24 yaşındayım kimseyi gerçek anlamda sevmedim. Evlilik için seçici olduğumu farkettim normal mi bu?

Birisiyle konuşunca bir hatasini buldummu hemen siliyorum kafamdan soğuyorum ondan

seçici oldum baya. Ve bu hiç hoş bisey değil o yüzden napıyoruz evlligi geç yaşa bırakmıyoruz )

24 yaşındayım kimseyi gerçek anlamda sevmedim. Evlilik için seçici olduğumu farkettim normal mi bu?
Cevapla