Sevgilim bana haksızlık yapıp gitti nedensiz 3 aydır ayrıyız döner mi çok çabaladım ama olmadı tekrardan yazmalı mıyım?

Aklımdan bir türlü çıkmıyor onsuz yapamıyorum

Sevgilim bana haksızlık yapıp gitti nedensiz 3 aydır ayrıyız döner mi çok çabaladım ama olmadı tekrardan yazmalı mıyım?
Cevapla