Ayrılık, alışkanlıktan dolayı mı bünyeye daha ağır gelir, sevgiden dolayı mı?

Sevgiliye alıştığımız için mi ayrılık acısı çekeriz? Bir sabah uyanıyorsunuz ve telefonda her gün gördüğünüz o "günaydın" mesajını göremiyorsunuz, gün içinde kimseye "ne yapıyorsun" "şuraya gidiyorum" gibi mesajlar atmadığınızı/almadığınızı fark ediyorsunuz. Ayrılık bu yüzden mi zor geliyor, yoksa gerçekten sevdiğimiz için mi?
Ayrılık, alışkanlıktan dolayı mı bünyeye daha ağır gelir, sevgiden dolayı mı?
Ayrılık, alışkanlıktan dolayı mı bünyeye daha ağır gelir, sevgiden dolayı mı?
Cevapla