Merhaba 24 yalındayım evlendim boşandım sevgilim olsun istiyorum ama kimseylede konuşmuyorum evlenip boşandığımı öğrenen direk farklı bakış açısıyla yaklaşır diye korkuyorum çocuğumda yok bilemiyorum napıcağımı yani illa sevgilinmi olması gerek diceksiniz ama tekrar heycanlanmak istiyorum asla evliliğe hemen karar vermem ama telefona bakarak gülümsemek istiyorum artık eskisi gibi saçmamı düşünüyorum sizce
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
9 ayBende evlendim boşandım seni çok iyi anlıyorum.24 yaşındasın, hayatın başındasın ve bir evlilik deneyimi yaşamış olman, yeniden heyecanlanmana ya da birine ilgi duymana engel değil. İnsan olmak, duygular hissetmek demek. Telefonuna bakıp gülümsemek, biriyle konuşurken kalbinin biraz hızlanması… bunlar saçma değil, tam tersine hayatın canlılığını hissettiren şeyler. Geçmişin seni tanımlamaz. Boşanmış olman, sevgili olmanı ya da kendini yeniden aşka açmanı engellemez. Kimsenin farklı bakış açısıyla yaklaşacağını düşünmek doğal; ama doğru insanlar, senin hikayeni yargılamak yerine seni tanımak ister. Senin isteğin sadece heyecan yaşamak, birine güvenle gülümsemek… evlilik kararı almak zorunda değilsin. Bu tamamen senin hakkın ve insani bir ihtiyacın. Kendine izin ver, hislerini bastırma. İnsan, bazen sadece küçük mutluluklarla, ufak heyecanlarla yaşadığını hisseder.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)9 ayMerhaba,
Böyle bir talebinizin olması çok normal. Namuslu bir şekilde evlendiniz ve olmadı. Hayatın olağan akışında başımıza gelebilecek bir olay. Ancak denklik mühim bir meseledir:
Bekar ve hiç evlenmemiş bir erkeğin sizin durumunuzu sindirmesi ve ailesinin bunu kabul etmesi çok zor. Bunun farkında olarak yeni ilişkiler içerisine girmenizi , üzülmemenizi ve bundan sonra ebedi yaşamda dahi sizinle olacak o insanı bulmanızı temenni ederim.
Sizin durumunuzdaki birine çok aşık oldum ve hala da öyleyim. O yüzden çok hassasım ve umarım mutlu olursunuz.
Saygılarımla 🫡06 Yorumla
Soran9 ayO seni seviyor mu
Cevap sahibi9 ayEvet.
Soran9 ayEvlen bence ailenden uzak oturun hemde çok uzak ilerde yüzüne vurma bu durumu çocukta yoksa tabi çocuk varsa bir şey diyemem başka türlü zaten ülke çöp oldu yüzde 80 bekaretini kaybetmiş oluyor evlenip boşanınca mı değişicek
Cevap sahibi9 ayAdana gibi yerlerde bu dediğinizin gerçekleşme ihtimali maalesef yok.
Ben sindirsem zaten ailem asla onunla aynı duruma gelmeden onay vermeyecekler.
Kendisi Arap , boşanma aşamasında yaşı 20 falan benim durumum çok karışık.
Zaten kendisine zarar verme ihtimalimi sıfıra indirmek için vazgeçtim ve çıktım hayatından , zor da olsa bunu yaptım.
Başka şartlar olsaydı ailesi adam olsaydı ve 16 yaşındaki çocuklarının hevesle evlenmesine izin vermeseydi şu an dünyanın en mutlu adamı olabilirdim…
Teşekkür ederim nezaketinize ve ilginize.
Soran9 ayAma aileni karşına alıp onun için uğraşıp didinip ailene kabul ettirmende senin sınavın olabilir ama eğer gerçekten ondan eminsen ve seviyorsan adana urfa İzmir fark etmiyor birçoğu gizli yapıyor zaten çok iğrenç bir devire denk geldik sevdiğini bulduysan onun sevgisinede güvemiyorsan bende bırakma
Soran9 ayYine de tabiki senin hayatın senin kararların ben iç yüzünü asla bilemem hakkında hayırlısı neyse o olsun
9 ayNeden sacma olsun hic mi gormuyorsun mehmer ali erbil dede oldu hale heycan ariuor onca erkek kizi yasinda kizlara goz dikmis kendini genc saniyorlar sen daha gencsin tabi hakkin bu kizlar kendien gelin artik erkekler neelr yapiyor
23 Yorumla
Soran9 aymaalesef ülkemizde kadınlar hor görülüyor isteklerimizin ihtiyaclarımızın hiçbir önemi yok sadece yargıyla bakıyorlar
- 9 ay
Malsef ulkede erkekler milletij icinde rus kizlara laf atiyor gecen sene turkiye geldimde gordum hiç utanma kalmamis
Soran9 aymaalesef öyle
- Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı.
