AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
199Cevap
Hayır canım niye saçma olsun sanki 70 yaşındasın gibi konuşma
78 yaşında dedem bile tekrar evlenmeyi düşünüyor hahaha
Öylede durum kadın için olunca toplum menfaaat derdine düşüyor
Sen de haklısın tabi erkek 10 kere evlense kimsenin sesi çıkmaz ama kadın yapınca herkes konuşur. Ama boş konuşur çünkü senin hayatını sen yaşıyorsun millet ne der diye düşünüp kendini aşka sevgiye kapatırsan yalnızlığını tek başına yaşayacaksın o laf edenler seninle olmayacak. İnsanız hepimiz sevmek sevilmek isteriz bu çok doğal bir şey insanın bir hayat arkadaşı olmalı bence kim ne diyor diye düşünme
Bulunduğum ortam aileler çevre kültür maalesef bana çok ağır geliyor yardımcı olmak yerine daha çok üzüyorlar elimden geldiğince umursamamaya çalışıyorum ama inan bana hiç kolay değil
Anlıyorum canım. Tekrar biri ile konuşmaya veya bir ilişkiye başladığın zaman eğer ciddi evlilik düşünürseniz hiç kimsenin olmadığı bir yere taşının sadece eşin ve sen mutlu bir hayat kurun sıfırdan başlayın herkese uzak olun
Kesinlikle çok haklısın katılıyorum
Bir gün nasip olursa ben de aynı şeyi yapacağım stresten uzak sadece eşim ile sakin ve huzurlu bir hayat sürdürmek istiyorum bulunduğum yerin bir önemi yok
İnşallah canım heleki ailesi çok size karışıyorsa biran önce uzaklaşın inan bana bizim bugün bu duruma gelmemiz ailelerden kaynaklı ama bunu o asla anlamadı
Zaten herkesten uzak yaşamak istememin sebebi aile konusu daha 20 yaşındayım ama büyüdüğüm evle mi kaynaklı bilmiyorum hep bir korkum var içimde olmayan eşimin ailesi ile ilgili zaten ben baya soğuk ve mesafeli biriyim uzakta yaşayayım kimse ile bağım olmaz İnşallah
Bende öyleydim anlıyorum seni bencede büyüdüğümüz aileyle ilgili bu durum maalesef ilişkilerimizede yansıyor
Allah çok güzel insanlarla karşılaştırsın inşallah ikimizi de hatta herkesi
Amin inşallah
benim gibi boşandığını söyleme sen de
ben yaşımı söylemesem 26 diyorlar ama 35 yaşındayım
seks ihtiyaç. Biri şart. Artık bekaret derdin de yok
Babamda öyle söylüyordu zaten
Ciddi misin?
Tabi canım ülkecek geniş değilmiyiz biz burası türkiye
İstemez misin ama
Bende evlendim bosandim benle de kimse olmak istemiyor
Neden kş
Evlenip bosanincs karsi taraf on yargili oluyor.
Kanka yalan konusmanin ne anlami var cok merak ediyorum
Sana simdi oturup lafmi anlatscsgim senin yorumuna yazmadim isine bsk
Isine bak
Sirf bana baksin belki bir sey olur diye yalan konusmanin ne anlami var diye merak ettim sadece belki merakimi giderirsin diye sorayim dedim
Insanlarin hayatlariyla dalga gecme. Sen kendi haystina bak. Senin merakini gidermek zorunda degilim kimse de degil. Milletlede kankali falan konusma.
Valla dalga gecmek gibi bir niyetim yoktu kanka saygi duyuyorum sende ekmegindesin sonucta bir sey diyemem tabiki zorunda degil kimse ama iste alninizda yazmiyorki kanka ne bilim bide gizlisin ya kanka o yuzden bilemedim kusura bakma kanka
Gerilmeyin gençler zaten burdan kimseyle ilişkim olamaz
Ekmeğindesin nedir ya ne kadar pis zihineyet bu allah sizin gibileri alsında yerine kedi köpek hayvan doldursun en azından doğaya bir katkıları olur
Bir soruya cevap veriyosun ekmek diyor iste.
