• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevgiliye tavuk döner ısmarlayan erkek hakkında ne düşünürsünüz? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
44
Yapay Zekaya Sor
Sevgiliye tavuk döner ısmarlayan erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

440

Cevap

564

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • ELRoY34
    ELRoY34 Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 32%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 588 cevap paylaştı.

    Parası yok demektir. " Hadi aşkım tavuk dönerciye " demek evet ofsayt hatta fauldür. Ama tavuk dönerciden eve sipariş verip döner getirtmek gayet normaldir. " Maddi durumunuz iyi değilse olmasın o ilişki " diyen kaşar her kimse, farkını veren herkes o kaşarı düzebilir hem de çatır çatır. burada da ofsayt göremiyorum. Hatta buna düpedüz penaltı derler, partner oyuncu da penaltı hakkını gole çevirir. Önemli olan ne bedel ödendiğidir.

    0
    0 Yorumla
  • mynameisred
    mynameisred Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 70%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Bu biraz denge meselesi.

    Tavuk döner de yenir, BigChef de. Hep BigChef olmaz, hep tavuk döner de olmaz.

    Parasız anlar olur, tolere edilir çünkü düzelecektir umut vardır. Ama asla düzelmeyecek durum... bilemiyorum. Ayrıca ben tavuk döner de sevmem hani...

    Kısacası denge varsa sorun yok.

    0
    0 Yorumla
  • mistikHadesiçe
    mistikHadesiçe Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 780 cevap paylaştı.

    ya en sınır oldugum olay bu
    adam senı kebapçıya mı göturmek zorunda cok açsan sen sonra gıdersın
    ya da parasını sen öde yemeğin gıt restoranta
    hem adamın parası varsa bıle senınle sana harcamak zorunda degıl kı
    kızlar böyle parayı bana harcasın dıye beklerse daha cok uzlursunuz

    0
    0 Yorumla
  • engin_durmaz
    engin_durmaz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42 , eic 40%
    +1 yıl

    aynı beni tarif ettiniz, valla ne yalan söyleyim maddi durumum iyi değil, sokuyom tavuk dönercisine 2 yarım yanına 2 ayran karnımızı doyuruyoz, abi hesap ne bizim, 5 tl versen yeter kardeşim, sonuçta ikimizde mutlu oluyoz, valla ne utanırım, ne kendimi kasarım, ben cebimdeki paraya göre hareket ederim,

    0
    0 Yorumla
  • yesilperi1907
    yesilperi1907 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 42%
    +1 yıl

    öğrenciysen eğer sorun olmaması lazım sonuçta öğrencinin hiç bir zaman parası yoktur öğrenci değilsem ve öyle bişey söylüyosa yine kabul ederim canım döner yemek istemiştir ama canım onu yemek istemiyosa başka bişey yemeyi teklif ederim parası yoksa bu sefer ben ısmaralayım derim

    0
    0 Yorumla
  • zuzuk
    zuzuk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34 , eic 49%
    +1 yıl

    Valla benim ve sevgilimin durumu standartlarin ustunde diye dusunuyorum fakat biz en iyi yere gitmeyide biliyoruz, 3 tl ye doner ayran bile yapabiliyoruz. Bence bunlari yapabilmek asil samimiyettir. Gelip doner mi yiycegiz diyen insan, ailesinin evinde sarap soslu bonfilemi yiyordu onu sormak lazim?

    0
    0 Yorumla
  • sarisinveöfkeli
    sarisinveöfkeli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 56%
    +1 yıl

    Su ismarlama olayini tek tarafli dusunmekten artik bir uzaklasin. Hayat musterek ve her sey karsilikli ise hesap odeme konusunda da bu durum karsilikli olarak ilerleyebilir. Hele de henuz ekmegini eline almamis, baba parasi harcayan bir erkekten surekli maddi olarak bir seyler yapmasini beklemek haksizlik. Şahsen ben kendim diyorum doner yemeye gidelim mi diye. Durum neye daha uygunsa ona gore anlayis gosterilmeli ki iliski saglam sekilde ilerlesin.

    0
    0 Yorumla
  • -Elvis
    -Elvis Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 40%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Kızdan kıza değişen bir durum bu. Kimisi aza razı gelir kimisi fazlasındadır gözü. Kimisi sıradan bir yere oturur yemek yer kimisi lüx restaurant bekler. Herkes cebine göre seçecek sanırım kızı. Ya da her şeyi göze alan bir kız olacak. Ancak şu var erkek öyle ise ve beğenmiyorsan ayrılabilirsin. Kendinize durumu daha iyi birilerini bulmak sizin tercihiniz.

