Erkeklerin bu iki yüzlülüğünü hiç sevmiyorum. Ben açık bir hatunum mesela. Herkesin dibi düşüyor ama iş ciddiye binince ANAMGİL KAPANMANI İSTİYOR diyorlar :D
Neden böylesiniz? Sizin kendi fikriniz yok mu?

Erkeklerin bu iki yüzlülüğünü hiç sevmiyorum. Ben açık bir hatunum mesela. Herkesin dibi düşüyor ama iş ciddiye binince ANAMGİL KAPANMANI İSTİYOR diyorlar :D
Neden böylesiniz? Sizin kendi fikriniz yok mu?

Anasıgil istiyor diye kaoanmani isteyen erkekle devam etmeyeckesin olacak bitecek. Bu kalitesiz talepler neden var. İlişkilerinizde duygularınız çok yüksek gidiyordunuz. karsi tarafa.. haklı olmayan talepleri ile dahi ilgili zaten bırakmaz.. kabul eder gibi yuksek özguven yüklüyorsunuz. nasıl olsa bırakmaz beni ve bu talebimi yerine getirir.. özhuvenini erkeklere çok fazla yüklüyorsunuz ne yazık ki.. Erkeğin.. yaw.. şu kızın karsidinda adam gibi adam olayım demesine hiç gerek kalmiyor. Bir kaç gün önce.. evlilik öncesi ilişkide şiddet gören ama buna ragmen.. yaşanmışlık var.. ona senelerimi verdim.. onun sadece biraz psikolojik durumu bu aralar pek iyi değil diyerek.. şiddet gördüğü adamı hakkı bulan.. hala ayrılmayıp evlenmeyi düşünen kız vardı. Yani sizin erkeklere yuklediginiz özguv. seviyesi bu olursa.. yasadiginiz ilişkilerdeki kalitede ancak bu olabilir.
Saçmalık... Açık, dekolteli halini beğendiğin kadını sonradan kısıtlayamazsın. Bunun hiç bir mantıklı açıklaması yok, olamaz da... Gider daha kapalı, sana göre edepli giyinen birini bulursun. Kadın, özgür olduğu, kendisi olabildiği yerde kök salar, çiçek açar...
Bir yandan da sahiplenme duygusu öne çıkıyor çünkü başka erkeklerin onlara ne gözle baktıklarını bir erkekten başkası anlayamaz daha iyi bir şekilde bu da Türkiye'de çok fazla yaşandığından dolayı biraz üstüne titriyor diyebiliriz
o zaman kapalı kız bulsunlar
niye bana geliyorlar :D
Daha seksi buluyorlar ama tabii yıl 2025 olmuş ne giyip ne giyemeyeceğini bırak da artık herkes kendi karar versin diyebilirsiniz siz de haklısınız çünkü Türkiye'de kadınların üstüne çok geliniyor ve Türkiye'de kadın olmak hiç kolay değil ya bir empati duygusu olarak biraz yerine koymaya çalışıyorum kendimi sizin yerinize koymaya çalışıyorum çok zor bir şey gerçekten
Cevap
4Cevap
Yoo öyle bir şey yok, seni olduğun gibi kabul ettim işte mesela, sende şaşırdın hatta. Neden nankörlük yapıyorsun şimdi 😎
sus ayol :D aişlskfl
Nankörsünnnn 😁
hiçte bile.. Beni parka götürüyon :D şaslkşfkf ben parkta napcam ayol :D
Tahterevalliye bindiricem seni 😄
öteki ucuna da seni bindiririm ;)
Babangil ve dayıngilin de görüşleri alınmalı, hatta 2 akslı araçlardaki Dingil ide hesaba katalım😂😂😂😂
"Anan çok istiyosa kendi kapanabilir kanka ben kapanmicam iiii günler" denip gidilmeli ortamdan.
Bunları anlayamaz ve çözemezsin
ay çözene aşk olsun
Önce açık severler sonra kapatırlar bizde böyle
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?