil. Ulan devire bakya boylelerine asıl dayak atacaksin kadina siddete karsiyim ama boylelerinden nefret ediyorum.
Neden olsun.
Belki maddi durumu buna el veriyor.
Belki o an canı tavuk çekdi
ya da o an cebinde o kadar parası var.
Zaten param için benle olacaksa biri vur totoya tekmeyi gitsin hiç olmasın daha iyi. Çünki ilerde parasız kalırsam zaten terkeder öylesi.
tavuk döner candır. zengin fakir damak tadı oyle parayla degişecek sey degil bence adı degişir ama tavuk doner tavuk donerdir heleki iskenderun usulu bilen bilir.
onun sosu mu farklı oluyor nedir olayı?
sosu lavası falan farklı oluyor. bir de mayonezi de guzelse... canım cekti :(
adını az değiştir le pastö tavuk döner felan de azcıkta hesapta kitle tavuk dönerden iyisi olmaz
adanadan döner yemek için iskenderun a kadar gittigim oldu 3-4 defa
sevdiğim erkekle yeri geldiğinde bir kuru ekmeği bile paylaşırım zaten sevgi bunu gerektirir. sırf erkek zengin diye peşinde süs bebeği gibi gezen kızlar benim gözüm de genel evdeki kadınlardan bir farkı yok.
Vala bir anim var. Cok komik. bir kiz arkadasim vardi. Sana yemek ismarlayacagim dedi ögle yemegine üsküdar fistik ağacına gittik patsocularin oldugu yere. Tabiki ben götürdüm. O ismarliyor tabiki o kendisine pilav ustu tavuk döner söyledi. benimde içine fakirlik nasil işlemisse. Yarim tavuk döner. Ve acik ayran söylemiştim. Ondan sonra bidaha görüşemedik hayret :)
tavuk döner ilişkilerde önemli etken demek ki :)
Cok onemli cokk
Tavuk da yerim inek de yerim. Can boğazdan gelir, gidip 100 liraya bir tabak yemek mi yiyelim lüks yerlerde? Ne o modern mi oluyoruz o zaman. Tövbe Yarabbim yaaa :))) evde kahvaltı yapılmaz l*n oyle kariyla
Valla ben kız arkadaşımla. Bıg chefs te oturup bonfilede yiyorum. Tavuk dönerde. Küçümsenecek hiç birşey yok. Gerçekten seven insan bunların hesabını yapmaz. Yapıyorsada gerçekten seviyor denilemez. İyi akşamlar herkese
Ne alakası var. Para için mi sevgiline berabersin. Çiğ köftede yenir, tavuk dönerde, birada içilir, rakıda, çayda. Boşuna iyi günde kötü günde denmiyor. Allah cereni tavuğa muhtaç etmesin ne diyelim.
Tavuk kadar beyniniz yok, en azından görevini yapıyor o siz zavallı insanlara etini yumurtasını sunuyor.
Senin düşüncendekiler et, döner derdin de.
Neyse kendi etini ihtişama paraya satmak iyi bir sanat oldu.
Bunun üstüne laf yok, Adamsin @Titero
Düşünceni hakaret etmeden de dile getirebilirsin
ne güzel yazmış ya :D koymuş çıkarmamış
Adamın dibisin abi saygılar
Katiliyorum sonuna kadar sana +1
Milletin aşk umrunda değil paraya satiyo kendisini
Helal moruk iyi yazmisin valla
+1 helal
Helal
Eksileyen eller tavuk eti görmesin inş
harbiden helal
Kimse kimse ile zorla birlikte olmuyor. Durmuyor tabi ki neden dursun ki? Siz tavuk döner yiyemez misiniz? Evde hep portakallı ördek mi yediniz ya da öyle mi yetiştiniz? Eğer öyleyse bir şey diyemem..
Bir lokma simite
https://www.youtube.com/watch?v=n3S1XUYg0lwAnnemden kalan yüzüğe razıysa gelsin benimle :)
Siz bu kafayla lüks arabası (bir örnek bu sadece) olanlar tarafından tavlanır sonra kullanılmış peçete gibi kenara atılır sonra neden böyle yaaa der durursunuz. İlişki diyorsan bir gün en kral yerde yemek yiyorsan gün gelir sadece sevdiğin için gidersin..
Simidin yanına 150 gr tulum olmazmı simitler çifter hemde:/
aşk paradan değil yürekten gelir. zengin olmayanı seviyorsan yürektendir. zengini parası için seviyorsan o aşk değildir ve ona aşk'ım diyorsa yürekten değildir.