    0
    0 Yorumla
  • byoadam
    byoadam Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 63%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Benimle her yere gelemeyecek bir kızı ne yapayım
    Tamam param varsa dönerciye gidelim demem ama durumum yoksa ne yapabilirim zaten çok param olsa seni seviyorum diyerek kendimi yoracağıma gider kiralık sevgili ayarlarım zaten aynı paraya gelecek ama en azından istediğim yere gelecek
    Sorudaki zihniyete sahip Sevgilim olan kız beni mi seviyor yoksa paramı mı seviyor?

    0
    0 Yorumla
  • barraquda
    barraquda Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 44
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,2b cevap paylaştı.

    indan ikiye boldugum bir simiti agiz, burun bukerek paylasacak olan bir kadin icin birak kurusu , vaktimi bile harcamam.. ki su var.. ne yemek istiyorsun bebegim diye sorarim..

    0
    0 Yorumla
  • benyalnızlık
    benyalnızlık Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl

    Cok ilgincsiniz siz aşkı ya hic yasamadiniz ya da tam anlamini bilmiyorsunuz , ben sevgilimle parkta kumsala karsinoturup 2 simit 2 cayla yemekte yedim tavuk döner de yedim ve yiyoruz , lüks restaurantlarda yemekde yiyoruz...
    Ve birbirimizin yanindayken acikma ve yorulma duygusu yasamiyoruz bilmiyorum siz aşkı 1 tavuk durum kadar degersiz goruyorsaniz ayri mesele...

    0
    0 Yorumla
  • FiIozof
    FiIozof Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 51%
    +1 yıl

    gerçek anlamıyla SEVGİLİ insanlar, seven insanlar bankta oturup sevgili simidi de yerler... Gözü parada puldaysa zaten en lüks restorandan da memnun olmaz yarın bir gün sen düştüğünde basar tekmeyi...
    Birini seçmek zorunda kalır insan. Ya maddiyat seçer maneviyattan uzaklaşır ya da tam tersini yapar ve huzur bulur.

    0
    0 Yorumla
  • CiciSmeagol
    CiciSmeagol Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 35%
    +1 yıl

    Saçmalik beraberken ne yediginiz bukadarmi onemli sahil kenarında simit yerken ya da seyyar kofteciye giderken sorun olmuyir boyle seylere takilmayib ani yasayin farkli farkli seyler yasayin bunun ayiplanicak bir yani yok hem maddi durumu olmayan iliski yasimaz diye birseymi var

    0
    0 Yorumla
  • _Ayaz
    _Ayaz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sen o insanı değil parasını sever olmuşsun
    hatta hepiniz öyle çoğu insan sevdiği insana sevgisini söyleyemiyor neden o kızı mutlu edemem diye niye o kızla buluşunca param olmadıgı için bir yere götürmem diye
    Oysa ki sevgisini paraya satmamış insanlar öyle mi
    Belki 1 simit i beraber yiip mutlu oluyorlar belki iki döner ekmek ve öyle insanlar sevgisini hiç bir zaman satmamış olanlar
    KAFANIZI O GÖMDÜGÜNÜZ HAYATLA ALAKASI OLMAYAN TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜ OLAN ROMANLARDAN KALDIRIN DA Bİ BAKIN ETRAFINIZA KİMİ AÇ KİMİNİN YAPACAK YERİ YOK KİMİ SEVGİSİNİ SÖYLEYEMİYOR.

    0
    0 Yorumla
  • g___ozgur
    g___ozgur Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 42%
    +1 yıl

    Neden ki bu gün tavuk döner ısmarlar yarın istakoz öbürgün kuru ekmek soğan. Ha ıstakoz ben ısmarlamamda boğazda balık olabilir misal. Bence hayat bunlar değil. Neler gelir insanın başına neler. Önemli olan iyi gün kötü gün yanımda olsun. Bir gün tripleks evde yaşadığın sevgilin bir trafik kazasında Allah göstermesin cezaevinede girebilir kötürümde kalabilir.

    0
    0 Yorumla
  • Merve1902
    Merve1902 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 57%
    +1 yıl

    Tavuk döner yemiyorum. Yanlış anlaşılmasın tavuk döner sevmiyorum yani ne eti olduğu belli değil sağlıksız haliyle. Maddi durumu iyi değilse simit yenilebilir o da olmadı illa bir şey yemek zorunda değiliz. Tabi dürüst olmak gerekirse bir erkek eğer bir kızla beraberse cebinde en azından kızın karnını doyuracak en kötü ihtimalle bir simit alacak parası olmalı. Eğer bu da yoksa kusura bakmasın kimse ama o erkek önce kendine iş bulsun ondan sonra kız peşinde koşsun.