9 ayHeyecan olsun diye sevgili mi yapılır kızım manyak mısın git roller coaster yap paraşütle falan atla
22 Yorumla
Soran9 ayBabam beni camdan atar hemde paraşütsüz
- 9 ay
😂😂
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
9 ay
Tatlım, asla saçma düşünmüyorsun, bu tamamen insan olmanın bir parçası! 😊 Herkes sevilmek, heyecanlanmak ve önemli hissetmek ister. Yaşadığın deneyimler seni güçlendirmiş, bu bir gerçek. Boşanmaktan korkacak veya utanacak bir durum yok çünkü bu da hayatın bir başka hikayesi. 💔✨
Kendine biraz zaman tanı ve belki de önce kendini sevmek ve içsel olarak mutlu hissetmek için çalış. Bu enerji dışarı yayılacak, emin ol! Birileri senin geçmişine değil, şu an kim olduğuna odaklanacak.
Sence şu an bir sevgili bulmak mı daha önemli, yoksa önce kendini keşfetmek mi? 😇💬01 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
93
Cevap
197Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı. Bence şimdi evleniyot olman gerekir 🥲 ben o yüzden evlenmem
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı. Saçma değil normal, yaşın daha çok genç
12 Yorumla
Soran9 ayÖyle de kendimi çok yıpranmış hissediyorum maalesef
- 9 ay
İlişkilerinde zevk aldın mı?
9 ayŞimdi şöyle bir şey evlenmek kadar boşanmak da doğal yani birisiyle anlaşamadığın boşandın diye tekrardan evlilik yapamazsın ya da mutlu olamazsın anlamına gelmiyor ki o sana farklı bakış açıları ile yaklaşan insanların kendi karakterini niyet bozukluklarından kaynaklanıyor. Bir de ne yazık ki evlenip boşanıp da yanlış işlere bulaşan yanlış işler yapan kadınları gören kişiler tüm evlenip boşanmış kadınları aynı kefeye koyuyorlar hayır öyle bir şey yok eğer çocuğun yoksa evlenmek istiyorsan tekrardan evlenebilirsin umarım hayırlı insanlar karşına çıkar. Ama tabii geçmiş evliliğinde ve ilişkinde eğer sorunlar sıkıntılar yaşadıysan bundan dolayı kendini kötü hissediyor olabilirsin ve şöyle bir gerçek var kendince Güven problemlerin olabilir bunlar da kendin aşacaksın.
12 Yorumla
Soran9 ayÇok haklısın ve çok güzel konuştun çok teşekkürler
- 9 ay
Rica ederim ne demek
Gizli Üye(30-35)9 ayEn büyük aşkla evlenen ve çok mutlu yıllar geçiren çiftler bile bir süre sonra ayrılmak isteyebiliyor. Kim bilir ne umutlarla evlendin fakat sonunda boşandın, yani heyecan araman elbette senin bileceğin iş fakat üçüncü veya dördüncü kez evlilik yerine heyecanla birlikte ömürlük bir ilişki araman daha mantıklı olur. Sevgilin olsun istiyorsun iyi güzelde biz erkekler sevgili yapınca seks isteriz evlilik dışı istediğimizi alınca bu kez başka bir kadının peşine düşeriz. Evli olupta başka kadın peşine düşen erkeklerde var elbette fakat onlar adam değil. Adam gibi bir erkek bul ve evlen. Evlilik zaten başlı başına bir heyecan sevgili olayları yani yasak aşk heyecanlı gelir ama sonuçta zina oluyor. Hiç bir erkek evlilik dışı ilişkiye giren bir kadınla ciddi ilişki istemez. İşini görür ve gider başka bir kadınla evlenir.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
9 ayBoşanmış olmak seni tanımlamaz, yeni bir ilişki için kendini kapatma. Telefona bakıp gülümsemek, heyecanlanmak çok doğal. Sevgili olmak illa evlilik demek değil, önemli olan seni mutlu eden biriyle olmak. Kendine zaman tanı, acele etme, yeni başlangıçlar her zaman mümkün.
10 Yorumla Hala tam iyileşmemişsin ki şu aşamada saçma evet
Duygusal boyutu çok farklı ama biraz mantığınla düşünürsen, şuanki iyileşmemiş halin belki karşına çıkacak çok iyi birisini bile soğutabilir.
O yüzden önce kendine gel sonra kocana git Xösçdösşlşsld
08 Yorumla
Soran9 ayYok ben evlenmeyi düşünmüyorum demek istediğim şey başka ben evlenmeden öncede sevgilim hiç olamdı yani gençlik heycanı vs yaşayamadım hiç sevmedim sevilmedim birçok şey kırsağımda kaldı şimdiki gençleri görüyorum yaşıtlarımı yani telefon başına mesaj bekliyorlar inan bana bu bike beni çok sevindiriyor farkında değiller ama içlerinde canlılık var ben o yüzden sordum aslında soruyu bende yaşayabilirmiyim şuanki konumumda
Soran9 ayYoksa farklı yaklaşırlar artık
Soran9 ayOlasılık çok yüsekmiş maşallah 😂
Soran9 ayHaklısın öyle
9 ayHayır, saçma düşünmüyorsunuz. Aşk, her yaşta olan bir duygudur ve bunda utanılacak bir şey yoktur. Boşanmış olmanı, bir daha sevilmeyeceğiniz anlamına gelmez. Hayatımıza bazı insanlar girer ve süreleri dolunca çıkarlar; bazılarının süreleri ise ömürlük olur. Ömürlük olanı bulana kadar kendinizi kısıtlamak veya kendinizden utanmamız gerekmez.
04 Yorumla
Soran9 ayKendimden utanıyorum tabiki ama samki hayattaki en büyük şansımı zamanımı ilkimi herşeyimi yitirdim de bundan sonra her şey çok kötü olucak gibi geliyor
- 9 ay
Hiçbir şey kaybetmediniz. Daha yaşınız çok genç ve çok daha olgun, güzel ilişkileriniz olacak. Kendinizi geç kalmış gibi hissetmeyin. Hayat ve duygular her yaşta yaşanabilir. Tanıştığınız insanlara durumunuzu anlatın ve sizi anlayan, hak eden insanlarla yolunuza devam edin.
Soran9 ayBakalım artık herkesin hakkında hayırlısı olsun
- 9 ay
Güzel bir ömür geçirmeniz dileğiyle.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
9 ayAnlıyorum seni, herkesin isteyeceği bir şey bu. Evli olsun olmasın yani, herkes telefona bakıp sırıtmak, sabahlara kadar severek mesajlaşacağı biri ile yazışmak ister. Bunu istemek kadar doğal bir şey yok. Akışına bırak derim. Kasma kendini. Ama şimdi boşanmanın üzerinden belli de bir zaman geçmesi lazım, çok hevesli görünürsen insanlar muhtemelen yanlış anlar. Ama bir ilişkin bittiyse, bir yenisinin başlaması için bir engel yoktur ilk etapta. Sev sevil yani, hodri meydan.
01 Yorumla
Soran9 ayZaten acele etmem çünkü daha kendimi iğleştirdiğimi düşünmüyorum biraz daha zaman ihtiyacım var bakalım hayat bana neler göstericek
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
9 ay
Çok normal tabiki 🥰🥰 ama erkekte o gözündeki parıltıyı görmeden inanma kimseye, erkekler sevmese de menfaati için aşıkmış gibi davranabiliyor. Bizim doğamızda yok bu..
O yüzden anlam veremeyebiliyoruz. Bunu soylememdeki amaç şu, aşık zannedersin, sen kalbini ona adarsın sonra bi bakmışsın her şey yalan çok yıkılır üzülürsün.
Hele hele buradan biriyle sakın haa 🤚01 Yorumla
Soran9 ayYok asla buraya sadece aklımda ki soruları gizli birşekilde sorabiliyor olduğum için kullanıyorum kimse kimseyi tanımıyor iyi oluyor dikkat ederim ona da işte bu sefer bana herkes öyleymiş gibi geliyor birde deneyimliyim artık eskisi gibi toy değilim çok şükür
Merhaba, mutlu olmayı, heyecan duymayı istemen çok normal ve en doğral hakkın. Boşanmış olduğunu öğrendiğinde genel anlamda cinsellik isteyerek yaklaşacaktir erkekler evet, bu konuda korkularında da haklısın. Ancak korkuyla yaşanmaz, istediklerini korkular yüzünden ertelersen, hiçbir zaman yaşama şansın olmayacaktır.
