Eski sevgilime pişman olup tekrar yazmalı mıyım, gururunu incitmeden nasıl yaklaşabilirim?

Sevemiyorum zorluyorum olmuyor deyip sevgilimden ayrıldım. Ama pişmanım ve onu istiyorum. O ise çok gururlu. Yazsam ne olur diye arkadaşıma sordum yazma bence dedi. Ortak arkadaşımız. Böyle dediyse bildiği vardır diyorum ama kendi fikri biraz da.

Eski sevgilime pişman olup tekrar yazmalı mıyım, gururunu incitmeden nasıl yaklaşabilirim?
Cevapla