    0
    4 Yorumla
    • Cebcilerkralı
      Cebcilerkralı
      +1 yıl

      Tavuk göğsünden yapılıyo kardeş

      Yorumla
    • casti3l
      casti3l
      +1 yıl

      @Cebcilerkralı sadece tavuk göğsü değil ağırlık olsun diye tavuğun iç organları kıkırdakları katılıyor

      Yorumla
    • Cebcilerkralı
      Cebcilerkralı
      +1 yıl

      Ya ben yapılırken gördümde ondan dedim peki bakalım yere göre değişir

      Yorumla
    • Merve1902
      Merve1902
      +1 yıl

      Tavuk göğsü değil diye biliyorum ağırlıklı olarak farklı yerleri konuluyormuş. Hatta çoğu dönerci ucuza kaçıp sağlıksız et koyduğu söyleniyor. Ben bir kere gördüm önünden geçerken sabah elleriyle hiç eldiven filan yok etleri bastırıyorlardı.

      Yorumla
  • bennaptım
    bennaptım Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl

    Dönerinde parasını ben veririm , bence herkes yediğini ödemeli. Hem döner bayağı bir şey değil ki ben çok severim limonda varsa orada üstüne döküyorum süper oluyor. Arkadaşlar sevgi böyle bir şey değil, onlar paraya aşık bence. Hiç paran yoksa gider bir çay içersin ya da sahilde oturursun. Öteki türlü o ilişki ilişki değil, başka bir şey.

    0
    0 Yorumla
  • nükleonBursaaa
    nükleonBursaaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 34%
    +1 yıl

    Sevginin , aşkın parayla , ihtişamla , gösterişle herhangi bir noktada kesişmemeli ki o aşk , sevgi gerçek , esaslı olabilsin.

    Paran yoktur ; simit ayran da yersin , tavuk döner de , kuru soğan ekmek de. Paran olur istediğin gibi yersin.

    Herkesin kişiliği , hayatta değer verdikleriyle paraleldir.

    0
    0 Yorumla
  • seseseseses
    seseseseses Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29 , eic 40%
    +1 yıl

    orası öylede ama parası yoksa durumu kötüyse olabilir aksi takdirde durumu iyi olup tavuk döner yemeye götürürse orada durup bir düşünmek lazım
    ceren adlı kişinin söylediği sözde maddi durumu olmayanların sevgilisi olmamalı gibi bir çıkarım ortaya çıkıyor yanlış bir görüş bana göre

    0
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    Benle kuru ekmek yemiyorsa sevgiliyi napim ben hem doner gibisi var mı :)

    138
    12 Yorumla
    • LaLkiLaL
      LaLkiLaL
      +1 yıl

      Bana döner ismarlarsin bulusunca :)

      Yorumla
    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      @LaLkiLaL sana cartlak kebabi ismarliycam :)

      Yorumla
    • LaLkiLaL
      LaLkiLaL
      +1 yıl

      Cartlak kebabida ne?

      Yorumla
    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      @LaLkiLaL anteblilerin ciger kebabi :) ondan yedircem sana

      Yorumla
    • LaLkiLaL
      LaLkiLaL
      +1 yıl

      sözünü aldim ;)

      Yorumla
    • duygusal-adam
      duygusal-adam
      +1 yıl

      Cartlak kebabi candir :) antepte okurken ne yerdim

      Yorumla
    • Sakaryalim
      Sakaryalim
      +1 yıl

      Al benden de o kadar +1 :)

      Yorumla
    • herooo
      herooo
      +1 yıl

      Kisa ve oz

      Yorumla
    • herooo
      herooo
      +1 yıl

      @LaLkiLaL

      Yedinmi abla cartlak kebabini

      Yorumla
    • LaLkiLaL
      LaLkiLaL
      +1 yıl

      @herooo hep sözde kaliyor kardesim nerdeee

      Yorumla
    • herooo
      herooo
      +1 yıl

      @LaLkiLaL
      Vay ablam bari ben ismarliyimm

      Yorumla
    • Affedilmeyen
      Affedilmeyen
      +1 yıl

      @LaLkiLaL sanki antebe geldinde yedin:)
      hayret bişi dedikodumu yapıyon):

      Yorumla
  • sinegekonanbok
    sinegekonanbok Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 48%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 305 cevap paylaştı.

    Ya normalde yemesinden bişey olmazda biraz ağır kaçar o erkek erkeğe yenecek bir yiyecek olarak görünüyo bir kızla yenince biraz kaba duruyo bence. Kızlarla olunca nedense insanın aklına pizza ya da menüler gelir öyle döner falan ağır geliyo bir kıza..

