AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
199Cevap
Sütten ağzım iyice yanmadı iyice mi yansın istiyorsun aklını başına al işine odaklan her gün kadın ölüyor dua et eski kocan boynunu kesmemıs boşandın diye
Haklısın da işte bazı şeyler hep yarım kaldı hiçbirşryi yaşamadım gibi hissediyorum
Sabret ve bekle canım devir kötü seni anlıyorum ama daha çok gencsın 30 a kdr bekle derim doğru kişi şana ayağıyla gelir ztn
Ama çocuk sahibi olmak istiyorum gerçekten güvendiğim bir evlilikte 30 yaş bunun için biraz geç olmazmı
Hayatın henüz baharındasın yeni yeni aşklara heyecanlara yelken açmak en doğal hakkın
Defil seninabime gosyermke. isyiyorum fotolaarini atsana
Yok sağol hele burdan asla
Neteden atarsın
Sen kaç yaşındasın
19 sen
neden saçma olsun? sadece evlenip boşandınız insnai duygularınızı kaybetmediniz ya
Öyle tabiki
o halde bakınız hayatınızın yaşantısına
Zaten bunları erkenden yasamıssın insan ergenlikten beri aşk hayali kurar içinde olan bişeydir. Saçma değil neden olsun
Doğru yoldaşın boyke devam et, dediğin gibi çoğu erkek seni boşanmış görünce öyle isteyecek onları da sen kovacakain başından bu konuda dikkatli ol
Mantık evliliği bu devirde en doğrusu ama sen bilirsin kendi kararını ver
Mantığım hiçbir evliliği kabul etmiyor ki 😂
Ya daha 24 yaşındasın zaten. Sadece takıl sevgili yap evlilik düşünmek için erken bence
Geçmiş olsun sanırım boşandığına göre aşk evliliği olmuş merak ettiğim neyine bakarak evlendin tam olarak
Ya şöyle diyim sana denk gelirmi bilmem ama yaşın daha genç aynı heyecan tutku hala vardır sende sadece ateşlemek laizm
Bak butun erkekler o yanit yazdigim insan musfettesi gibi artik karar senin keyfine bak
Seninde onlar gibilerden bir farkın yok sanki
Ben hayattan umudunu kesmis biriyim kendim icin bir sey istemeyi birakali ve bir sey yapmayi birakali cok uzun zaman oldu oyle karektersizleri gorunce insanlarin acisindan muskullugunden yalnizligindan faydalanmayi calisinlar iyi gibi gorunup pis zihniyetli kalpsiz insanlar sinirimi bozuyor sadece kalbinizi kirdiysam ozur dilerim kusura bakmayin vesselam
Ekmeğindesin ne demek ya çok iğrendim gerçekten onu demeseydin belki anladım ama neyse
Ben o ifadeyi size itafen degil onun pis zihniyetini kalbini ifade etmek icin yazdim o yuzden ozur dilerim istemeyerek kirdim sizi ozur dilerim kusura bakmayin lutfen
Önemli değil
Tesekur ederim iyi geceler
karşılıklı sağlıklı bir iletişim güven ve zaman gerekli düzgün birine denk gelirsin umarım
Umarım
Yooo saçma değil umarım yüzünü güldürecek birisi olur hayatında
İnşallah
İnşallah
Evlenip bosanmayana da aynı amacla yaklasıyorlar cok dert etme yani
Öylede bu durumda daha çok bakarlar maalesef
Erkeklerin awk yaptıkları tek sey sinir stres onlara gerek yok
Haklısında işte bazen ruh eşi istiyor insan
Ben tek basıma mutluyum
Kaç yaşındasın
24
Nerelisin
Evliliğiniz ne kadar sürdü? Evlenmeden önce ne kadar süredir birbirinizi tanıyordunuz? İster istemez epey yıpratmıştır
Ne alaka ya benim bi arkadaş ilk evliliğinden oğlu oldu sonra 2. evliliğini bakir bi çocukla yaptı ondanda çocuğu var şimdi
@uzaylıruba bir şey demedim ki. Ne güzel mutlu arkadaşınız daim olsun mutlulukları. Boşanmış ile bekar birinin evlenmesinde bir sorun görmüyorum.
@uzaylıruba Boşanmış kadınla bekar erkek evliliği az bulunur
@xgökkuşağıx neden ki, erkekler öyle biriyle evlenmek mi istemiyor
40ından sonra boşanıp aşk ve evlilik kovalayan kadın gördüm. Bak hayatına...
Kanka bakire oğlan bakire de olsan tanıştığında farklı istekler olacak
asla yanlış değil. yanlış olan ülke ve zaman!
Genelde amaçları kullanmak oluyor emin olmak gerek karsidakinden
Merhaba istesen özelden biraz konuşalım neler uygun neler değil bilelim ne dersin
Gayet normal ama erkekler kullanmak için yaklaşır çoğu
Aşk yetişkinlerin inandıkları bir masal gibi geliyor artık. Mutlu aşk varsa da mutlu son yok.
hayır neden saçma olsun insan her yaşta ve şartta yeniden aşık olabilir
24 yaşında evlenip boşanmış birine saygı duymam. ne bu koca merakı kız az nefes al 😁😁
Bi yolu var ama biraz tehlikeli yorumada açık bilemedim
Yaşın küçük yeniden bir başlangıç yapabilirsin farklı heyecanlar tadabilirsin
Hiç madure rolüne girmeyin dullar daha çok aşk yaşıyor şuara
İstedigin sey iyi tabi ama onceki evliligini gozden gecir. Nasil basladi ne oldu ne yasadin ne bitti. Neden ayrildin , kim ayrildi hepsini gozden gecir. Karsi taraf nasil biriydi.
