O kadar şaşkınım ve kötüyüm ki anlatamam ne yapman lazım?

Eski sevgilim yazdı yeniden konuşmaya başladık yarın buluşacaktık bugün konuştuk çok az 10 saattır ortada yok şaka gibi siz olsanız ne yapardınız?
O kadar şaşkınım ve kötüyüm ki anlatamam ne yapman lazım?
Cevapla