    0
    0 Yorumla
  • intinaz
    intinaz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 66%
    +1 yıl

    saçma bence maddi durumu iyi değilse sevemez mi illa lüks yerlere mi gitmek zorundasınız onu bırak sanki her gün et şu bu lüks şeyler yiyor kızlar da erkek tavuk döner ısmarlayınca kötü oluyor evde tavuk yemiyorlar sanki içine düşerler... mutluluk olsun da sahilde simite bile razı olmalı insan

    0
    0 Yorumla
  • Serseri_qızz
    Serseri_qızz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Sevdigim yanımda olsunda değil döner ekmek sogan ekmek bile yerim kebap gbi gelir onun tadı bna 😊 ki kocamla döner ekmek yedigimizde oldu sogan ekmek yedigimizde... Varoş diyen bu GUN zenginse yarın açlıktan nefesi kokan biri oluverir DÜŞMEZ KALKMAZ BİR ALLAH parasına güveniyorsa o onun sorunu

    0
    0 Yorumla
  • MimariuS
    MimariuS Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Saçmalık başka Birşey değil. Ben kız arkadasımla oturup Simit ayran yiyorum.
    Bu güne kadar hiç "iskender yedik. ne gündü ama be" demedik. Ancak Şu simit salgam yediğimiz gün ne gündü dediğimiz çok oluyor.

    Anlayacagınız, Mutluluk detaylarda gizli, Fiyatlarda değil.

    0
    0 Yorumla
  • Whistleblower
    Whistleblower Takip Et
    Xper 6 Yaş: 53
    +1 yıl

    Benim bosandigim kocamda tavuk doner yedirmisti turkiyede
    Yenebilir yani guzeldi ben begendim? Maddi durumla ne alakasi var adam is adami? Bende mimarim?
    O tur seyleri yazan insanlar genelde IQ su yerlerde gezenler. Egomanyaklar. Hayatlari sanaldan ibaret. Tek dertleri gundemde olmak vs
    Zenginide zengin olmayanida yer arkadasim. Aptalligin luzumu yok

    0
    0 Yorumla
  • arkeblue
    arkeblue Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Benim için tavuk döner ya da bir başka şey hiç önemli değil önemli olan,
    İçten, duygulu ve doğal olmak..
    Benimle bu yüzden beraber olmayacak bir kız hiç olmasın zaten...
    Benden uzak Allah'a yakın olsun...
    Yani onun kriteri "tavuk döner" ise;
    Bizimki de "tavuk döneri sorun etmek"...
    Prensibimiz hayat felsefemiz böyle..
    Bizimki suç değil yaşam tarzı ;)

    0
    0 Yorumla
  • CornerBack
    CornerBack Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sen sevgilini parası için sevmiyosan durmaz.
    benim 2 yıllık bir ilişkim var dönerciye gidip çay içtiğimide hatırlıyorum
    hesabı 50 50 ödediğimide hatırlıyorum
    geçen yıl hediye olarak 329 tl lik ayakkabıda aldığımı hatırlıyorum.
    İlişkilerde önemli olan mutlu olabilmektir ben asla bişey ısmarlamam kız arkadaşıma canım isterse ısmarlarım sonuçta eşşek gibi çalışıyorum durumum oladabilir olmayada bilir borçlarım olabilir İLİŞKİ maddiyatla olmaz kalple olur

    0
    0 Yorumla
  • matrakci
    matrakci Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    Ya ne alakasi var sen hic pasa döner yedinmi. yemedunse git ye , yedinse daa ne konusuyon (lafim sana deyil cerene) hem mesele o deyilki ben cok biluyorum öyle parka oturup peynir domates yiyen kizlarda var demekki sevdigi icin bazi seylere katlaniyo demekki mutevazi olmakta lazim

    0
    0 Yorumla
  • CSKaplan
    CSKaplan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39
    +1 yıl

    aşk hayatı birazcık pahalıdır kabul etmek lazım lakin bu kimseye engel değil ama davul bile dengi dengine demişler e dostum gücün tavuk dönere yetiyorsa senin ne işin var burger dan aşasına gitmeyen kızın yanında herkes kendine göre bir eş bulursa sıkıntı olmaz ha yok ben illa zengin tiki kız istiyorum diyorsan e müstahak

    0
    0 Yorumla
  • Black_Sea
    Black_Sea Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Saçmalamayın bee ne tavuk döneri. Ismarladığn şey kıza verdiğin değeri gosterir. Paran yoksa tek takıl. Ya da kendin gibi biriyle takıl o da tavuk donere minnet etsin. Allah dusurmesin yokluk kotudur. Yani bilmiorum da kız neacafe istese starbucks yerine kahveye mi goturceniz :D

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erkeklerden ilk farklı görüş geldi

      Yorumla
    • Black_Sea
      Black_Sea
      +1 yıl

      boşver bunları yaa akıl var mantık var paran yoksa paran oluncaya kadar sabredeceksin. bakımsız ve fakir bir erkeği hangi kız hangi nedenle tercih etsin ki? neden yani ne gibi bir albenisi olabilir. ne gibi bir gelecek düşünebilir o erkekle? bence küçük emrah moduna bürünmeden bir empati yapın. parasız adam boş adamdır nokta...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ne kadar acımasız ne kadar saçma insanlarsınız bu ne biçim bir düşünce şekli böyle? Ben böyle bir durumdayken onunla bir simiti paylaşıp yerdim. Yeter ki birlikte olalım. Ne önemi var ha onu yemişiz ha bunu yemişiz. Yemin ediyorum bazen kız olmaktan utanıyorum.

