En çok kızlar mı ilişkiyi yıpratan taraftır yoksa erkekler mi?

Günümüz ilişkileri malum biliyorsunuz ki pek uzun sürmüyor.. peki en çok sorun hangi taraftan çıkıyor sizce? En sorunlu taraf hangisi olur genelde?
En çok kızlar mı ilişkiyi yıpratan taraftır yoksa erkekler mi?
En çok kızlar mı ilişkiyi yıpratan taraftır yoksa erkekler mi?
Cevapla