Ha bak oldu kanka burdan yürü tovbe yarabbim ya neyse kanka iyi geceler size kanka
Bekar olsam tamda senin gibi birini isterdim. Elbet seni tanıyıp seven olacaktır durusunu bozma
Abi yaşın kaç ya yaşlı seviyorum zaten sağol
Abi diyosun ama 😅
42
Sevmiyorum olucaktı yalnış yazmışım aramızda nerdeyse 20 yaş var çok tuhaf bir milletiz gerçekten belki benim kadar kızın vardır utanmıyorsunda
Sen şaka mısın ya 😂 ben ne yazmışım bi bak. Bekar olsam e doğal olarak yasımda uygun olsa. Benim demek istediğim bekar bi kızla evlenmektense bosanmış biriyle evlenmek daha cazip. Sanki gel benle evlen demişim gibi şaka gibisiniz ya. Ben yasından değil konumundan bahsettim. Vurun erkeklere
Tamam özür dilerim biraz fevri konuştum galiba
Yanlışını kabullenmen güzel. Önemli değil. Ki zaten en basta bekar olsam drdim yani evliyim. İyi günler iyi pazarlar
Boşanacak kadar şey yaşayıp yeniden heyecan araman güzel hayat devam ediyor elbette
neden saçma olsun? İnsan evlenip boşanınca ne oluyor ki? Sığ düşünceli insanlardan uzak durup hayatına ve yoluna yürümeye devam et, seni seven öylede sevecek nede olsa.
Boşanmış olduğun gerçeğini yok say biran için, şimdi düşün 24 yaşında gencecik bir insan neden hayatında aşk, heyecan yaşamak istemesin ki? Üstelik çocuk sorumluluğu dahi yok sende. En doğal hakkın bunları yaşamak kendini boşuna kötü hissetme
Haklısında zorlanıyorum ister istemez
23 yaşındayım sıfır manita sen de 2 . eş diyorsun
sen baya düşük viteste ilerliyorsun
@siyahcorap öyleyim sorun mu
Sifir km misin
yani sorun tabi her yıl alıcın düşer arabalar misali modeli eskidikçe taliplerin azalır.
@siyahcorap iyi azalsın sanki çok olunca bir şey olmuyor yani
ahahah tercih meselesi :)
Deli misin yaşın daha çok genç. Elbette biri olur hayatında ama aynı hatalara düşme daha dikkatli ol derim. Aynı yola varmamak için.
Yok kesinlikle çok dikkatliyim olgunum artık sadece sevginin yetmediğüni biliyorum çünkü
Normal sayılabilir yaşın genç fakat sütten ağzın yanmış temkinli olmakta fayda var
Dans kursuna başla yeni erkeklerle tanış. Uyumlu olduğun birisi seni tavlar merak etme
Neyse her şey bir yana. 20'li yaşlarda genç boşanmış kadınlardan hoşlanıyorum neden bilmiyorum. Özellikle de çocuğu olan. 23 yaşında boşanmış çocuklu kadınlar neden ilgimi çekiyor anlamıyorum
Saçma değil. Halen gençsin , halen azgınsin. Halen maceraya açıksın. Yaşayamadığın duygular var. Heyecanlar. Maceralar var. Bişeyler görmek istiyorsun. Seni alemlere akıtıp, sexe doyuracak. Olgun bir erkeğe ihtiyacın var
Saçma değil canımın içi ya. Ayrılmış olabilirsin fakat bu seni değersiz yapmaz veya her şeyi kaybettin demek değil. Günümüzde maalesef boşanmalar fazla. Dert etme tecrübelerini föz önüne alarak önüne bak derim güzel insan.