    3
    0 Yorumla
  • MehmetAlim34
    MehmetAlim34 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Eli ekmek tutan arasına döner koyar yedirir.
    Eli ekmek tutmayan kıymet bilmez baba parasıyla pasta yedirmeye çalışır.
    Eli ekmek tutan geleceğini düşünür.

    https://i.hizliresim.com/Dlrj3v.jpg

    0
    0 Yorumla
  • Anonimleşmek
    Anonimleşmek Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    biriyle sevgili olacaksam onun beni nereye götüreceğini değil kendisini severim. Bence erkek kadını bir yerlere götürmeye mecbur değil gidiyorlarsa hesapları paylaşmaları lazım. Kız çok elitse kendi götürsün sevgilisini con con bir restorana. Ayrıca tavuk dönere bayılırım

    2
    2 Yorumla
    • MehmetAlim34
      MehmetAlim34
      +1 yıl

      Helal sana.
      Diğerleri paraya tapıyorlar belli.
      Hem belki çocuk tavuk dönere bayılıyor olabilir.

      Yorumla
    • Anonimleşmek
      Anonimleşmek
      +1 yıl

      Söyledim ya hesaplar paylaşıldıktan sonra hem con con restorana gidilir hem de simitçiye. İkisi de insanlar için yapılmış çünkü

      Yorumla
  • IFonQzrAiL
    IFonQzrAiL Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 477 cevap paylaştı.

    :) ask diye bir sey yokdur önemli olan sizin için para değil miktarıdır. Yeri geldiğinde döner yeri geldiğinde restoranda balık bune saçma konu saten bu konuyu açan kız hayatta hic birsey sahip olamaz. Yemek yemekdir onu bulamayan insanlar da var bunu unutma.

    0
    0 Yorumla
  • hiraaa17
    hiraaa17 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Samimi bulurum ne illa kebap iskender falan yiyip lüx yere mi gidilmeli. Insan sevdigiyle heryere gider ve mutlu olur. Bizim sahile oturup sadece biseyler ictigimiz bile oluyor. Zengin fakir diye ayrım yapmak hic hoşuma gitmiyor ikiside insan sonuçta.

    0
    0 Yorumla
  • ErenCevik
    ErenCevik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Arkadaşım bir ilişkide önemli olan ne yediğin mi yoksa birlikte yemek yemek mi? O anlık parası olamayabilir herkes bu duruma düşmüş olabilir. Bazen cebimizde milyarlar olurken bazen 1 liraya muhtaç olduğumuz zamanlar oluyor onun için böyle düşünmek saçma

    0
    0 Yorumla
  • duygusal-adam
    duygusal-adam Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Evde 4 gunluk yemeği yiyenler sevgili bulunca yemek begenmiyor. Para cebinden cikmayinca dile kolay geliyor. ya da sevgilisi yokken kendiside tavuk döner yiyo ama sevgili yaninda elit class goruncek ya kasmaya basliyor.

    Ben gercekten seven kizin bunu diyeceğini dusunmuyorum. Seven insan para harcamayalim ama yeterki onu bugunde goreyim der. Ama gunumuzde eski asklar kalmadi sizde haklisiniz.

    1
    0 Yorumla
  • Bengecee
    Bengecee Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 349 cevap paylaştı.

    Bu tür mevzulara girecek olan sevgiliyi ne yapayımki birbirine gerçek sevgisi olan insanlar yeri gelir kuru soğan ekmek bile yer sevgi çok farklı birşeydir çokk şimdiki kızlar parası olsun yeter derdindeler para ile sevgiyi aynı kefeye koyamazsınız vesselam

    0
    0 Yorumla
  • Jidotta
    Jidotta Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    Tavuk döner yemiyorum ama çiğ köfte olursa yerim. İkimizde fakir fakir takılırız, bulaşıkta yıkarız, kuru ekmekte yeriz, zeytin bulursak seviniriz, ben alışığım yokluğa. <3

