AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
347Cevap
en nefret ettiğim insan tipi. ben aynı sakızı çiğnerim be sevgili demek senden bir parça demek siz net salaksınız çocuga helal olsun ama sen salaksın :))
He he
Elbette yenir sevdiğiniz insanı herşeyiyle kabulleniyorsanız sevdiğiniz insan olur ama sizin kararlarınızada saygı göstermesi gerekir sonuçta her insanın tavrı farklıdır...
Anlayışlı olsun haklısın :)
Arkadaşımla yeri geliyo aynı çatalı, tabağı, sigarayı dönüyoruz. Değer verdiğim insanlardan iğrenemiyorum xd kimse haklı değil ama biraz kırılmış çocuk xd
Takıntın yok o zaman:) kırıldı ama benim elimde değil
Aids değilse yerim niye yemeyim. öpüşürken öpüşüyorsun da çatalından yemek yemiyorsun :)
Daha önce öpüşmedim
TERCİH MESELESİ :D
BEN ÇATALI BİLE YERDİM ERİTİP :D
Aynen tercih meselesi :)
rahat ol :)
Benzer bir soruya da aynı yorumu yapmıştım , seviyorsam o benim parçam dır ağzından çıkanı yerim..
Saygı duyarım :)
Bende teşekkür ederim bayan titiz.
Ben ona mantıyı çiğnetir kaşığa doldurur çiğneme zahmeti olmadan direk yutarım.
Yorumsuz :/
Ben yerim ama senide yadırgamam abimde tiksinir kimsenin kaşığını çatalını kullanmaz.
Teşekkür ederim anlayış için ;)
Kişiden kişiye değişir kimseyi yargılamamak gerek ama ben yiyorum.
Teşekkür ederim ;)
Eşim olmayı hak etmiş adamın çatal kaşağından yerim bardağından da içerim.
Peki;)
Bende senin gibiyim. Ama öyle bir seydede sorun etmez yerdim. ayıp etmissin
Sağol ama elimde değil.
Ben en iyi arkadaşımla aynı çatalı kaşığı bardağı kullanıyorum hep. Sevgilimlede kullanırım.
İyi ne güzel
Erkek yer istisnalar hariç, bayan yemez istisnalar hariç... Sevgiyle alakası yok cinsle alakalı..
Doğru :/
ben yerim valla.. ama ne bileyim restoranda yemem..
Peki Teşekkürler
Benimkide agzima zorla veriyo bastan tiksindim ama belli edemedim bunu sıklastirdi zamanla alıştım
Alışkanlıkları değiştirmek zordur
Evet ama aşık oldugum icin cokta tiksinmedim
Peki ;)
Evet tabiki? Ağzından sakız çiğnediğimi hatırlıyorum
Takıntı yok sende yorumunu okurken bile huylandım :)
Prensip meselesi : kullanmam kimsenin kullandığı materyali
Aynen öyle bir de anlayış gösterseler keşke
Ben yerim. .
Sen yemeyebilirsin sıkıntı çıkarmasının alemi yok hani :S
Evet anlayış göstermesi lazım bence de
Ya da çatal ını alıp o şekilde yedircen demi ama ;-)
:))
Gülüyo yaaa :O daya yicen bak. .. :@
Gerçi seni doverken de benim sopayla Dövmeliydi dersin ya sen :S ahahaha :D
Bir Git başımdan
Eşimin kullandığı çataldan kaşıktan yerim ama sevgilimin yemem..
Hm takıntın yok bu konuda
Neden takıntım olsun ki eşimden.. ama evlenmediğim insanla ne öyle dudaktan öpüşürüm ne de kullandığı çatalı falan kullanırım..
Ben de öpüşmedim. Bazen kendi bardağımdan içemiyorum ilerde ne olur bilemem. Küçüklükten kalan bir şey
doğrudur ya olabilir ama evlenince aşarız bu durumları diye düşünüyorum..
İnşallah aşarsın
inşallah sende..
