Sevgilim eski sevgilisi yazdı, huzursuz oldum. Nasıl davranmalıyım?

Selam arkadaşalar sevgilimle 1 ay 2 haftadır beraberiz ve başlamadan önce eski sevgilini unutun mu dedim unutum dedi olmasa senle yapamazdım dedi. Neyse kız yazmış buna bana bütün ss leri attı hepsini gördüm benimki sürekli kimsin diyor kız demiyor kim olduğunu. Sonra kız bunu aradı ve benimki açmış merak etmiş kim olduğunu diye sonra bu da işte annenden niye engelledin beni diyor. Seni unutsun diye demiş benimki ona. bana dedi ki komple unutu aşkım hep seni soruyor zaten ve buna inanıyorum çünkü annesi hep bana yazıyor. Neyse kız baya boş yapmış çoğu şeyi anlatı. Ona demiş ki çok mutlu bir ilişkim var demiş bizi rahat bırak falan demiş. Sonra bende Engelle dedim tamam dedi engellicem dedi. Sonra sordum kafanı karıştırdı mı diye hayır dedi asla dedi sadece moralimi bozdu dedi o kadar huzursuzluk yapmaya çalışıyor aramızı açmaya çalışıyor ben farkında değil mıyım dedi. Öyle yani arkadaşlar çok uyuz oldum çok sinir oldum ne düşüneceğim ne yapacağım bu saatten sonra bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz.

Sevgilim eski sevgilisi yazdı, huzursuz oldum. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla