Çok sevdiğim halde ayrıldım sevgilimden bana bir daha yazmamasi için ne yapmam lazım?

Çok sevdiğim halde bazı sebeplerden ayrıldım sevdiğim çocuktan. İlişki içinde ben kendimi değerli hissetmiyordum. Ayrılık barışmalar oldu ama bu kez son olsun istiyorum bir daha onu istemiyorum ne yapmam lazım ne yaparsam hem bu kızı kaybettim diye üzülür hem de gerçekten kaybettiğini idrak eder beni salar? Valla artık üzülmesi de önemli değil tamam bu kız gerçekten gitti diyeceği ne yapabilirim ben lütfen yardım eder misiniz?
Çok sevdiğim halde ayrıldım sevgilimden bana bir daha yazmamasi için ne yapmam lazım?
Cevapla