sevdiğim kişiyle aşırı tartışıyoruz. ben onu cok seviyorum oda beni seviyor hıssedıyorum ama aşırı tartışmalarımız oldu ve bende oda bunaldık tartışmalardan ayrıca hakaretlerde etti bana bende ona agır sozler soyledım. sürekli ama onun bana kullandıgı kelımeler cok agır defalarca ayrı kaldık 2 gun 1 hafta bır sekılde ben genelde bu ılişki için bişeyler yapıp toparlıyorum. sureklı gıt dıyor bana her kavgamızda ılışkimizin basından berı ama ben gıtmedım artk bogazıma kadar geldıkı adam degılsın yazarsan dedım ona ama yazmaya deva ettı sonra aynı seyı o bana yaptı ben gıdıyorum dedım oda bana adısın serefsızsın yazarsan dedı bu lafından sonra onu ıstemedım bende defalarca ozur dıledı sıgırım ben okuzum fılan dedı bıdaha olmıycak dedı ben onu affettım ama aramızdan hakaret eksık olmuyor bu sekılde ben cok yıprandım bulusmak ıstedıgımı ve yuzyuze konusmak ıstedıgımı soyledım bu konusmada bunlara son vermek ıstıyorum ve kırıldıgımı ona nasıl dedıklerıne pişman ederk aktarabılırım yardımcı olun lutfen. benmde hatalarım var ama onunda var ve herseye ragmen bu ılışkıyı bıtıremıyorum oda bıtıremıyor. lutfen yardım
Güncellemeler
+1 yıl
fikir lazım lütfen :)
Güncellemeler
+1 yıl
burada kimse yok sanırım :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar