Eski sevgilimle ayrıldık ama duygularım bitmedi. Tekrar bana yazar mı?

Eski sevgilimle 1.5 yıllık birlikteliğin ardından, 4 ay önce ayrıldık. kendisi bana bipolar olduğunu söylemişti ve beni dövdü. Hem de ortada hiç bir şey yokken sadece konuşmak için gittiğimden. Ben de onu her yere şikayet ettim, hakkında uzaklaştırma kararı var, ayın 4'ünde o karar bitiyor. Tabii kendisinin tüm yurt dışı ortaklarına da durumu bildirdiğim için işleri de olaysan baya etkilendi. Her yerde karşıma çıkıyor. Ben onu hala unutamıyorum, hiç gerek yokken böyle bir şey yaptı ve duygularım bitmeden biz ayrılmak zorunda kaldık. Sizce bana tekrar yazar mı? Bir de beni fake bir hesap takip ediyor, o olduğunu düşünüyorum.

Eski sevgilimle ayrıldık ama duygularım bitmedi. Tekrar bana yazar mı?
Cevapla