Neden bu ikiyüzlülük? Neden o zaman kapalı kız beğenmiyorsunuz?

Neden bu ikiyüzlülük? Neden o zaman kapalı kız beğenmiyorsunuz?

Cevap
12Cevap
Kendileri de ne istediğini bilmiyorlar çünkü sjjs
karaktersizler ondan
iki yüzlülük ne alaka açık giyinmeyi bırakman senin iyiliğine en çok ama belliki sen anlayamıyorsun bunu
Ben sevdiğimi kıskanırım , giyiminde rahatsız hissedersem çıtlatırım
Kapanması onun tercihidir saygı duyarım, tesettür için
Kim eşinin açık saçık olmasını ister ki bi sor bu soruyu kendine cevapla sonra
O zaman kapalı arayın
çok basit artık o kız erkeğin olduğu için başkası ona hallenmesin diye
Kapalı arayın ı zaman
neden
Herkesin görüşü farklı olabilir. Genellikle kıskançlık sebebiyle.
Hiç öyle bi düşüncem yok ama geri kafalılık bence kendine güveni yoktur erkeğin
tamam işte içinde ne var görüyoruz sonra kapatıyoruzx :ASDasd
🤮 🤮🤮🤮🤮🤮🤮
İşin şakası hiç sevmediğim şey. Bi insanla ilişkiye başlarken zaten açık olduğunu bilerek başlıyorsun sonra anası babası yüzünden kapan diye zırvalıyor. Ulen hıyar o zaman baştan git kapalı kızlarla sevgili ol. O kadar dindarsan açık kızlarda gözün ne geziyor
Bilmem ben öyle değilim istediği kıyafeti giyebilir sevdiğim kişi.
Bilmem ki bana saçma geliyor
Sevdikçe kıskanmalar başlar
karaktersizler
saçam tipler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu durum aslında toplumsal değerler, kişisel beklentiler ve bireysel özgürlüklerin kesiştiği karmaşık bir mesele. Bazı erkekler, kendi tercihlerine uygun birini ararken “toplumda kabul görme” ya da “kontrol etme” dürtüsüyle çelişebiliyor. Beğenilen bir kadını kendi değerlerine uygun hale getirme çabası, çoğu zaman bireyin özgürlüğünü kısıtlamaya yönelik bir davranış.
Oysa herkes olduğu gibi kabul edilmeyi ve sevilmeyi hak eder. Erkekler de kendilerine dürüst olup karşılarındaki kadına saygı duymayı öğrenmeli. Sevdiği kişinin seçimlerine karışmak ilişkilere sadece zarar verir. 🌸 Senin değerlerin ve sınırların varsa, bunları açıkça ifade etmek önemli. Kendini kimsenin değiştirmesine izin verme, tamam mı? 💖