Bence normal bişey bende yiyemem şahsen aynı şey başıma gelse normal karşılıyorum seni
Teşekkür ederim beni anladığın için :)
Rica ederim :)
Temizliğini bildiğim her insanın çatalından kullanırım sorun etmem bunu, ama bazı insanlarda takıntı olabiliyor evet ve bence sevgilinin buna saygı duyması gerekiyor. Sevmekle alakası yok bunun sadece 'ta kın tı'
Aynen öyle canım. Titizlik değil çünkü o benden daha titiz. Benimki takıntı ve bana bilerek yapıyor bunu
bence sen abartıyorsun..! "sevgili" dediğin adamın çatalından yiyemiyorsan nasıl öpüşüyorsun onunla merak ettim?
Daha önce hiç öpüşmedim
öpüşmediğin için bence tüm sebep, öpüşsen zaten bu kavga bile olmazdı ;)
Bilmiyorum
Bende kimsenin kullandığı bardağı felan kullanmam ama sonuçta o sevgilin yeri gelicek öpüşüceksin yani
Teşekkür ederim
bende yemem aslında ama onu kırmamak için yiyorum ve kendisinede söyledim öyle şeyleri sevmiyorum diye anlayışla karşıladı
Ne güzel :)
Askerde çatal kaşık sayımız azdı neredeyse herkese 1,5 kaşık falan düşüyordu hala yaşıyorum hatta bulaşıkçı şafağı azaldıkça kaliteyi de düşürmüştü
Yok artık :/
var var :)
çöpte gördüler kaşık çatalları ceza verdiler almadılar çöpe atan kendini bilmezler vardı
Yazık olmuş :/
Eyvallah :)
biriyle öpüşüyorsan bardağını çatalını filan kullanmaktan kaçınmak çok komik bir hijyen anlayışıdır :)
Peki ;)
evet yerim tabiii zaten kendim gibi görüyorum onu
Takıntınız yok :)
yon niye olsunki
Herkeste olabilir
Ben yerim sevdiğim insanlardan huylanmam ama senin yiyememende sevgiyle alakali değil bence kişilik alışkanlık meselesi
Keşke o da öyle düşünse
yemem ama alınmada haklı
bir yandan da şey düşünüyorum opusurken igrenmiyonuzda bunda niye igreniyonuz.
Elimde değil.. Hiç öpüşmedim daha önce ama iğrenmem herhalde. Bu takıntı oldu ben de. Bazen kendi bardağımdan bile içemiyorum
kişiden kişiye değişir. öpüşmüyo musun ki? bence abartıyosun. belki kırılmıştır şahsen ben olsam çok kırılırdım. hatta abartmıyorum benden tiksindiğini beni sevmediğini bile düşünürdüm.
Ben hiç opusmedim bir artı ben onu kendimden çok seviyorum tiksindiğim için değil bu takıntı oldu ben de bazen kendi bardağımdan icemem
anladım ama karsınızdaki kişi önyargılı olabilir hemen
Bu huyumu biliyor bilerek yaptı :/
uzun sürdümü tartısmanız?
Soğuk davranıyor şimdi :( çok ısrar etti ben de gidiyorum dedim kırılacak bir şey yok huyumu bilmese tamam diyecem
aynı çataldan kaşıktan yemeyi denesen? madem çok seviyosn :(
Denerim inşallah başarılı olurum ;)
Ben onun her şeyini yerim, ve hiç bir şeyinden tiksinmem iğrenmem uçuklu dudaklarını bile öperim gözündeki çapağı alırım hayalim tabi bunlar hiç sevgilim olmadı ama yaparım yani :)
Saygı duyarım sizin görüşünüz :)
:))
Ondan başka herkesten tiksinirim ama dudağını opuyorsun çatalından tiksinmek kadar saçma şey yok.
