5 ay sonra eski sevgiliye yazmalı mıyım dönmek için değil?

Hayır dönmek için değil sadece içimde bişeyleri bitiremediğim için ve son bi mesajla bunu dile getirmek için belki hesap sormak için sitem etmek için bilmiyorum ama bu şekilde önüme bakamıyorum çok zorlanıyorum belki mesajım iletilmez engellemişti çünkü en son belki de iletilir sadece görüldü atar belki de küfür eder belki güler dalga geçer bilmiyorum böyle bişey yapmam çok mu yanlış olur her şey daha mı kötü olur yoksa içim rahatlar mı bilmiyorum çıkmazdayım

5 ay sonra eski sevgiliye yazmalı mıyım dönmek için değil?
Cevapla