    5
    4 Yorumla
    • Canın_cehenneme
      Canın_cehenneme
      +1 yıl

      Kız dediğin senin gibi olmalı yokluğu da bilmeli varlığıda yeri geldimi evlendiği adamın maddi sıkıntısını yüzüne vurmamali. Hayatın her daim zorluğu olacaktır bu zorluk ne derece olursa olsun kadın kocasina belli etmiyorsa şikayetçi değilse ne mutlu o kadına. Ama şu meselede var adam bile bile çalışmayıp kazanmıyorsa, karısının elini gözlüyorsa bu adamı da kimse çekmek zorunda değil bu adamında canı cehenneme

      Yorumla
    • Jidotta
      Jidotta
      +1 yıl

      Kesinlikle pintilikten bahsetmiyorum.. Bir insan evliliğinde eşine parayla ilgili baskı yapmamalı, yapamaz.

      https://i.hizliresim.com/07appB.jpg

      Yorumla
    • Canın_cehenneme
      Canın_cehenneme
      +1 yıl

      Seni çok iyi anlıyorum aynı benim kafamdasin bravo vallahi sana. 👏👏👏👍👍👍

      Yorumla
    • Canın_cehenneme
      Canın_cehenneme
      +1 yıl

      Karadeniz kadınısın sen hertürlü zorlukların üstesinden gelirsin bilirim karadeniz kadınlarının ne kadar çalışkan vede mücadeleci olduğunu

      Yorumla
  • DevriMDENİZ4721
    DevriMDENİZ4721 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    sevgilisinin ona ısmarladığı yemeğin ne kadar pahalı olduğuna bakan bir kızın aslında onun aşkının kaç para olduğunu gösterir.
    zaten o sağlam bir kalbe değil kalın bir cüzdana aşıktır
    onun için böyle insanlarada seven insan veya aşık insan denmez...
    insanlıktan nasibini almamış denir
    (NOKTA)

    0
    2 Yorumla
    • Canın_cehenneme
      Canın_cehenneme
      +1 yıl

      Aynen sana katılıyorum arkadaşım. Halden anlamayan vede cüzdanın ensesi kalın erkeklerin peşinde koşan kendini kağıt parçası için ruhunu vede bedenini peşkeş çeken kızlarında canı cehenmeme...

      Yorumla
    • DevriMDENİZ4721
      DevriMDENİZ4721
      +1 yıl

      benim demek isteyipde diyemediğimi dedinya eywallah sonuna kadar doğru!!!

      Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.

    Boşuna yazmıyorum Ben Aşk Denen şey yok Para Var Para ! Aşkı G. tunuzden element olarak uyduruyosunuz Günümüz kızları herşeyi erkeklerden beklediği için evlenemiyolar Para Erkekten Cinsellik erkekten Cocuk isteme Erkekten Cocukla ilgilenmek erkekten butun bunların sonunda Eşle ilgilenmek Erkekten Herşeyi Erkek Yapıcak Gözüyle Erkeğe Maddiyat Para Gözüyle Bakarsanız Kusura Bakmayın Ama Evlenicek ADAMI NA... H Bulursunuz Hadi iyi Günler

    0
    0 Yorumla
  • realcool
    realcool Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46
    +1 yıl

    bence iki insan kuru ekmek de yese seviyorsa bundan zevk almalıdır. ama ilk buluşmanın öneminden dolayı erkek elinden gelen güzel bir yere götürmesi iyi olur. yanlız böyle çok iddialı sözlerle bazı şeyleri küçümsemek bence seviyesizliktir. üstüne bir de böyle iddialı sözler söyleyip, geceleri pilav nohut köfte ekmek yemeye götüren delikanlı gençleri hayranlıkla izlersiniz türk dizilerinde. halkımız çelişkilerle dolu farkında değil

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ilk buluşma çok önemli gerçekten

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Zeytin ekmek bile yerim beee bu devirde para kolay bulunuyor ama aşk çok zor. Sevgilimle 8 aydır birlkteyz bu kdr zmn pideyle tavuk dürüm hariç başka bişey yediğimizi hatırlamam. Hiçte şikayetçi değilim onunla yediğim her dürüm daha lezzetli geliyor !!! bir insan gerçekten seviyorsa eğer maddiyata asla bakmaz

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    erkek için değil kız hakkında faklı düşünürüm. ne oldum delisi baba evinde görmediğini sevgilisinden isteyen tip kızlar. babası kıt kanaat ev geçindirir ama o arabası yok diye karşısındaki adamı istemez buldumcuklar. adamın bütçesi okadardır oraya gider. seninle vakit geçirmesine şükredeceğine nelere takılıyor bu kızlar. ve bunlar da hiç boş kalmıyor neden acabaaa...

    1
    0 Yorumla
  • quempatix
    quempatix Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    1 ay o hazirlik ve 3 aylik bir iliskim varken sahikde ne eti belli olmayan kofte yemistik ki sanirim martiydi :) ve tadi cok guzeldi. ben onu 1. Sirada sezenaksu konseri izletim dogum gununde para varsa sikinti. yok olmadigi zaman beni tasimayacak kadini bende burnumun icinde tasirim. hih yapinca anladin sen onu :)

    0
    0 Yorumla
  • kuranyi
    kuranyi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Nesi ofsayt duruyor Allah aşkına? Parası olmak zorunda mı? Olan parayı sana yedirmek zorunda mı? Para kazanmayan yemeyi iyi bilir. Ofsayt falan durmuyor. Çok şükür gelirim iyi. Tavuk döner ısmarlamam ekstra yerlere götürürüm ama önden test yaparım. Hakediyor mu diye. Eğer sürekli bir şey ısmarlasın diye sevgili olunuyorsa, bunun para karşılığı cinsel ilişki yaşayanlardan ne farkı var? Hatta bence daha da kötü işin adı belli değil.

    0
    0 Yorumla
  • idikut22
    idikut22 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37
    +1 yıl

    Burada ki mesele ucuzluk meselesi değildi. Para olmaya bilir bu gayet normal bir sey. ama bu döner yemeğe gideckisn anlamına gelmez. Simit cay daha uccuz ama dönerden daha manidar. evet döner yemeğe gidilmez. Ucuzluktan değil, zarif olmadıgından ötürü..

    0
    0 Yorumla
  • walkytalky
    walkytalky Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Niye olsun herkesin maddi durumu sizin kadar iyi olmayabilir.. Ki burger King'e McDonald's a gitmenizin nedeni ye kürküm ye herkes gidiyoya gidelim.. Kimse ıyy cok kötü demiyo ama Amerika'da Avrupa'da yaygınlAsan dönerciler farklı markalarda buraya Döndüğünde koştura koştura gidersiniz Özenti züppeler

    0
    0 Yorumla
  • Kankas1N
    Kankas1N Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    eee düşünemedinmi belki parası yoktur diye? ayrıca bu tip yerlere kendini yakıştıramıyorsan sen tutup bir restorana götürseydin, neden götürmedin? yoksa senin hiçmi paran yok? sen o adamı seviyorsan eğer değil döner ekmek,1 liralık smiti bile birlikte paylaşman gerekir.. sende malesef sevgiye dair hiç bir şey yok sevgilin olan o harbi delikanlı adama üzüldüm inşallah senin ne bk olduğunu anlar...

    1
    0 Yorumla
  • nedenben09
    nedenben09 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Ben sevgilimle mangala da giderim dürümcüye de kokoreç yemeye de çorba içmeye de burger king e de kafamız nereye eserse oraya gideriz ne alaka tavuk döner bilmem ne yani yanımda kız arkadaşım olunca farklı biri mi oluyorum ben hem her etkinlikte erkek ödet hesabı diye bişi yok kız anlaması lazım erkeğin yanında olmadığını bazen de kendisi katkıda bulunmalı

    0
    0 Yorumla
  • bjkandahmet
    bjkandahmet Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.

    Ne yemek istersiniz sayin madame? ;):) ♥

    Tey Allam yareppim yaa. .. :S

    10
    0 Yorumla
  • Arif1994
    Arif1994 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    maddi durumla aşkın sevginin ne alakası var o ceren midir nedir o kızın gözü parada aşkın sevginin maddiyatla bir alakası olmaz adamın parası yok diye sevmicek mi veya kız maddi durumu kötü tavuk dönerciye anca götürür diye bir erkeği sevmicek mi yani saçma aşk sevgi maddiyata bakmaz adamın gücü tavuk dönerciye yetiyosa sevdiği kız gitmeli aşk sevgi maddiyata bakmaz karın doyuyo mu doyuyo tavuk dönercide lüxe gerek yok

    0
    0 Yorumla
  • ASD33
    ASD33 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    tavuk döneri sevdiğim kadar bir kızı sevse idim bu çağın Mecnunlarından olmuştum :)

    İnsanlar psikoloji ile yönetilir. Evde ekmek arası peynir zeytin yemeyenler dışarıda sırf adı değişik diye " Sandiviç " yerler.

    Evde sıradan diye yedikleri yemek restaurantta yenirse mükemmel olur.

    bu böyle uzar da gider vel hasıl kelam " ego kibir kıskançlık üst seviyede ise bir insanda boşverecen o insanı ".

