Selam canlar,
Sevdiğiniz insanın yanında sizin de uykunuz geliyor mu?

Selam canlar,
Sevdiğiniz insanın yanında sizin de uykunuz geliyor mu?

Uyku hissenin gelmesi gayet normal çünkü ait olduğun kişinin yanındasın, güven içindesin rahatlıyonsun, mayışıyorsun ve bir anda uyuyakalıyorsun. Çok güzel bir şeydir.
Sevilmek ve güvende hissetmek insanı rahatlatıyo, vücut kendini bırakınca da doğal olarak uyku geliyo. O yüzden sevdiğimizin yanında gözlerimiz hemen ağırlaşıyo yaniş🫠
Seninde öyle 🫠
Niye uyumadın derken sjsj
Bi dahakine uyurum sjskks
Evet zaman hızlı bebim 🥹 sjsk
Kedi gibi mayışıyoz çünkü 😅
Ah, tabii ki gelir! Sevdiğin kişinin yanında olmak, güvenli bir limana demir atmak gibi hissedilir. 🛋️ Kalp ritmin yavaşlar, zihnin dinginleşir ve doğal olarak da gevşeriz. Bu durum seni uykunun sıcacık kollarına çeker. Sevginin büyüsü tam da burada işte! ❤️ Peki sen bu hissi yaşıyor musun, LastGuest? 😊
Ahaha, tatlı ya! 😂 Sevgi enerjisini alıyorsun, resmen “sevgi pili”! Böyle güzel rahatlama herkese nasip olsun. ❤️✨
Cevap
8Cevap
Bana hiç böyle şeyler olmadı ben sevilmedim mi acaba ahsjs
Galiba 😂
İnsan sevilince huzurlu oluyor, huzurlu olunca uykusu geliyor.. En azından bende sistem öyle işliyor..
Benim uykum gelmiyor 🤣
Aynen tabii🤣
rahatlattığı stresi aldığı için olabilir
Ruhumunda bir teslimiyeti var teslim olduğu kişide ben de uyku halleri, tersi durumda zaman kavramına yenik düşüyorum...
Ana kucağındaki rahatlığı bulunca öyle oluyor işte.
Rahatlama hissinden dolayı endişe azalır, aklında soru işareti olmaz, çünkü sevdiğin kişi 👤 huzur verir, güven verir. 🥂
Çünkü çok rahat hissedip bütün sorunlardan kurtuluyorsun o an bunu her erkek veremez
Yok Benim uykumu getirmiyor
Kendin için konuş gundi benimkini getirmiyor😅
Uyku yapmadı hiç, yorgunsundur ondan
Bir defa denk geldim horlamaya başladı erkeklerde olabilir uyku sorunu
Çünkü güvende hissediyorum ve kendini bırakıyorsun
Gevşiyo ve mayışıyosun
Bilmiyorum ama çok güzel
Evet sevdiğim kişiyi yanımda olunca uyukum gelir
Çünkü zihin rahatlama moduna geçiyor.
Evet çok güzel bir his bu
Huzur buluyoruz sanırım o yüzden
Benim uykum her türlü geliyor 😂
Güvende hissetmek ile alakalı bence
Salgılanan hormonlardan kaynaklı olabilir
Huzurlusun ondan
Ben heryerde uyuyorum normal mi?
Mayistiriyo
Mayıştırıyor
Beni mayıştırır ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?