Güncellemeler
+1 yıl
Millete ibret olsun diye yorumu kaldırmıyorum. İsmini de vermek istemiyorum yanıtlarda görürsünüz zaten. Bir tane gizli abaza gelmiş biz erkeklere ahkam kesmeye çalışıyor. Buyrun sldkdldkd
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
artık gizli abazada değiller
Doğru dldkdlkff
Olsak dert olmasak bi dert
Yine de bu size erkeklere çamur atma lüksünü getirmiyor sşdkdldkd
Camur atmıyorum atana söyle. D
Çamur atanlar da gelmemiş hiç. Yemediler herhalde. 😒
Osbir cekiyolar muhtemelen, azginlar ya hani asgjk
Haaa evet parmaklıyor olabilirler. Skdldkdkkd
Ya da bir erkekle seks içindedirler büyük ihtimalle. Malum bir kadının geçmişine bir bakıyoruz en az 10 kişiyle yatmış dlflkfkff
Sekstingde olabilir bak ashjk
İsteyrn istediğini yaşamakta özgür hacım, yalan söylemesin gizlemesin bunlar önemli
Ya bir de anlamadığım kanka, bunlar niye masum ayağına yatıyor? Dkdldmdkd
Yatma işte, seks istiyorsan söyle. Gelecek bir çok erkek var zaten. En sertini alır yaparsın bacım elekekeke
Bu tarz kadınlar da ayrı bir mal
Hacım aile baskısı beyinlerini emiklemiş hemcinslerimin adhk
Söyleyemez ki direkt, beni kullanıyo kafasına giriyorlar. A be, canım karı sende onu kullan. Sekste karşılıklı kullaniliyosun zaten adgk
canım ya.
Slklar diyecektim sldkdkd
Aynen işte mal mk. Beni kullanıyorlar kafasına girip içten içe göz göre göre kullanılmak istiyorlar. Kötü niyetli, sert olduklarını bile bile.
Bazen cidden mal olduklarını düşünüyorum.
Beyni olmayan mikilmeye mahkumdur hacim asgjk burcun ne la bu arada
Burcum Yay kanka xd
Adamsin lan
Eyw knk xd
herhangi bir erkekten daha abaza olduğumu düşünmüyorum diğer kızları bilmem
Senin kadar abaza olmadığıma bahse varım.
nereden varsın kaynak gotün galiba
Bakirim xd
eee yani
Senin girdiğin kadar cinsel ilişkiye girmediğime eminim. Masum ayağına yatma xd
yaşın kaç senin ve abazalık cinsel ilişkiye girmemek değildir git önce anlamını öğren
yani cinsel ilişkiye girmekle abazalığı bir tutamazsın
Şimdiye kadar hiç bir kıza cinsel teklifte bulunmadım ya da "Selam tanışalım." diyip abaza girişlerde bulunmadım.
Akıl yaşta değil baştadır. Yaşımı me yapacaksın?
ben bulundum mu her önüme gelene aşkım sikşlm mi diyorum sanki neyin kafası bu ayrıca yaşını söyle bi hele
*ne yapacaksın?*
Bir de son olarak, abazalığın anlamını iyi biliyorum. Sen sadece beni bir çok kızla yiyişen karaktersizlerden sanarsın diye bir vurgulama ihtiyacı duydum. Fırsatım olsa da yapmadım ben. Senin kadar olmadığıma bu yüzden bahse varım işte.
O nedenle kimseyi tanımadan "Herhangi bir erkekten daha abaza olduğumu düşünmüyorum." diyemezsin. Benden daha abaza olduğuna bahse varım.
Senin belki de gizlice her gün günde kaç posta attığın bile belli değil. Ben onu en fazla haftada bir ya da ayda bir yapıyorum. Ya da aylar geçiyor pek yapmıyorum. Çünkü ilgimi çekmiyor anlıyor musun? Karakteri olmayan kimseye düşemiyorum. 🙄
Ne midesizlik yaptım, ne sürekli onu yapacak hale geldim ne de sapıkça şeyler izleme meraklısıyım. Benim kadar olamayacağına eminim xd
Bu nedenle bana masum ayağına yatma. Masum ayağını da al git.
Yazık... Açıklama yapamayacağını tahmin etmiştim. Bir daha hiç bir erkeğe gereksiz abaza muamelesi yapmaman dileğiyle... Yakaladım seni. Tuzağıma düştün gizli abaza.
ne mi yapıcam benden küçük olduğuna eminim ve benim yaşıma geldiğinde bu "bakirlik" durumuna bakarsın ve o zaman konuşma beni yargılama hakkın olur. ayrıca hiçbir şekilde yargılama kafana göre ithamda bulunma hakkın zaten yok ve kaldı ki daha abazanın anlamını bilmeyen bir cahilsin. ilişkilerde abaza olmak gibi bir şey olamaz çünkü ilişkiye ters bir durum. kendini senin olduğun gibi önüne geleni yargılayan bir tip gibi düşünmesen iyi edersin gene nereden çıkarıyosun da seni fazla kızla yiyişen biri sanacağım? neden sanayım? tanımadığın biriyle tanıyomuş gibi bahse giremezsin birtakım sorunların var sanırım. ayrıca herhangi bir erkekten daha abaza olduğumu düşünmüyorum demekte hiçbir yanlış ifade yok. erkeklerin hepsi p*rno izleyip onun bunun bi yerlerine bakıp kendini tatmin eden zavallılardır. bu yüzde bilmem kaçın içinde olmadığını iddia ediyorsan buna yapabileceğim bişi yok. "ben öyle değilim" deyip geçersin bende tamam derim. gelipte bana "benden abaza olduğuna bahse varım" diyemezsin bu sana düşmüyor yakınen bir tanıdığım bile değilsin yaptığın şey genelleme de değil direkt şahsıma ait.
abazayım da saklıyorum sanki bence ciddi sorunların var
bi de tuzağıma düştün filan diyosun sen gerçekten iyi değilsin
gerçek hesabını ver de seni bi engelliyim sorunlu insanlarla karşılaşmak istemiyorum seri
Ha yani diyorsun ki kanka, ben "Herhangi bir erkekten daha abaza olduğumu düşünmüyorum." derken tanımadığım tüm şahsiyetler için genelleme yaparken hava hoş, ama bir erkek bana "Senden daha abaza olmadığımı düşünüyorum." dediğinde o iş olmaz işte ortalığı ayağa kaldırırım. Geç o işleri. 😂😂😂
ya kes uzatma sıkıldım senden
beyni ve fikri olanla tartışırım sende ikisi de yok hadi yoluna
Bilmiyorum sevgilim olmadı 🥺
Sevgilin olmadan da yapmış olma ihtimalin var slelrkrk
Bunu yapanları da gördüm çünkü.
Olabilir dalgasına da olabilir dkdkdkckc
Şu rahat tavırların eskiden sevdiğim birini hatırlattı bana.
O da senin gibi yaydı. Ama benimle yaşıt değildi. Senden küçüktü. Senin gibi sevilmeye ihtiyacı vardı onun da. Canı sıkkındı
Rahat derken😂😂
Aklıma o geldi.
Olsbilirrr
Biz Yaylar genel olarak açık ve netizdir. Bunu benim kadar iyi bilirsin sanıyordum.
Öyleyim zatende konuşmamda nasıl öyle bir izlenim verdi m anlayamadım sadece
Konuşmandan sonra seni analiz etmek istedim ve düşündüğüm şey çıktı. Yay burcusun, 2001 doğumlusun, İzmir de kalıyorsun. Ne tesadüf ki ben de öyleyim.
İzmir dışında hepsi doğru
Ama gizli kalmam daha iyi. Bu aralar kalbim kırık olduğu için senin gibi birini de üzmek istemem.
İzmir de değil misin? Bruh öylesin sanmıştım dldkdkdk
Anladım sadece gerçekten İnstagram üzerinde eklemek isterdim
Ekstra bi beklentim yok
İstenbuldwyım
Siz kızların sorunu da bu ya sldkdkdk
Sevilmek istersin ama "Ekstra bir beklentim yok." diyip zor ayağına yatarsın.
Bırak bu taktikleri. 😂
Xkxzkzkxkxkckckck şusn için yokk😂
Sanaldan tanıştığım biti için böyle şeyleri istemek aptwlcs olur
Olmasını da beklemiyorum zaten. Bazen siz kızların tuhaf olduğunu düşünüyorum ama geçmişte birileri seni üzdüyse ekstra beklentin olmaması çok normal xd
Erkeklerin çok normal olduğunu da düşünmüyorum ama haklsın kızlarda normal değil😂
Aslında aynı şeyi düşünüyoruz @dkdk137
İçten içe ikimiz de doğallık arıyoruz ama kimse doğal olmuyor. Hep yapmacık işler. 😒
Bu kadınlar neden bu kadar yapmacık diyorum bazen.
Hepsi için geçerli değil erkekler sigorta kızlwr normal değil calla ben bişey yapmadım televizyon izliyordum 😂sorunun cevabı bende değil çünkü brn öyle değilim seni hengi kız üzdü bilmiyorum ama umarım yaran bir şekilde sarılır
Sigorta değil diyorya😂
@dkdk137
Şapşik, öyle olmadığını bildiğim için sana anlatıyorum zaten. 😒
Yoksa neden bu konuyu açayım? 😛
Bari Instagram ver be zalım
Yok sen "Sanaldan tanıştığım biriyle niye görüşeyim?" dediğin için vermek istemiyorum sşdksldkkd
Bırak da tadında kalsın bazı şeyler. 😉
Bana taktik yapma yemem bu numaraları😂😂
Pp ye foto koy merak ettim söz bende koyicsm
@dkdk137
Taktik yapmıyorum neyse onu konuşuyorum. 😊
Yoksa sana önceden instamı verirdim.
Boş ver. Siz kızlar kısa boylu, minyon tipli erkekleri sevmezsiniz. 🙄
Gözlerinin iyiliği için koymamam daha doğru.
Ben öyle bişey demedim
@dkdk137
Sen ciddi misin? Xd
Pek inandırıcı gelmedi çünkü. 🙄
Cidden beni merak mı ediyorsun?
Evet
Sonuçta 1.68, 52-54 kilo arasında olan birisini de merak etmezsin.
Koydum foto silcem ama
Aslında tatlısın. 😅
Samimiyetine karşı koymak istemiyorum. Pekala.
Birazdan sana takip atıcam. O profile karşılıklı takip at.
Sana çoktan özelden attım sohbete daldın herhalde esşdkelmekdkd
Bu kadar da umursamaz ayağına yatma bana sökmez. 🙄
Bipolar bozukluğu olabilir bazılarında
Şey... O dengesiz durumları ben niye çoğu kızda görüyorum? Dkldkdkd
Regl döneminin etkisi olabilir.
Ateşi fazla yakışmış lar