06 Yorumla
Soran9 ayHayat bana birkqö beden büyükmüş gibi hissetmeye başladım
Soran9 ayİnsanlar çok gaddar acımasız kimse çıkarı olmadan hiçbir şey yapmıyor o yüzden öyle hissediyorum aslında birde evet söylediklerinide yaşıyorum
Soran9 ayÖyle tabi
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Gayet normal. Evlilik sizi yormuş olmalı, yalnızlığı da sevmiyorsunuz. Fakat yeniden biri ile birlikte olmak da benzer sorunları getirir mi diye çekiniyor olabilirsiniz. Bence sizin yöneteceğiniz bir ilişki olabilir, zaten evli de olmayacağınız için hoşunuza gitmezse ayrılırsınız, çekinmenize gerek yok
00 Yorumla
9 ayYaşın çok genç, elbette mutlu olmak, yep yeni heyecanlar yaşamak senin en doğal hakkın. İlk tanıştığın insanlara dul olduğunu belli etmemeni, işler ciddiye bindiğinde anlatmanı tavsiye ederim.
Özellikle bu zaman da erkekler masrafların ağırlığından dolayı evlilikten kaçıyorlar, birkaç gecelik planlar yapıyorlar.
Hakkında hayırlısı olsun, bol şanslar dilerim..00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Güzel şeyleri yaşamak tabiki hakkınız
Ama şimdi bi kere evlenip boşandınız ya?
Sütten ağzı yanan suyu üfleyerek içermiş
Acele etmeyin
İnşallah karşınıza kişiliği karakteri oturmuş biri en hayırlı zamanda çıkar
Lutfen üzülmeyin
Olanda da olmayandada hayır vardır
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
9 ayTabi ki istemek hakkın ama lütfen dikkat et. Bir deyim var dul kadın açık gibi, çok kötü bir tabir ama erkekler böyle söyleyip böyle görüyor. İlişki yaşamak için kullanıyorlar. Bence ciddi ilişki olmadan bunu söylememek en mantıklısı. Yoksa şu devirde erkekler cinsellik yaşamak istiyor. Öyle oluncada işler farklı yöne gidiyor.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
9 ayBöyle bir istek arzu veya hayalin Varsa bunun için temel kural şans vermektir Tabii ki de gelişi güzel her tanışmak isteyene veya her ciddi düşünüyorum diyen kişiye de şans verilmez Ama karşıdaki insan bunu bilip görüp anlayıp ona göre yaklaşıyorsa Ve konuşmalarıyla bu hissi sana yaşatabiliyorsa İşte o zaman o kişiye o şansı vermelisin diye düşünüyorum Çünkü şans vermekten çok şans hissini duygusunu karşı tarafa yaşatmak şans olayını daha çok arttırır
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)9 ayDenedinn işte Türk erkeği hepsi aynı, yeniden deneyeceğin de ondan farklı olmayacak hepsi seni elde edene kadar heyecanlandıracak. Neyse ki çocuğun yokmuş birinci yürümedi ise ikinci üçüncüden ne bekliyorsun. 10 evliliğin 9u bitiyor sen bilirsin çocuğun olmadığı için ne yaparsan yap ama çocuk yapayim deme
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Normal aslında yaşın genç çünki 24 yaş bu tip şeyler istemek için çok normal bir yaş
14 Yorumla
Soran9 aymaalesef insanlar kadın olduğunda ön yargıyla yaklaşıyor
Soran9 ayOrası öyle tabide özellikle kadınlara
Gizli Üye(30-35)9 ayIstediğin çok doğru Ben de evlenip ayrıldım Ve ben de öyle heyecan lar ararım ben Amacım İlla cinsellik değil önemli olan anlaşmak eğlenmek.
Insan boşanınca eskisi gibi hemen evlilik kararı alamıyorum samimi ve doğru olması gerekli benimde çocuğum yok kısa sürdü evliliğim zaten04 Yorumla
Soran9 ayKaç yaşındasın
Cevap sahibi9 ay30 bende
Cevap sahibi9 ayGeçen doğum günümdü 31 oldum ama
Cevap sahibi9 ayBüyük mü geldi eşin kaç yaşındaydı
Gizli Üye(25-29)9 ayValla ben akli selim işinde basarili bir insanim. Tipimde iyi maddi durumumda gayet iyi derecede şahsen dul bir kizla asla sevgili olmam evlenmemde. Bir kere boşanan bir kiz (adam dayak atar, uyusturucu kullanir agir sebepler haricinde) kimseyle dikiş tutturamaz.
03 Yorumla
Soran9 ayDul başka bir anlama geliyor bir ikincisi maddi gücün geçimin ne alaka ikincisi sadece dayak vs değil insanı hayata bağlayan sevmek sevilmektir sevilmeyerek ömür geçmes sevgisizlikten ölen insanlar haberin vsrmı ama sana anlatması zor ki zaren bende hiç evlenmemiş biriyle asla düşünmem senin gibi toy oluyorlar çünkü
Cevap sahibi9 ayInsnalarin olumlu yorumlariyla mutlu huzurlu oluyorsun anliyorum seni ancak bazen olumsuz gercekleri duymak gerekir. Insani hizaya sokar hayatin sanaldan ibaret olmadigini bilmek iyidir. Ben ufaktan gercek dunyayi yorumladim işine gelip gelmemesi seni bağlar.
Soran9 ayHayır olumlu olumsuz bütün şeylere açığım zaten bu yüzden sordum bu soruyu burada ama bu kadar sert tepkiyede gerek yok hayatın gerçekleri bunlar olmaya bilir sen ve senin gibiler zihniyetlerini değştirseler dünya çok güzel bir yer olurdu anlarım evlenmiş boşanmış bir insanı istememeni ama dediğim gibi birazdaha nazik konuşman gerekiyor
9 ayMutlu olmak herkesin hakkı, boşandınız diye aşık olunmaz diye bir kural yok. Fakat ülkemiz olarak dul bir kadın gördükmü hemen yatakla ilişkilendiriyoruz aklımızdan geçenleri. Kendinizi biraz şımartın...
12 Yorumla
Soran9 ayO yüzden maalesef korkuyorum
- 9 ay
Korkularında çok haklısın maalesef mu olmak en çokta sizin hakkınız
9 ayyaşın çok genç... umutla guzelce yaşa. hicbirzaman hicbirsey icin gec degildir. nefes aldiğın sürece aşkta gelir umudda. yeterki pes etme enerjik ol. ve insaniz insanca güzel duygulari yaşamak istemekte çok normal
01 Yorumla
Soran9 ayHaklısın hakkımda hayırlısı olsun
9 ayben evlenmiş boşan mış bir kadına bakmam bakanlar da ciddi düşünmüyor evli dayılar teselli eder seni bu konuda zor işin
018 Yorumla- 9 ay
Nasıl bu kadar kaba olabiliyorsunuz ya
- 9 ay
@Ediylebüdü11 evlenmiş boşanmış yeni kurbanını arıyor evli dayılar teselli eder :) kaba mı gerçekler ilğimi çekmez neden boşandın
- 9 ay
Ben hiç evlenmedim ki boşanayım. Teselli ne demek kız niye kurban arasın mutlu olmak istiyorum aşık olmak istiyorum diyor yani okuduğunu da mı anlamıyorsun bilmiyorum ki. Kurban falan diyorsun da Duyanda zengin 2. Kocayı nerden bulurum falan sordu sanır
- 9 ay
@Ediylebüdü11 evlenmiş boşan mış böyle kadına dönüp bakmam evlilik çocuk oyuncağı mı hemen kadını savunuyorsun zengin koca arıyor birde komik bizim ülke kadını gerçek den aptal aptal olmasalar zaten evlenirler sokaklar sürünmezler onun bunun altın da zaten böyle yaşadıkları için böyle oluyor işin komik kısmı neden boşandığını yazmamış tanrı bilir neden genelde boşanma davalarını herkes aldatmadan sanar aslında hayır davaların çoğu kadının yalanları bakire çıkmaması başkaları ile ilişkisi çıkması vs cinayet kadar gidiyor bu durum
- 9 ay
dün koca dan ayrılmış bu gün aşk sevgi erkek arıyor aw güldüm uzak durulması gereken kadın modeli zaten erkekler aptal diyil takılır atar en fazla ciddi düşünmezler erkekler uyandı evlilikler bitti ülkede sebepleri
- 9 ay
bekar erkek bu kadın ile evlenir mi mantıklı düşün
- 9 ay
Bekar biriyle olsun falan demiyor ki tersine olmasın diyor o senin senaryon. Ha sen genç ve dul diye dayılara layık görüyorsun bu kadar kaba olmana bu tepkim
- 9 ay
@Ediylebüdü11 yok ben ne evli ne dul nede ilişkisi bozuk kadın ile işim olur kırmızı çizgim var :)
- 9 ay
E sen zaten bekarsın hiç evlenmemiş birini istemene kimse bişey demiyor. Ama sen sırf o dul diye yok kurban arıyon yok dayılarla takıl yok teselli ederler vs bu kadar terbiyesizliğe gerek yok.
- 9 ay
Uslup diye bir şey var
- 9 ay
@Ediylebüdü11 6 kocayı arıyan kadın gördüm şaka sandım gerçek çıktı :D ben yargılıyamazsın
Soran9 ayCanım boş ver bu gibi zihniyetler hiçbirley başına gelmicek gibi yaşarlar ve en kötüleriyle sınanılar söylediği hiçbir kötü yorum umrumda değil en azından hayatını istediği gibi yaşayamamış genç yaşta zorluk ve sıkıntı içinde hayatını sürdüren boşanmış arkaşlarımdan en azındam uzak durmuş olur yani aslında bizi kendisinden uzak tutmuş olur ve ben zaten senin gibi toy kendini geliştirmemiş biri ile evlenmem o hataya bir kere düştüm
Soran9 ayDaha yazardım da gerek duymuyorum yazık deyip geçiyorum
- 9 ay
senin düştüğün hata ben ne güldüm kudurmuş gibi dolanır evlenirsen sonuçları kendi düşen ağlamaz sanki ben seçtim adamı sen seçtin zekasız zeka olsa zaten durumun böyle olmazdı şimdi gelmiş paralı koca arıyorsun burada yüzsüz :) patlamış mısır seni
Soran9 aySen şizofren misin ya ne parası ne kocası ne anlatıyorsun sen okuduğunu bile algılamayan bir adamla polimiye girmemi beklemiyorsun heralde 😂
- 9 ay
ağlamanı görünce patlamış mısır ne diyim :)
Soran9 ayKonuşmayı bilmiyor birde ergen 😂
- 9 ay
🙄
9 ayZaman ver ve akışına bırak illaki olacaktır hakkındır da zaten bazı şeyler istemeyle olmuyor maalesef birden karşına çıkacaktır dilediğin kişi eminim.
18 Yorumla
Soran9 ayUmarım öyle olur
- 9 ay
İnan ve önüne bak sosyalleş ne yapıyorsun bilmiyorum ama evde oturma sürekli.
Soran9 ayBir aktivitem yokki arkadaşlarımın hepsini eski eşimi hayatıma aldıktan sonra teker teker kaybettim
- 9 ay
Yeni arkadaş edin eskide kaldı onlar aktivite bul evde kafayı yersin
Soran9 ayBen evlendikten sonra anksiyete gibi bir şey oldum okadar sürekli evdeydim ki insanlarla iletişimim nerdeyse sıfırdı o yüzden işe bile gidip gitmemekte terdüd ediyorum gitsem iyimi gelicek daha mı kötü bilmiyorum
- 9 ay
Emin ol iyi gelecek ev psikoloji bozar sürekli aynı alanda dönüp durmak iyi değil farklı insan görmek gerekiyor yorulmak gerekiyor
Soran9 ayEvet öylede hem arkadaşım yok hem ailemin gözü üzerimde kafayı yediriceklerde bakalım
- 9 ay
Dediğimi yapmaya çalış daha iyi hissedeceksin dilediğin zaman konuşmam istersen yazabilirsin buradan istersen ekleye de bilirsin kafana göre takıl🙏🙂
- Aşk İlişkileri konusunda 799 cevap paylaştı.
9 ayYo değil ama kötü niyetli insanların sayısında artış olucak bunu unutma yeter... erkekler aşık rolünde iyiler bir de
21 Yorumla
Soran9 ayBiliyorum da bakalım umarım herkesin gönlünden geçen olur
- Aşk İlişkileri konusunda 421 cevap paylaştı.
9 aySorun yaşayabilirsin. Bunun sonucunda medeni şekilde ayrılmışsınız, birçok insan sorunu konuşarak çözmek yerine yıllarca içine atar sonra ailede huzursuzluk olur. Sen böyle yapmamışsın. Bunu yanlış anlayacak kişi azdır
00 Yorumla Normal bir durum hayatta her şey biz insanlar için yargılamak bize düşmez, farklı yaklaşım konusunda çok haklısın toplarının yönettiği çok erkek var, dikkatli ol, iyilere denk gelmen dilegiyle...
01 Yorumla
Soran9 ayİnşalllah
Bence doğru düşünüyorsun da ülkedeki nedenler ortada canın yanar kendin gibi biri ile konuşursan hem senin için iyi olur seni anlar hemde hiç evlenmemiş birisinede haksızlık olmaz
04 Yorumla
Soran9 ayHiç evlenmemiş birini istemem zaten
Soran9 ayAnlıyorum sıkıntı yok
9 ayAşk yaş bilmez canımmm yrıca daha genceciksin benim bi arkadaşım 2. wvliliği yaptı daha önce evlenmemiş bi çocukla evlendi mutlular çocukları oldu. Yani hiç bir alakası yokkk
01 Yorumla
Soran9 ayBen evlenip boşanmayan biriyle evlenmem heralde ya yine büyük konuşmamak lazım tabi hepimizin hakkında hayırlısı
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. ya güzelim cidden bunlara takılarak kendine kötülük yaparsın evlenip boşanabilirsin çok normal farklı gözlede bakacak insanlar bellidir onları anlarsın hayatından çıkarır mutlu olursun
02 Yorumla
Soran9 ayUmarım öyle olur
Evlenip boşanman seni diğerlerinden farklı yapmaz..
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Bulunur merak etme, şimdiki durumun için çakal çok fazla var bu konuda hakkını yiyemem ama her erkek de aynı değildir. Umarım yine kalbine hitap eden birini bulursun.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
9 ayBende boşandım ve dediğin gibi insan hayatında biri olsun istiyor ama yeniden evlilik saçma geliyor artık biraz
02 Yorumla
Soran9 ayEvet öyle maalesef
- 9 ay
Takıl sende kafana göre hayatını yaşa artık
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
9 ayBence direk farklı yaklaşırlar diye endişe etme. Farklı yaklasirlarsa sen de onlara farklı yaklasirsin bu kadar basit. Çok da korkma yani. Aşık olmak istemen de çok normal çok gençsin.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
9 aySevgili kardeşim yeni biriyle tanışmak istiyorsan tanışabilirsin daha sonra bu sebepten dolayı söylemek istemedim deyip bu açıklamayı karşı tarafa yapabilirsin. :)
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Çok normal. Sevgi, ilgi, sevilmek, sevişmek, ilgi çekmek, heyecan yaşamak, aşık olmak, aşkı yaşamak her zaman herkesin hakkı. Çekinme, yanlış bir şey değil duygu, düşünce ve özlemlerin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
9 ayEvlenip boşanan kim varsa çevremde anında ikinci kocayı bulup evlendiler. Onlar daha hızlı buluyor bekarlardan nedense:).
01 Yorumla
Soran9 ayYok ben evlenmeyi düşünmüyorum en azından çok çok iyi tanımadan
Aşk İlişkileri konusunda 939 cevap paylaştı. Evlilik resmi olmasaydı bu ilişkiyi sevgilinden ayrıldı diye yorumlarlardi. Bu normlar özellikle kadınlar için o kadar yıpratıcı ki.
03 Yorumla
Soran9 ayMakesef öyle olan en çok kadına oluyor çok zor bir süreç çok zorlanıyorum
Soran9 ayEvet
9 ayBoşanınca hayat bitmiyor. Tabii ki tekrar sevgiyi aramak hakkın. Bunu sorun etmeyecek biriyle mutlu olabilirsin.
01 Yorumla
Soran9 ayUmarım öyle olur bakalım
Aşk İlişkileri konusunda 570 cevap paylaştı. Bende aynı şekilde evlenip boşandım çocuk yok
Bende aynı heyecanları istiyorum bazen bazen çok yanlız hissediyorum bazende umutsuz02 Yorumla
Soran9 ayÜzücü
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
9 ayRuhunu oksayan kadin ruhundan anlayan seni gülduren biri olunca zaten sende o heyecaninyaşican acele etme dogru zaman dogru seçim. önemli :)
02 Yorumla
Soran9 ayHaklısın
- 9 ay
:) sen kimseyi sallama ve nasil. mutlu olacaksan öyle yaşa kadinsin sen erkege degil erkek sana muhtac :) bol sans
9 ayYuh 24 yaşında evlendin boşandın mi ben 25 yaşındayım evlilik aşk imkansız görünüyor
110 Yorumla
Soran9 ayBiraz erken oldu erken bitti zaten
- 9 ay
Ne diyeyim kader iş de herkesin ki farklı
Soran9 ayÖyle
- 9 ay
Ne olacağı kimle karşılaşacağımız hiç bilinmiyor yaşayıp görüyoruz sadece
Soran9 ayÖyle haklısın
Soran9 ayHayat herkese adil değil birde
- 9 ay
Öyle maalesef benim de kaderim kötü
Soran9 aySenin ki niye kötü
- 9 ay
Bu konuyu anlatmak istemiyorum uzun hikaye
Soran9 aySen bilirisin ama işim yok dinlerim yani
9 ayHaklısın, sevmek sevilmek en doğal hakkın başkalarının ne dediğine takılma bence daha çok gençsin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
9 ayTekrar aşkı istemek. Aşık olmayı istemek en doğal hakkın.
