Açıkçası anlaşılmadığımı düşündüğüm zaman sessiz kalmayı seçiyorum. Karşımda beni anlayacak seviyede biri yoksa boşa konuşmamayı tercih ediyorum. Yorucu diğer türlüsü.
Onaylamadığım zamanlarda sessiz kalmayı tercih ediyorum. Kendi fikrimi karşı tarafa söyleyip onaylamadığımı anlatmak için kendimi yormak istemiyorum. Sessiz kaldığımda karşımdaki kişi beni anlıyor
Konudan konuya ve o anki moduma göre değişiyor. Eğer ortam gerginse ve sıkıntılı bir konuysa hemfikir de olsam sessiz kalabilirim. Konuşasım varsa da herkes karşımda olsa bile konuşurum.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Konuşma sırasında ne zaman sessiz kalmayı tercih edersin, onaylamadığın zaman mı, bilakis hemfikir olduğunda mı?