Bence ne olursa olsun insan sevdigiyle tavuk donerde yer pilav ustu kuruda yer menu her ne kadar zengin olmasada icinizdeki sevgi kuvvetli oldukca o size saray yemegi gibi gelir zaten onemli olan birlikte birseyler paylasmak degil mi bencee cok yanlis düşünüyorsunuz cogunluga katılmıyorum boyle seylerle deger bicmeyin sevdiklerinize
simdiki gençler büyüklerden ne görürse onu uyguluyor, tv'lerde evlendirme programlarında koca koca kadınlar çıkıp adamlara evin var mı? Araban var mı? diye sorar, maaşını beğenmedikleri adamlara hıı tamam o zaman kriterlerime uymuyorsunuz derse, gelir düzeyi düşük olunca elektrik alamazlarsa, kızlarda gelir düzeyiniz bir ilişki yaşamaya müsait değilse, o işlere hiç kalkışmayın der yeni nesilin bazıları böyle..
neyleyelim lisede 2 liralık tavuk dönerin son lokması ile ayranın son yudumunu denk getirmeyen erkeği/kadını yani. sanki herkes çok zengin, hiç tavuk döner yemiyor da sevgilisi tavuk dönerciye götürünce ofsayt oluyor. çekinmeden tavuk döner diyen adam samimidir, burun kıvırmadan gidip yiyen kız da samimidir. maddeye değil maneviyata bakmak lazım.
Biz sevgilimle hic lüks yerlere gitmedik balık. ekmek tavuk döner midye dolma yedik ama hep mutluyduk parası yok diye sevmiyceksem benim gözüm parasındadır yüreginde degil...
Neden parası yoksa gönülden adam gibi sevemez mi?
Ne mi düşünürüm böyle bir erkek için zaten ben sevdiysem simit de yerim önemli değil hem döneri de severim zaten iyi yapmış aşkım derim o zaman
Yoooooo bence hiç alakası yok hadi aşkım çiğköfteciye deseydi ne yapacaktınız inan bazen öyle şeyler soruyorsunuz ki geçmişimdeki kızların elini ayağını öpesim geliyor
Yani ilk seferde çok fazla abestir ama ne bileyim ilerleyen dönemde canımız döner çekerse dönerciye gitmemiz gerekirse gideriz bunda sorun görmüyorum ancak ben yine de doğru düzgün bir yere götürmeyi tercih ederim ;-)
insanları zengin fakir yakışıklı güzel çirkin diye kriterlere ayırmamak gerekiyor... tek kriterim karakterli dürüst olup olmaması ve şu yaşına kadar nasibini beklemiş biriyle olmak isterdim.. öyle biri çıksın simitçiye bile gidebiliriz..
Bence hic onemli deg il maddi durumu parasi yettigi seyi ismarlarsa sorun yok yoksa tavuk doner olsa ne olur olmasa ne olur ama parasi olupta kiz arkadasinin sevdigi seyi ismarlamazsa o zman itici olur
Bu tamamen karakterlere ve durumlara bağlı uygun bir durumda ben çok severek sevgilimle yarım tavuk döner yerim. Kokoreçe bile gidebilirim yani düşün :D
Kokorece bile gidebilirim ne demek. O daha pahalı :) Porsiyon olunca da mis gibi
Parasına göre demedim ki sırf tavukçu olmazen aIndan ben de çalışan bir kadın olarak bunu demeye hakkım var ama eğer sen hiç bir katkı görteemiyorsan o bile fazla :D
Guru dolmuş burası :d
erkek guru nüfus sayımı buradan yapılıyor :)
:D hahaha
Ben bir Aşçı Olarak Söyleyim Eğer Kız Arkadaşım Benimle Yediği Yemeklere Takılacaksa Gidip Evde Kendisi Yapacak Kuru ekmeğimi Paylaşamıyor Yediğine Laf Söylüyorsa O Kızda bir değerim Yok Demektir bence :D
Bana huzur vermeli. Kuru ekmek bile tatlı gelir o zaman..
Sevdiğini hissettirmeli şükretmeyi hatırlatır bana o zaman...
İnsan sevildiğini hissettiği zaman mutlu olur,
Pahalı mekanlarda özel servisler gördüğü zaman değil!!
:D sacmalama gız :D benim sevgilicigim bana "allah askina askim surdan bari doner yiyek acliktan oldum atistirak biseyler"diycek bende olmaz mi diycem :D ayrica seneler once tavuk doner lukstu nolduda bianda ucuz goruldu :D
eğer biri benim kalbimi kazanmışsa ben onunla kuru ekmekte yerim açta kalırım
Başlarım parasına ya sanki anamın karnından külçe altınla çıktım. Tavuk döner candır aşktır. Varsa öyle sevgili gelsin bağrıma basarım onu ben
tavuk döner yiyelimmi
Bence o da istihbarat yazarıdır ama eger gerçekçe yorumum;bunlar yüzünden ilişkiler bayagı bir bozuldu derim amacı para olmayanı da yanlış anlıyor erkekler yaşı kaç olursa olsun bunlar yüzünden.. hayatında hiç sıkıntı görmemişler yüzünden..