Daha önce öpüşmedim bilemiyorum
Bende opusmedim ama seviyorsan opusmekten tiksinmezsin o zaman catalida tiksinti oluşturmamali
Haklı olabilirsin
Evet kişilere göre değişebilir durum, bazı insanlardan iğrenebiliyorsun ama @somya nın Çatalıyla mantı yiyerimmm hatta mantısını bile yiyerimmm fsdkjgfdskj:)
Hahahaha:D bir ara denicem bunu. Hatırlat ;)
Taam :)
:)) iyiymiş
Nelerini yemiyoruz ki veya yemiyecegiz ki :)) . Catalindan yemek yemek deve de kıl gibi kalir
Yorumsuz :/
Yalansa yalan de:)
Daha önce öpüşmedim bile bu yüzden yorumsuz
çoook normal. ben yerim aslında ama o kişinin ağzı temiz olucak. temiz olmayınca yiyemiyorum temizse dişlerini fırçalıyorsa yerim sorun değil
Benimki takıntı oldu. Bazen kendi bardağımdan bir şey içemiyorum
Sevgilimse yerim sonuçta o benim herşeyim :) Aslında ben çok yakın arkadaşlarımın çatalı ile de yerim sorun yok. Ölmezsin korkma
Takıntı oldu ben de canım elimde değil
Niye takıntı oldu
Bilmiyorum küçüklükten kalma bir şey
Çocuk veremlimi ya da ne biliyim hastalıklımı karşındaki belkide ileride evleneceğin kişi bu kadarda hijyen meraklısı olmalıyın ölmezsiniz en fazla sürünürsünüz
Ya ben de takıntı oldu. Bazen kendi bardağımdan bile icemiyorum. Bunun sevgiyle alakası yok bence. Hem daha temiz
Sen evlenince eşine evi zindan edersin o zaman, bu hijyen olayı yüzünden
Yok öyle değil aslında. istediği kadar pis olsun ben temizlerim sadece ortak kişisel şeylerde biraz takıntı var
Allah yardımcısı olsun senle birlikte olanın 😎
Amin:)
Takinti meselesi anlayisli olması gerek ama insanin kalbi kirilir ikiniz de anlayisli olun
Teşekkür ederim
bir saniye peki bişe sorucam.. Nasil opusuceksin peki?
Sana soralım?
Ben tiksinmiyorum sevgilimin ağzından. Öpüşmemissin belli opusunce fikirlerin değişecektir.
Peki :)
Kız sevğilin o senin.. :S Öpüşmüyor musunuz?
Biz sevğilimle birbirimizin çatallarından yeriz. Hatta o benim diğer çatalımdan da yedi bir kez :D
Sizin için normal de benim için değil. Saygı duyuyorum
Öyle basit şeylerden tartışmam yerim nolcak yani zehir degil ya
Peki saygı duyuyorum :)
çatalına mantı yedirmeye kalktı nedir yahu nası bir sapıklık
:)) güldürme)
yemek ne kelime ağzıma tükürsün tükürüğünü yutarım.
Sizin görüşünüz :)
Onun ağzının içini yerim ben. insan sevdiğinle bir butundur.
:) iyi )
Bence sen abartiyorsun. Sevgilin o senin catalindan yesen ne olur sanki
Elimde değil anlatamadım galiba
milletin yediği çataldan kaşıktan yıkanmıs olmuş şartıyla yiyorsun?
Eee ne olmuş
Ben kız arkadaşımı çok seviyor olsam çatalı dahi yerim :)
:)) siz bilirsiniz
ya ahahahaha
benim sevgilim çiğneyip ağzıma veriyor lokmaları öpüşür gibi yapıp
tiksinmeyiz birbirimizden o ne biçim ilişki ya çatalını bile kullanamıyosun
Iyyy kusura bakma ama iğrenç ya tüylerim diken diken oldu. Bende takıntı var bazen kendi bardağımdan bile içemiyorum
oha be ee öpüşmezsin de sen şimdi
bilmem ben seviyorum onu hiç bir şeyinden iğrenmem bende ona yapıyorum arada çiğneyip paylaşıyoruz ya sorun değil bizim için :D
cidden etkilendin mi bu kadar bunu okurken bile o_O
Aynen çok kötü oluyorum istemsiz şekilde.