Amin inşallah
Valla yaş 25 26 çevrem bu aralar hep evleniyor benimse uzun zamandır biri yok unuttum ve o çevrede kalmadı bende mesela naparım diyorum üzücü herkesin bir sorunu var işte
Bos soru soruyon he ayn sacma cünkü hayazin bitti
Ne kadar Evli kaldın boşanma sebebin neydi cevap vermeyi ister misin
Oha ben seni çok iyi anlıyorum aynıyız yemin ederim bende bişyler olsun istiyorum sonra yaşadıklarım aklıma geliyor uzaklaşıyorum sonumuz ne olcak hiç Bi fikrim yok ama bu halimdende mutlu deilm ne yalan söyleyym
Ne olucak böyle bize hiç bilmiyorum sende mi evlenip boşandın
İstek attım bu arada birkaç sorum olucak eğer kabul edersen
Bakyrm canım
Bna yazsana
Hayır neden saçma olsun, iste tabi jdjjd
Saçma tabi eki ayağı düzgün kendin gibi biriyle mantık evliliği yap gitsin
Adamlar 90 yaşında aşkı arıyorlar senin dert ettiğin şeye bak. Aşk güzeldir güzel
Devir cok kotu maalesef özellikle de erkekler bu yuzden haklisin ama niyetleri hep kotu erkeklerin kanma bence ve mantık daha iyi gibi geliyor bence
Haklısın galiba
Kendini kaptirmadan, tartarak ilerlemen gerekli bence ve bu isin ilişki yasamisi boşanmışi bakiresi önemli değil bence bakireyi bozup giden adamlar oluyor bunu yaşayan arkadasim oldu üstelik seviyorum evlenelim diyerek vs sen kadınsın hayata dair temkinli gitmek bizim icin daha uygun bence neticede erkek degiliz
Evet öylede kendimi çok güçsüz hissediyorum bekarende sevgili değiştiren biri değildim eşim herşeyimin nerdeyse ilkiydi çok yıprandım çok kırıldım o yüzden çok yalnız hissediyorum kendimi evet daha temkinliyim daha çok olgunlaştım gördüm geçirdim ama hayat bana birkaç beden büyük te ben çok masum kalmışım gibi geliyor
Bak kuzum o konuda hiçbir erkek sana o hissi vermez ya da kendi istediği zaman verir onun insafına kalmak sana yazık yani. Sen hayata dair kendini guclendirmen lazim evet yasin genç anlıyorum ama bu yaşlarda bu adımları atacaksinki ileriki yaşlarda sen sağlam olacaksın karşındaki adam seni mutlu ettiği sürece hayatında olsun yoksa rahatça yol vereceksin
Sanırım sürekli yanımda olman lazım çünkü bu ara çok temkinliyim evet ama çok ani karar verip ani karar değiştiriyorum bastığımı bende bilmiyorum bu yaşımla alakalımı yaşadıklarımın bende taşmayamı sebep oldu asla bilmiyorum
Kuzum benim icin kadinlar haklıdır ve ben kendimde dagil hicbir kadinin üzülmesini zarara ugratilmasini istemiyorum heleki erkek tarafından seni tanimiyorum ama inan üzülmeni istemem. Yaşının etkisi var ve yeni ilişkiden ciktim o boşluk hissi seni arayışa itiyor kotu de olsa hayatında bi erkek vardi bu sana alışkanlık yaptı ama bak erkekler bile kendi diyor erkeklerin çoğu kötü bizim baktığımız gibi bakmaz onlar karsi cinse çoğu faydalanip gitme derdinde sorumluluk istemezler sen kendini üzecek duruma düşürme bırak erkek üzülsün bırak seviyorsa cabalasin elde etmeye degil kalbini kazanmaya kanma o yuzden sana yazık olur duygu dunyani mahvederler, cok zor bir süreç geçiriyorsun genç yaşında ama emin ol bu sürecin sonunda güçlü çıkacaksın yasitlarin evlenmedi bi nebze hala çocuklar ama sen güçlenmis bi kadın olarak cikip ne isteyip ne istemedigini bilen biri olacaksin
Çok haklısın da bu süreç ne zaman geçicek gerçekten bilmiyorum çünkü heycan dan ziyat çok yoruldum boşanma kararı almak bunu aileler diretmek herkesten bir laf söz işitmek anlaşılmamak gerçekten çok allah tüm kadınlarımıza yardım etsin bu süreçten geçen öldürmüyor ama yaşatmıyorda
Zaman canim , zamanla iyileseceksin hersey taze Şu an illa bu seni yoruyor zamanla hersey geçecek bu laf gibi gelebilir ama yaşayınca gorursun
Tahmini süreç ne kadar dır bir senemi beş sendemi ne kadar
Senin yanına bagli bence kimi kolay atlatır herseyi kimi uzun surede
Ben sözde kolay atlatanlardandım da bunu zor atlatıcam galiba
O zaman sure ver kendine
Farklı bakarlar ne yazikki bu ülkede zor bulursunuz çıkarsız ilişki
Evlilik olgunlastirir, bence yasina gore olgunsundur. Benim icin bu sorun degil. Bakis acisi biraz. Ben biraz daha ciddi düşünüyorum tabi :)
Benim merak ettiğim konu varda severek mi evlendiniz yoksa görücü usül mü birde boşanma sebebiniz nedir
Ben şunu diyeyim bu zamanda dikkatlice davran
Haklısın
Seni olduğu gibi kabul eden birine karşı bence sakıncası yok hem herkes hata yapar o hata yaptık diye ömür boyu öyle olacak değil ya
Bacım tanış niyeti farklı olana bas tekmeyi
Haklısın
Daha 24 yaşındasın elbette sevgililerin olacak bir ömür geçermi yanlız başına
Öyle
Yani boşanmak hayatın sonu değil
Avantajını kullan bende bosandim neler yaşandı biliyoruz bu yönden bakmak lazım
Haklısın
🤌👍
Biraz bekle kafanı topla istersen damdan düşer gibi olmasın
Haklısın bununda farkındayım ama ne bilim tekrar yaşamak istiyorum eski hayatımı geri kazanmak isityorum çok yıprandım
Biraz kendini toparlanmaya bırak yalnızlıkta dinlen sonra bakarsın istersen
Senin gibi düşünen kadınlar öldürülüyor...
Gayet gençsin yine evlenebilirsin hayat devam ediyor
Sende söylemeyi ver evlenip boşandığını erkekler ne haltlar yiyor sen evlenip boşanmışsın çokmu 😁
Hayır degil
Seninde yuva kurman gazoz içmen lazım
Bence hiç saçma değil insana yaşadığını hissettiren nadir hislerden biri bu
Kendini kapatma geçmişten ders aldın mutlaka ama tek hayatın var mutlu olmak hakkın
Bence hayat senin ve daha yaşın genç bence bu gayet normal
Saçma değil neden olsun ki bende şu an boştayım aynı arayış içindeyim
cok insani bir duygu bırak hayat aksın herkes bosanıyor herkes cok kere asık oluyor takma
Yok 6284 ile daha binlerce evlilik dolandirma si yapabiliesin
Gencecik kadinsin neden istemeyesin evlenen inssanlarin duygulari mi öluyor
Normal ya neden saçma olsun insanın duyguları bitmiyor ki.
Olabilir bu hayatta insanin basina hersey gelebilir
Hayır saçma değil tabiki de istemen gayet normal ☺️
Cesaretine helal otuz Yas hala cesaret yok ben de evlilik icin😄
Bana sorarsan en iyisini yapıyorsun zaten evlenenlerde teker teker ayrılıyor
Ben evliyim boşanacağız o heycanı bende istiyorum çok özledim o günleri ah ah gençlik zamanları
Kaç yaşındasınız ki
25
Sen ne zaman boşandın
Daha yeni
Biraz sohbete ne dersin
Nerelisin
İzmir sen
İstanbul ama İzmir'de tanıdıklarım var izmirin neresinde oturuyorsun
Burdanmı devam edelim
Aliağa
İkimizinde hesabı gizli
Çıktım
Aaa yakında akraba çıkıcaz galiba hangi mahalle
Daha cok gençsin tabi ki olacak olmali
Bakalım hayat bana neyi göstericek
Önünüzde uzun bi yol vr
Bence biraz bekle o ölü iliskinin stresini at üzerinden sonra devammmm yeni asklaraaaaa
Öyle yapıcam da bakalım
Aşk herkesin hakkı kendine acımasız olma lütfen ❤️
Ben kendime olmamaya çalışıyorum da insanlar acımıyacak galiba
asla. .. sadece önce bir terapi al, kendini sevdikçe bu daha güvenli gerçekleşir..
Haklısında çalışmıyorum henüz kendime göre bir iş bulamadım
Yuva kurmak hedefin varsa yolun açık olsun
Var tabiki yuvam olmadı hiç ilk evliliğimde her şey kursağımda kaldı da şimdi değil
İlla yıpranmak zarar görmek istiyorsun
Yok bu kes aklım başımda hemen kolay kolay evlenmem ilk evliliğim aşk evliliğiyde kördü gözlerim şimdi daha akıllıyım ve ne istediğimi biliyorum kimse içinde kendimi üzmem sadece hayat bazen tekekilmiyor yoksa çok şey değil yani
Ayıp bir şey yokki ortada
Erkekler canım herşeyi başka yerinden algılaya biliyorlar o yüzden çekiniyorum
Sende boşandığını söyleme
Yalan söyliyim yani asla olmaz
Bazen ufak yalanlar olur. Gerçekten doğru biri ise o zaman söylemezsin
Neden saçma olsun ki? Gayet normal.
Daha çok gençsin. Çoook aşık olursun
yoo haklısın sevmek sevilmek herkesin hakkı
Siz Türk kızları neden böyle ayran gönüllüsunuz.
Niye bosandin
Degil tabiki de. Insanlar özgürdür.