Tartışma çıkarıp burnundan getirmek hayırı evete çevirmek ajsjsjs


Onun hayir diyecegini bildigin icin onu gebe birakmak 😅yani once "bana gore cok da onemli olmayan bi konuda ona izin vermek ya da ne bileyim hakli oldugunu soylemek, hissettirmek" ya daaa onun tersini savunacagin bildigin bi seyde sen de tersi savunarak baslayip asil istedigin sekilde konunun sekillenmesini saglamak 😀
Ortada çözülmesi gereken bir sorun varsa bir şekilde çözülür, senin dediğin yapan bir sevgilim olsa maksimum 2 kere katlanırım üçüncü olursa burnundan getirme işi kavgaya döner, her istediğinizi bu şekilde alamazsınız maalesef, her seferinde kendi fikrine saygı duyulmasını bekleyip bana saygı duymayan biriyle olamam.
bizde, tüm hayatım boyunca, iktidar ilk kez el değiştirip karşı tarafa geçtiği için, çok kafadan girip de höd demiyorum. zaman ne gösterir bakıyorum
İlişkilerde bazen "hayır" kelimesini duyunca insanın içgüdüsü hemen tartışmaya girmek olabiliyor ama naçizane tecrübelerime göre bu işe pek yaramıyor. Karşılıklı sınır koymak bir sevgiliden öte saygı meselesi. Bazen sessiz kalıp durumu sindirip nedenini anlamaya çalışmak çok daha etkili! Sence tartışma daha mı etkili olur? 😅
Cevap
21Cevap
Konu ne ona göre şey ederiz bakarız yani zaten olacak olan o anda kendiliginden olur tartışma vs 😅
Merhaba,
Hayır diyorsa bir hayır borcum olur. 😅
Tartışmayı sevmiyorum. 😅
Israr da sevmiyorum. 😅
Bana hayır demesin acısını çıkarırım sonra 😅
konuya göre değişir
Kırmızı noktaların tartışmaya kapalı. Ortada çözülmesi gereken bir sorun varsa bunlar harici konuşulur 😂
Konuşulabilirse... 😂
Olmadı kavga edilir 😂😂
Aaa en sevdiğim 😂😂😂
İyi bilirim 😂😂
❤️🔥💋
Hayır diyorsam tartışılacak konu kalmamıştır zaten neden tartışayım
Tartışmak daha doğru.
Karşıt görüşlere sahip olunabilir.
Orta yol bulunmalı ve kimsenin gönlü kalmamalı. d
Konuya bağlı olarak değişir. Mantıklı sebebi varsa sessiz kalır onaylarım, değilse tartışırız büyük ihtimal orta yol bulmak için
Susmak konu alevlenmişse bir çıkış kapısı olabilir fakat onun dışında bir şeye çözüm olmaz. İlgili konuda insan gibi tartışılmalı.
Sessiz kalmak en mantıklısı ama pısırık gibi değil. Yine kendi fikrimi söylerim güzel bir dille. Sonra da haklısın yanılmışım derim tartışma kapanır.
Hayır diyorsam hayırdır uzatması bişeyi değiştirmez
inatlasirim sonra kabullenirim ama daha cok konunun ne olduguna bagli.
Onun ve/veya bizim iyiliği içinse tartışırım, yoksa çok önemli değil
Sessiz kalamam tartışma ama baktım çıkılmayacak gibi olur o zaman sessizlik olur
Kendi düşüncem ne ise sonuna kadar tartışırım beni ikna edebilirse alnından öperim.
Hemen tartışmak yerine biraz anlamaya çalışıp ona göre hareket etmek daha mantıklı
Tartışıp zorla evet deyince anlamı kalmaz istemiyorsa yapmam.
Makul bi sebebi varsa tartismam çünkü ben ona zaten çok güveniyorum genel anlamda
Sınırlarımı aşan bi şeye hayır diyorsa tartışırım netice de bu bi saygısızlık
Tartışırım ama yüksek sesle değil seviyeli bir şekilde
Bu konuya bağlı bir şeydir. konuyu tartışmak gerekiyorsa tartışılır :)
Tartışmayı ve huzurluk çıkarmayı sevmem. Makul bir şey ise susmayı tercih ederim.
Neden hayır, niçin hayır yani evet dese ölüyor mu bu insanlar 😏dfggg
Konuya bağlı absürt bişey yoksa ortada hayır diye kestirip atmak cok saçma konuşup orta yol bulunur
Tartısırım sessiz kalmak bana göre değil
Hayır diyorsam o her zaman hayırdır bu kadar basit
Sessiz kalınması gereken yerde kalınır
Konuya göre değişir
Tamam canım sen ne dersen o... derim
Konu hassassa çok ustelemem
Tartışırım muhtemelen
Ben tartışmak istemiyorum.
tartışmak değil ama konşmak olmalı
Tartışmak tabi ne demek hayır 😅😅
Tartışmayı severim :D
Aha bende işte.. Bizi sadece ruh hastası manyaklar anlar ajdjs
neye hayır dedi
Tartışmak güzel
Tartışma severiz
Konuya bağlı
Sessiz kalmal iyidir
Konuya bağlı
Terk etmek en mantıklısı
Gerekiyosa tartısacaksın
Tartışmak
Tartışmaya gerek yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?