Sevgilimle sürekli tartışıyoruz ama ayrılamıyoruz neden?

Sevgilimle sürekli tartışıyoruz her zaman günde en az 5 defa konuşurduk ama 2 gündür 1 defa bile aramadı bende de onda da kontör yok ama o arayacak olsaydı kıyameti koparır arardı ya babasından ya kardeşinden telefonu alıp arardı... sorduğumda nedenini babam telefonu vermiyor diyor hadi ona eyvallah kardeşinden neden aramıyorsun diyorum sürekli internetten aşk hikayeleri okuyor telefonu vermiyor diyor ama eğer o telefonu alıp beni arayacak olsaydı kardeşiyle kavga eder gene alıp arardı çok iyi tanıyorum sevgilimi... dün de tartışma konumuz buydu ve ayrıldık daha doğrusu bitiren taraf o oldu ama aradan 1 saat gecmeden yalvarmaya başladı beni bırakma diye falan sizce bu kız ne yapmaya çalışıyor anlamış değilim?
Sevgilimle sürekli tartışıyoruz ama ayrılamıyoruz neden?
Cevapla