Sevmeden evlendim , 10 yıl oldu iyisiyle kotusuyle ama ayrilsammi ki?

Evet cok istiyorum bu ayrılık işini. Ama çalışmam lazım. Gerçekten zor bir durum. Ama bazen dusunuyorum da ; sevdigimle evlenip mutsuz olmaktansa , hiç evlenmem ya da sevmediğim biriyle kaderime razi olurum. var mı boyle sevmeden evlenen ve siz ne yapıyorsunuz?
Sevmeden evlendim , 10 yıl oldu iyisiyle kotusuyle ama ayrilsammi ki?
Cevapla