11 Yorumla
Soran9 ayUmarım hakkımda hayırlısını olur
dünyaya bir kere geliyorsun çok gencsin 1kişiden boşandın diye kendini kapatma hayata
11 Yorumla
Soran9 ayHaklısın da kendimi çok yalnız hissediyorum ondan da kaynaklanıyor arkadaşım hiç yok
9 ay26 yasına girdim burnumu karıştırarak tom ve jerry izliyorum yerde oturup
11 Yorumla
Soran9 ayİnan bana en iyisini yapıyorsun
Aşk İlişkileri konusunda 377 cevap paylaştı. Saçma değil
herkes yanlış tercih yapabilir
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 363 cevap paylaştı.
9 ayNeden saçma olsun ki ayrılınca boşaninca hayatin sonu mu
12 Yorumla
Soran9 ayİnsanlar çok sığ konu kadın olunca
- 9 ay
İnsanlar hep sığ o konuda senin kendi mutlu olman mi önemli insanların sığlığı mı
Hayır degil ama evet boşanan insanı daha ıolay cepte görüyor cogu kişi seni yargılamyacak muhabbet edebilicegin birilerini illaki bukucaksın
10 YorumlaYok yahu neden saçma olsun? Herkes sevmek sevilmek aşk ister. Bu çok doğal bir şey insanız be olsun o kadar.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayİyide neden kötü düşünüyorsun evlenmiş boşan biri daha iyi benim için düzgün biri bekarlar kimle oluyor belli değil kimin eli kimin cebinde ben senin gibi biriyle evlenirim boşanmış olan en azından kıymet bilir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 424 cevap paylaştı.
9 ay@soran hayır saçma değil tabiki mutlu olmak senin de hakkın aşk ve sevgiyi tatmak o heyecanı yaşamak istemen çok normal 👍
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
9 ayBazı insanlar gerçekten evlilik için yaratılmış sende onlardan birisin. Bir arkadaşım 3 kere evlendi 3 kere boşandı adam yine evlenicem diyor
00 Yorumla Medeni durumunu karşındaki kişiden iyice emin olana kadar söylemezsen, belki gerçek bir ilişki yaşama şansın olur.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayHayatinda sadece heyecan aradigin icin böyle düsünyosun bi nefes al bosanmani sindir, kendinle ilgilen hobi edin erkeksiz yasamda oluyor. Sonra zaten gelir biri
02 Yorumla
Cevap sahibi9 aySorunun tamamini okumadan yorum yazmistim, harbiden heyecan ariyomussun. Üzücü. Cünkü travmani düzeltmedikce paternlerin devam edicek
Soran9 ayHayır tam olarak heycan aramak değil erkeksizlikte olmalı zaten ben bekarken de sevgili hiç yapmıyordum eşim herşeyimin ilkiydi ama hiç bir şey yaşayamadım her şey kursağımda kaldı o yüzden bazı şeyler hiç yaşanamış gibi tekrar yaşamak istiyorum bu mümkünmü diye soruyorum aslında
- Aşk İlişkileri konusunda 321 cevap paylaştı.
9 ayNeden saçma olsun tabiki olması gerek bu zaten sevecek sevileceksin zamanla yeniden evleneceksin olması gereken bu bence
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayBoşanma cesaretini göstermen bile çok önemli ve büyük bir şey senin yaptığını yapamayan bir çok kişi var asla umudunu kaybetme daha gençsin hayatını yaşa keyfini çıkar sen zaten anlarsın kimin nasıl yaklaştığını istediğini yaşa eğer birinden etkileniyorsan cinsellik konusun da endişe etme sadece amacı farklı olan kişilerden uzak dur
01 Yorumla
Soran9 aySanırım haklısın o süreci atlatabildiysem herşeyi atlata bilmem gerek çünkü gerçekten çok zor
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
9 ayGayet normal bir düşünce ama tavsiyem lütfen sağlıklı ve düzgün insanlarla irtibatta olmaya çalış
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
9 ayHayır gayet mantıklı düşünüyorsun. Hayatın istediğin yönde ilerleyecektir.
01 Yorumla
Soran9 ayUmarım öyle olur
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Biraz bekle istersen, ata binmiş dıgıdık dıgıdık nereye gidiyorsun
02 Yorumla
Soran9 ayYok zaten aceleci değilim sadece ara ara geliyor bu his bir çok şeyi yarım yaşadım hevesim kursağımda kaldı o yüzden aslında
Aşk İlişkileri konusunda 313 cevap paylaştı. Ne güzel bir düşünce, herkes farklı bakar dediğin gibi ama umudunu yitirme sakın. Bende senin gibiyim
00 Yorumla- Devamını Gör (230)
Devamını Gör(275)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 24 yaşındayım evlendim boşandım. Yeniden aşk heyecanı istemem saçma mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer