İlişkide erkek kızdan daha güzel, çekici olursa ilişki yürümez diyorlar doğru mu sizce?

Ya arkadaslarim iliskide erkek daha yakışıklı olursa kiza göre daha guzel ve cekiciyse belli bir zamandan sonra egosu artar ve kızdan ayrilir diyorlar ayrica iliskimizde asiri cekingenim onun yaninda cok fazla konusamiyorum ama o atilgan biri, konuskan birisi bunu duzeltemiyorum mesajlasirken sorun olmuyor ama realde cekiniyorum nasil yenicem bunu
İlişkide erkek kızdan daha güzel, çekici olursa ilişki yürümez diyorlar doğru mu sizce?
Cevapla