Tavuk döner yerine kahve ya da çay daha mantıklı para yoksa en uygun şey o ancak şimdi parası olup cimrilik yapan hesabı kıza ödeten tipler var bunlar hiç hoş şeyler değil sevgiliniz bile olsa bazıları o size içirdi çayın cinsel menfaatini arar serefsizler çoktur dikkat etmeniz gerekiyor zaten kendini belli eder zamanla
Tavuk döner ısmarlasa yine iyi.. Aç mideyle apartmanların kapı içlerinde oturuyorsunuz.. Kış günü buz gibi taşa..
Bir yanda para yolmaya çalışan uyanık kızlar varken bir yanda da böyle aptallar var işte.. Orta yolu bir türlü bulamıyorsunuz..
Aklıma birden bu b*k böceği geldi sen bu soruyu sorunca...
https://www.youtube.com/watch?v=YysPAPZngVkağasşdağsd
tam bir b*k böceği imiş gerçekten :D
Valla burada bir dönerci var o kadar iyiki kızlara hadi diyince koşa koşa geliyorlar. Hem ben öyle diyince bana tepki veren kızdan ayrılırım çünkü ben ciddi bir iliski istiyorum ve benimle tavuk döner yemeyen kız ilerde evlenince cıkabilecek maddi sorunlarda ne yapar Allah bilir.
Daha samimi bence Evet pahalı yerler kaliteli yerlerde herkesin hoşuna gider Ama Bir dönercideki sıradanlığı Yalınlığı vermez Bu tür yerlere özel günlerde olabilir Ama tercihim basit şeylerden yana Dönerci derse zevkle kabul ederim :)
O aşkım hadi yiyek Nasılsa Sevdiğim Şeyleri biliyor derim, illa ki lüks bir restoranda tonla para verip berbat TADI olan yemekler yememiz gerekmez ve çok yersiz birşey ver 4₺ ye mis gibi dönenini ohh artan parayla sinemaya bile gidersin ya
Tavuk döner yerine bari sokaktan nohut pilav yesinler, tavuk döner cidden pis bir şey.
Bu arada eski kız arkadaşımla 5 kuruşumuzun olmadığı günler yaşadım, bir dönem onun parasını da yedim. Şimdi onunla evliyiz :)
Kaç aylık olay olduğunu geçersek dönerin de bir kalitesi var yağ içinde yüzen döner olur daha iyi döner falan olur adam gibi bir yere gidersek ben seve seve yerim yani orjinal olur her türlü benim için :D
alırım tavuk döneri, bir de lavaş ve rus salatası... canım yemek yapmak istemediğinde öğün savarız böyle... zamane bebeleri farklı tabii :))
Ya saçmalık. Ne ilgisi var ben sevgilimle dönerde yerim kuru ekmekte gerekirse açta kalırım. Böyle insanlardan yürekli olmasınl beklemek hata
Sevgilinle yedikten sonra ne yediğinin önemi var mı.
Gerçek aşk’ı biIen kaIp bir damIa suya biIe hürmetIe bakar.
çok severim ne var bunda :) gerekirse zeytin ekmekte paylaşılmalı :) hem sevdiğin ise o bile lezzetli gelebilir yani
Onunla her şeye varim ben :)) Gerci sevgilim cok zengin. Ama kim bilir bir gun batmayacagini? Ben sevdiysem ne yedigime bakmam.
Sbxbsbsh zengin oldugu icin sevgilin belkide. d
@w8forrme Hayatimda ilk kez zengin bir sevgilim var :D O yüzden değil leb demeden Çorum dediği icin sevgilim :))
:D saka yaptik Allah mesut etsin :d
ooo sevgılı yaptın demek hayırlıs olsun kucukhanım :D
@illetius Aynen yakinda da evlenirim artk :))
ne dıyım hayırlısı olsun darısı basıma :D
Zamanı geldiğinde kuru ekmeği paylaşacağım insanla böyle bir diyalog içerisine girmem. Hiç problem olmaz.
Paramız olmuyor parkta oturup simit yiyoruz , o simit bana kus sütü bile eksik olmayan sofradan daha kıymetli. olay bunu anlamakla anlamamak arasındaki ince cizgi aslında
Gerekirse bir simidi ikiye böler yeriz ne olcak ki. Arada sevgi olsun yeterki o gözlerin içindeki mutluluk bile yeter.
Senden 1 tane istiyorum.
Ne yediğinin ne önemi var sevdiğinle Allah aşkına ya. Gelsin simit yiyelim gerekirse aç dolanalım ulan yemek hiç mi yemedik. Birlikte zaman geçiririz yetmez mi?
Evet duruyor cunku ben yiyemem tavuk doner. Huylaniyorum. Simit cay coooookk daha guzel.
Aslinda asil ofsayt unlu diye kahveciye gidip bir kahveye 10tl vermesidir.😂😂😂😂