Eskiden sevgili olduğum kişi yüzünden kendimden utanıyorum, ne yapabilirim, okur musunuz lütfen yazdıklarımı?

2 sene önce bir sevgilim vardı. İkimizde 17 yaşındaydık. Onun sadece bir sevgilisi olmuş o da ortaokuldaymış. Öyle söylemişti bana. Sürekli aynı yerde buluşmak istiyordu. Böyle sahil gibi ama çok sessiz bir yerdi. Çok az insan vardı. Hep orada buluşup çimenlerde oturuyorduk. Beni ilk öptüğünde ben istemeden bir an da dudağıma yapıştı. Bir keresinde sarılırken beni kendine aşırı bastırdı. Sarılırken elini popoma koydu bir ara. En son buluştuğumuzda sinemaya gittik ama beni yine dudağımdan öptü ve elini bacağıma koydu. Biz beraber olduğumuz sürece aylarca sürekli sosyal medyadan kızlara istek atıyordu. Ben söyleyince kavga çıkarıyordu. Kız arkadaşlarıma karışamazsın o zaman ayrılalım falan diyordu. Benden gizli tiktok hesabı açıp kızları takip edip videolarını beğeniyordu. Yanındayken gördüm üzüldüm o da gülmeye başladı. Her kavgada ayrılalım o zaman diyordu. Ben bağlanmıştım canım gibi bırakmıyordum. Keşke böyle biriyle muhattap olmasaydım bile. Herkes buna nasıl baktın kör müsün diyordu bana. Ben yine onu savunuyordum. Ayrılmamızın nedeni de bu cocuk bi kızı bana kötülüyordu tanıştığımızdan beri. Bana takıntılı o falan diyordu. Kız eski yakın kız arkadaşıydı. Kızın hesabına baktım ve bu çocukla takipleşiyorlardı beraber fotografları vardı. Ben çocuğa yazdım beni oyalayıp durdu. Bende gittim kıza yazdım kız dedi o yalan söylüyor falan. Çocuk hemen kızın iş yerine gidip özür dilemiş. Beni de engellemişti aylarca barışmaya çalıştı ben hep dalga geçtim ettim onunla. Böyle biriyle sevgili olduğum için kendimi çok kötü hissediyorum. Napabilirim sizce. Doğum günümü bile kutlamadı. Ben ona forma aldım doğum günübü beraber kutladık o kadar.

Eskiden sevgili olduğum kişi yüzünden kendimden utanıyorum, ne yapabilirim, okur musunuz lütfen yazdıklarımı?
Cevapla