Hayat devam ediyor ama bu durum kabullenebilmesi kolay bir şey de değil
İstediğinle flört et. İş ciddiye dönerse boşandığından Bahsedersin.
Asla deme. Aşk heyecanı yaşaman mümkün, yeter ki şans ver.
Yaşın genç tabiki sende sevip aşık olacaksın dediğin gibi bakış acısı
nçhayır hayt senın ne istersen burnunu o b*ka soka bılırsın kimsede karısamz
Sen gibi damdan düşeni bul ya da doğru insanı bulduktan sonra söyle evlenip boşandıgını. Ayrıca normal bi şry
Saçma tabii ki, oturup turşusunu kurman gerek.
Çocuk var mı, ciddi anlamda tanışmak ister misin
gayet doğal yeni bişiler yaşamam bak keyfine çiçeğim ☺️
Saçma değil en doğal hakkın.. ben bu yaşımda yaşamak istiyorum yaşayamadığım ne varsa ama olmuyor işte. Rabbim iyilerle karşılaştırsın.
Amin inşallah
Başta bunu belirtme baktın sağlam adam sonra söylersin ona yoksa seni başka amaç işin kullanıp giderler düzgün arıyorsan dikkatli seç
Birçok kişi aynı şeyi söylüyor da ne bilim yalanda söylemek istemiyorum
Yeni biriyle kaliteli zaman geçirmek güzel olurdu senin için evlilik için acele etme zaten...
Bulursun ama zor. evlenip boşandığını duyanların anında kaçması da normal.
Tanışman lazim x yani yaşın daha erken önünde kocaman bir hayat var iyi biri ile tanışmalisin
Evlenip boşanan birine erkeklerin bakış açısı cinsellik
Eevt saçma ben hiç evlenmedim ondna bu kadar içim kıpır kıpır
Daha genc yaştasin bunlari yaşamak istemen ilgi istemen doğal ne zaman oldu boşanali
ehh ben diyorum hep erken yaşta evlilik tez boşanma getirir
Tele bakıp gülmek istiyorsan flörtözlük iyi gelecektir sana. Burada aradığını bulursun💯
Kendin gibi evlenmiş boşanmış birini bulmanı tavsiye ederim yoksa bekar erkekler sadece kullanmaya yönelik yaklaşırlar
Yok zaten bekar erkeklere olmaz bana toy geliyorlar
30 yaşında bekar yok sanki
insanın yaşı kaç olursa olsun sevmeyi sevilmeyi iatemsi asla saçma olmaz umarım gönlüne göre biri çıkar karşına
Amin inşallah
amin
Çok haklısın, normal böyle düşünmen ama erkekler hemen cinsellik peşinde oluyor genelde
senin derdin başka heyecan derken eski eş demekki ihmalkar..
Aski her zaman ve her yaşta ara sen. Ama sevgi daha önemli
bence asla öyle düşünme en azından erken yaşta boşanmışsın 35-40 falan değilsin erkenden doğru karara varmışsın bunu istemende normal umarım daha iyileri seni bulur
Umarım hayırlısı olsun inşallah
Aslında bu çok güzel bir düşünce biliyormusun bende boşandım ama enerji 0 cesaretim hiç yok, tekrar yaşamak hiç yanaşamayorum
Sen dul ve potansiyel rahat kadınsın kafasından erkekleri kurtarman lazım
26 yaşındayım daha flörtüm olmadi siz nasıl hayatlar yasiyonuz ya
Hızlı yaşadım galiba erken ölede bilirin
Tövbe de ben geç kalıyorum sanırım
Belkide
Çoğu kişi seni sadece cinsellik için isteyecek sakın onlara kanma
Farkındayım 🥺
Benden büyük olmasaydın gerçekten denemek isterdim sırf toplum algısını yıkmak icin
Hahaha yok sağol canım ben daha çok aynı şeyleri yaşamış kafası olgun birini isterim zaten sevgili bulmak kolay zaten
Çocuk yok ise kolay. Bu kadar takma hayat senin hayatın. Dert etme. Kimseyi takma dikkate alma. Ama doğru kişiyi bul canım 🌻 bu kez doğru kişi olsun ❤️
Amin inşallqh
Kaç yaşındasın canım ne kadar evli kaldın
24 yaşındayım 3 senemize yeni giricektik
Erken evlenmişsin zaten. Yani genç yaşta aynı heyecanı tekrar yaşayabilirsin gayet normal
Hayırlısı bakalım
Evliyken yaşıyorum ben aşk heyecanını sen ne diyosunnnnn sjsjsj
Oha abla napıyon sen
Şimdiki kadınlar evlenip boşanmadan o şekilde karinkoca gibi yaşıyorlar. Eğer gerçekten seni seviyorsa bu duruma aldırış etmeyecektir. Sende kafanı böyle şeylere takma sen karşındakine sadık dürüst o seni el üstünde tutar zaten
Bende bosanma aşamasindayim hayirli ile bosanip durust bi bayan bulup artik aile olmak istiyorum