    0
    0 Yorumla
  • DüşlerSahnesine
    DüşlerSahnesine Takip Et
    Xper 3 Yaş: 53
    +1 yıl

    sevgi aşk güçlü ise iki kişi arasında bunlar hiç söz konusu olmaz hatta lafı bile edilmez sevginin aşkın büyüklüğü bu durumlarda belli olur iyi iken herkes güzel mutlu huzurlu yaşar önemli olan kötü günde bunu başarmak ve dimdik ayakta durarak mutlu olmaktır o zaman aşkın sevginin sevgilinin kudretinden gücünden bahsedilir söz edilir aşkı aşk yapan bu dur.

    0
    0 Yorumla
  • aşksevgisenleolur
    aşksevgisenleolur Takip Et
    Xper 2 Yaş: 57
    +1 yıl

    iyi günde kötü günde yanımda olmayan sevgiliyi ne yapayım

    kötü günde bunları yeriz
    https://i.hizliresim.com/aoaY5g.jpg

    iyi günde ise bunu

    https://i.hizliresim.com/oAaV9Q.jpg

    2
    0 Yorumla
  • yelizimsi
    yelizimsi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Hiç de ofsayt durmuyo özellikle o döneri bulamayan milyonlarca insan varken yemek seçmemiz gerçekten nankörlük olur. Hadi bunları geçtim erkekleri bişeyler ısmarlama makinesi olarak görmek de ayrı bir terbiyesizlik hele ki öğrenciyken

    3
    2 Yorumla
    • içtenvesamimi
      içtenvesamimi
      +1 yıl

      Bir kızın ağzından bu cümleleri duymak harika bir şey.

      Yorumla
    • yelizimsi
      yelizimsi
      +1 yıl

      Okuduğum çoğu yorumda kızların görüşleri bu yönde çevremde de genelde böyle ama tabi farklı düşünceleri olan kızlar da olabiliyo ne denir ki allah ıslah etsin

      Yorumla
  • CirkinlerKralicesi
    CirkinlerKralicesi Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 37%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Sevgilim bana "Hadi aşkım tavuk dönerciye" derse ben ona "ne gerek var dışarıya para vermeye, markete git tavuk al gel ben sana evde daha güzelini yaparım" derim. Ne var ki bunda?

    4
    3 Yorumla
    • msahin35
      msahin35
      +1 yıl

      Bravo :)

      Yorumla
    • RabbimeŞükürAteistim
      RabbimeŞükürAteistim
      +1 yıl

      Çirkin falan ama iyimkzı

      Yorumla
    • CirkinlerKralicesi
      CirkinlerKralicesi
      +1 yıl

      Teşekkürleeeer, teşekkürler :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kız haklı değil bir kere. herkesin durumu iyi olmak zorunda değil. o işler kişinin istemesiyle değil Allah'ın takdiriyle oluyor. maddi durumu iyi olmayan yalnız mı kalacak şimdi. kaldı ki seviyorsam bırak tavuk döner yemeyi bir simiti bile paylaşırım.

    3
    0 Yorumla
  • koyuton
    koyuton Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    Sevgilimle oturup simit yemeye razıyım. Hiç birşey olmasa bile ben onun gözlerine bakınca herşeyi unutuyorum zaten huzur buluyorum yanında. Önemli olan bu değil mi? Çok istiyorsam ben ısmarlarım ne olucak yani

    2
    2 Yorumla
    • sertçikolata
      sertçikolata
      +1 yıl

      aranıyorsunuz :)

      Yorumla
    • koyuton
      koyuton
      +1 yıl

      :)))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Git deniz kıyısında bir bankta ya da bir parkta simit ye, etrafta çaycı varsa birerde çay söyle hem daha ucuz hem daha romantik olur.
    Tamam açsan gider tavuk döner yersin ama kızarkadaşla çıktığında gidilecek yermi Allahaşkına?
    İnsan kızla neden çıkar? Duygusal, romantik ya da sevgisini daha iyi hissedip, hissettirebileceği paylaşıma girmek için.
    Tavuk dönercide bu mümkünmü? Tabiki hayır

    2
    2 Yorumla
    • Sedef-Pnr
      Sedef-Pnr
      +1 yıl

      Güzel yorum, katılıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      teşekkür ederim @Sedef-Pnr

      Yorumla
  • Devamını Gör (884)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgiliye tavuk döner ısmarlayan erkek hakkında ne düşünürsünüz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilisine oje süren bir erkek hakkında ne düşünürsünüz? 131 cevap verildi
Başak burcu erkeği Hakkı'nda ne düşünüyorunuz? 5 cevap verildi
Tesbih sallayan/çeken erkek hakkında ne düşünüyorsunuz? 5 cevap verildi
İlk buluşmada tavuk dönerciye götüren erkekten olmaz mı? 61 cevap verildi
Oje süren erkek hakkında ne düşünürsünüz? 17 cevap verildi
Tavuk döner ısmarlayan erkekten hayır gelir mi? 68 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