Sizce ağzının payını vermek mi yoksa sessizce uzaklaşmak mı?

İnsanlar size kazık attığında iyi niyetinizin süistimal ettiğinde haksızlık yaptığında vs. Kendinizi savunup onların ağzının payını verip hatalarını eksiklerini yüzlerine vurmak mı iyi yani savaşmak yoksa neyse kimseyle aram kçtü olmasın kapı çarpıp çıkmayım sonra ucu bana kötü dokunur hani ilerde işim düşer belki vs diye direk sakince reddedip ya da hoşlanmadım şu bu diyip gitmek mi daha iyi?
Sizce ağzının payını vermek mi yoksa sessizce uzaklaşmak mı?
Cevapla