Sevgilimle ayrıldık tekrar yazmalı mıyım? Yardım edin nolur?

6 gün önce sevgilimle çok kötü bir şekilde ayrıldık bana baya kötü şeyler söyledi sonra cumartesi günü ben tekrar yazdım düzeltmek için ama istemiyor ne yapsamda bende son kez aradım sesini duymak için bir daha da yazmadım şu an 4 gün geçti üstünden ama ben hala özlüyorum onu yazmak istiyorum ama bana bir daha yazma dedi ne yapıcam bilmiyorum artık gurur falan kalmadı ztn yazsam istemeyecek biliyorum o da beni seviyor hala onu da biliyorum nasıl düzelticem tekrar barışmak istiyorum?
Sevgilimle ayrıldık tekrar yazmalı mıyım? Yardım edin nolur?
Cevapla