Birisiyle konuşunca bir hatasini buldummu hemen siliyorum kafamdan soğuyorum ondan
seçici oldum baya. Ve bu hiç hoş bisey değil o yüzden napıyoruz evlligi geç yaşa bırakmıyoruz )
Birisiyle konuşunca bir hatasini buldummu hemen siliyorum kafamdan soğuyorum ondan
seçici oldum baya. Ve bu hiç hoş bisey değil o yüzden napıyoruz evlligi geç yaşa bırakmıyoruz )
24 yaşında kimseyi gerçek anlamda sevmemiş olmak normaldir. Aşk, karmaşık ve kişisel bir duygudur ve herkes için aynı şekilde yaşanmaz. Bazı insanlar, başkalarından daha geç aşık olurlar. Evlilik için seçici olmak da normaldir. Evlilik, hayattaki en önemli kararlardan biridir ve doğru kişiyi bulmak önemlidir. Evlilik için seçici olmak, kendinizi ve ihtiyaçlarınızı korumak için önemli bir adımdır. Kendi değerinizi biliyorsunuz. Kendinize ait standartlarınız var ve bunları karşılamayan biriyle birlikte olmak istemezsiniz.
Hayatınızda ne istediğinizi biliyorsunuz. Evlilik, hayatınızı önemli ölçüde etkileyecektir ve doğru kişiyle olmak önemlidir. Pişman olmak istemiyorsunuz. Hayatınızdaki en önemli kararı yanlış kişiyle almak istemezsiniz. Tabii ki, evlilik için seçici olmak, bazen doğru kişiyi bulmanızı geciktirebilir. Ancak, doğru kişiyi bulmak için zaman ve çaba harcamak, sonunda buna değer olacaktır. Kendinizi tanıyın. Kendi değerinizi ve ne istediğinizi bilin. İlişkilerde ne aradığınızı bilin. Sizin için önemli olan nitelikleri belirleyin.
Karşınızdaki kişiyi iyi tanıyın. Sadece fiziksel çekim değil, aynı zamanda kişilik ve değerler açısından da uyumlu olup olmadığınızı anlamaya çalışın. Acele etmeyin. Doğru kişiyi bulmak için zaman ve çaba harcamaktan korkmayın. Eğer 24 yaşında kimseyi gerçek anlamda sevmemişseniz, kendinizi kötü hissetmeyin. Evlilik için seçici olmak, normal ve sağlıklı bir şeydir.
Kendi kusurlarını görmezden gelen gizli bir narsist olabilirsin. Çünkü diğer insanların kusurlarını katlanılır kılan insanın kendisininde kusurları olduğu bilmesidir. Umarım bu sorunu çözmeden sevgili ya da eşin olmaz olursa onlara yazık olur.
Kadın için Fazla secicilik 25inden sonra biter erkekler genclige geliyorlar fakat yeni jenerasyon kadınlar geliyor aşağıdan bu yüzden eli yüzü düzgün iyi birini bul çık yarışmadan
)
Sen 28 oldun bi tane hatun var 22 erkek 22lige yönelir ama sen bir erkege yatirim yaparsan ve bunu görürse seninle devam ettirir
Cevap
21Cevap
Herşeyin hayırlısı olsun gadası
23 yaşına kadar falan ben de öyleydim. Daha soğuk ve mesafeliydim ilişkilere ve insanlara, içten içe hayatımda birisini istesem de. Şimdi öyle değilim daha çok sevgiye önem verir oldum. Sevgiye, şevkate, yakınlığa. 26 yaşındayım bu arada ama hayatımda biri yok daha :)
Bence normal ama en ufak şeyde bile bir insanı siliyorsan Bence senin kafan insan kaldırmıyor hiç evlenme o zaman da 😂
Çok seçici olmamak gerek... en önemli şey iletişim iyi anlaşabilmek karakter kişilik olarak anlaşabileceğin insan olması
Sen evlilik adına seçici olamazsın, seçilirsin yavrum
Senin yavrunada sana da 😅😅 biz seçilmiş kişilerin aynen
Bence evliliği gece bırakmak değilde kendimi sorgulasan daha iyi. Kimse, sen dahil, mükemmel değil ve insan kendisi ile bazen ters düşüyor
Benden farkın yok
Daha doğrusu çoğu insandan farkın yok
Nolck halımz )
Nasip be, belki hoşumuza giden birileri çıkar diye düşünüyoruz hep 🙂
Öyle bakalım
Öyle baka baka gidiyoz
Çok da umurumuzda olan bir durum değil. Bize ne senin seçiciliğinden 😂😂😂
Seçici olmak gerekir tabi sonuçta o bir ömür olacak gerekirse 30 unda ol ama yinede iyi biri olsun
Gayet normal bir hayat yaşayacaksın zırt pırt evlen boşan olmamalı
Ablam profiline seni ilgilendirmez yazmışsın bizi ilgilendirmiyorsa biz de ilgilenmeyiz o zaman 🤣
😅😅
Seçici olmak iyidir. En azından seni kötü niyetli insanlardan korur. Boş ver buna laf yapanları.
Kimse dört dörtlük değildir, kusursuz birisini ararsan ömür boyu yalnız kalırsın.
Eğer isterseniz sizi tanımak isterim. Ben de böyleyim.
:) boş ver ne kadar geç o kadar çok hayatını yaşarsın
Evlilik konusunda değil de seçici olma konusunda aynı şeyi yaşıyoruz çözümünü bulursan bana da söyle
Of aynı problem bende de var ama aceleye getirmek istemiyorum
Seninle kimse evlenmez
Arayışta değilim )
Fazla seçme secilirsin hoş bir şey değil
Hatasız kul olmaz, hatasiyla sev onlari ☺️
Bence normal
Evet
Normal bekarlık iyi..
Bende öyleyim
Bende öyleyim
Tabi ki normal
Normal
24 yaş geç mı 😂
Doğulu oldgum için ordakiler en az 20 kadar bekler ondan 😅
Heee bence pek seçici olma daha doğrusu küçük detaylara takılma valla evde kalırsın😂
Küçük detaylar değildir onlar emin ol )
Ne mesela
Kişiye göre değişir ne diymki simdi
Küçük olmayan detaylar ne demekki başına geldi 😅
Dene yaşa
Fb ol
Boş yapma
Senin gibilerin annesini kucağa çok aldim
Ortalık malisin bellki.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?