bahsetmiyim o zaman çok :D:D
iyi de çocuk bozulmadı mı ya
Çok kırıldı konuşmuyor benimle :/
haklı yani
ben olsam görüşmem bile ya
tamam annemin babamın yediği çataldan küçükken bile yemezdim de
sevgilimin her şeyini yerim ben =)
:((((( abartıyor bence
hayır çocuk haklı yani nesini abartıyor bana yapsan ayrılmıştık şimdiye =/
Anlayış yok burada
anlayış yok derken ben hayatımı paylaşacak birisini istiyorum çatalımdan tiksinecekse ben yapamam onunla zaten olsam da ben mutlu olamam yani
Başınıza gelmeden anlamak zor. Tiksinmekle Alakası yok kendime de öyleyim
anlayamam zaten böyle bir şeyi ve bayağı tiksinmek işte ;)
Peki öyle olsun :)
:D:D:D
bence sen biraz fazla abartıyor olabilirsin. eğer ilişkiniz ciddiyse, zaten her şeyinizi beraber kullanıyorsunuzdur.
Evet ama ben de bu takıntı hep vardı. Bazen kendi bardağımdan içemiyorum bir zaman sonra
ov lafım yok o zaman :D
Teşekkürler durumum kötü :/
aynı ben.. annemin ve babamında herhangi bisenin kullanmam... esimse cok sorun yaratmam... es dısı hersey sorun.. bence normalsin
Senin yaptığın daha kötü :/
ben insanlara karısmıyorsam onlarda bana karısamaz (kötü bise yapmıyorsam) :D
Senin tercihin ama onlar da annen baban. Ben kendime de öyleyim mesela
en iyisi sevgiline anlat bunu anlayısla karsılamalı..
Biliyor :/
klasik söz '' öküz ya da odun'' senin üzerinde baskı kurmaya calısıyor
Aynen öyle çok doğru dedin
Hayatımda hiç kimsenin (annem babam dahil) çatalını kaşığını bardağını kullanmamış suyunu içmemiştim :( eski sevgilimde hepsini yaptım
Bu yaptığın daha kötü
:( yapacak bişey yok artık
Ben kendi birşey içtiğim bardaktan veya yemek yediğim çatal bıçak kaşık herneyse; ikinci defa yerken tiksiniyorum. Birde sevgiliminkinden mi yicem
İkizim benim :)
Konu nedir bilemem ama ben hepsini söylerim eğer birini seviyorsam hiç birseyinden igrrnmem en ufak birseyinden imrendiğim kadında sevgilim olamaz
Takıntınız yok o zaman:)
Asla ama asla bir kadına karşı duygusal bağım varsa hayır yok lugatimda
Peki:)
Ya ailenden biri değil o senin en fırsatta öptüğüm biri. Operken tiksinmedin bundan mı tiksindin? Ben olsam kalkar giderdim kusura bakma
Daha önce öpüşmedim. Kalkıp gidilecek bir şey degil
Sordun,, söyledim.))
Teşekkür ederim yorumun için :)
Aranizda cinsellik ne kadar var bilmiyorum ama egerki varsa seyini icine aliyosunda catalindan yemek yemek mi igrenc geliyor
Cinsellik değil öpüşmedim bile
:) o zaman bişey diyemedim
Teşekkürler :)
Öpüşmüyor musunuz o daha beter tükürükler geçiyor birbirinize
Daha önce öpüşmedim
önceden bir pisliğini gördüysem yemem onun dışında yerimde öperimde:D
Teşekkürler :D
ne demek
Grip falan değilse kullanırım nede olsa sevgilim :)
Teşekkür ederim ;)
Ben sıctığı boku bile yerim aşkımın xD canım l*n o benim
Ye o zaman ;)
:)))) yerim benim ondan tiksinme ihtimalim yok
Bir şey dediğim yok :))
öpüşürken öyle demiyodun ama. :) :) niye tiksiniyim ya sevgilim o benim başkası değil ki.
Daha önce öpüşmedim
o zaman bir öpüş sonra tiksinti falan kalmaz sende. sorunu böyle aşabilirsin. adamı suçlama boşyere. hata sende.
Hata bende değil hoşlanmadığımı biliyor bilerek yapıyor