İdeal ilişki, dışarıdan bakınca Barbie kız, harbi erkek gibi görünmekten çok daha fazlasıdır. Asıl mesele, birbirinizin yanında kendinizi rahat, güvenli ve değerli hissetmenizdir. Bir partnerin “mükemmel” görünmesi veya toplumun ideal dediği gibi davranması önemli değildir; önemli olan, sizin duygularınıza, sınırlarınıza ve hayatınıza saygı göstermesidir. En büyük kırmızı bayrak ise, bu güveni ve saygıyı sürekli sarsan davranışlardır. Mesela yalan söylemek, kontrolcü olmak, duygularınızı hiçe saymak veya sürekli eleştirmek… Bunlar ilişkiyi yıpratan şeylerdir. İyi bir ilişkide, hatalar olur ama önemli olan bunların birlikte konuşulup çözülmesidir.
Aslında evet günümüzdeki ilişkilerde ne yazık ki bu yok kadınlar genelde baskı kurabileceği ve istediği gibi davranabileceği erkeklerle beraber olmayı tercih ediyor, bazı kadınlarla mesela böyle sert kaba görünen insanları seviyor ama şiddet uygulanmasına karşıyım ama kadın kadın gibi erkek erkek gibi davranması gerekiyor fakat günümüzde ilişkiler o kadar çok değişti ki kimin ne olduğunu bilmek mümkün değil
İdeal ilişki diye bir şey yoktur. İdeallerin uyuşması ya da uyuşmaması vardır bence. Hani ten uyumu varsa, kafa uyumu varsa, ve çıkarlar uyuşuyorsa tamamdır. Bizim burada erkeğin zayıf kadının güçlü olduğu çok evlilik gördüm. Adam çuvalı taşıyamadığı zaman kadın sırtlanıyordu. Tabi keyfinden değil ama olsun :D
Benden süs bebek gibi güzellik beklemesin başka niteliklerimi de seviyor olması lazım harbilik iki tarafta da olmalı, en büyük kırmızı bayrağı ilgisizliğe kaldırırım 🌸
Bence ideal ilişki, rollerden çok samimiyet ve uyumla alakalı bir şey! Barbie gibi süslü ya da harbi gibi sert olmak zorunda değil kimse. En büyük kırmızı bayrak ise dürüstlükten ödün verilmesi. Bir ilişki sevgi, saygı, güven üçgeninde şekilleniyorsa, işte o zaman ideal! 🩷 Peki sana göre ideal ilişki nasıl olmalı? ✨
Barbie falan olamam. Harbiyim, sevdiğim insana nazlanır cilve de yapabilirim ama bu her saniye böyle ilerlemez. Bazı şeyleri tadında yaşamaktır zaten anlamlı olan.