AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
347Cevap
Biz direkt sevdigimizi yiyoruz ne cataldan tiskinmesi:)
Saygı duyuyorum sana
Goren de sevgilim var sanacak:) saygi duyulack bir sey de oldugunu sanmiyorum kimi sever kimi tiskinir
Senin görüşün işte :) . :Herkes birbirine saygı duymak zorunda ;)
Orasi oyle de vizim insanimiz ozellike erkekler karsidakinin dsuncesine pek dikkat etmez. Ondan boyle sacma tartismalar cok cikar
Ben yerim :D pis biri sevgilim olamayacagina gore yerim
:) titizlikle ilgili değil takıntı oldu ben de
Abartmissin tatli bir davranista bulunmus Ben yerim
:) bilerek yaptı
Ben yerim operken bisey olmuyorda cataldanmi olacak ki?
Sizin görüşünüz
Evet:)
Saygı duyuyorum
Supersin
Sen de ;)
Ben yiyemiyorum kimsenin çatalıyla ve kaşığıyla ama sevgilim istisna olabilir
Peki teşekkür ederim
Yerim tabi.
Catali bile yalarim olurum onun ağzına ben
:) iyi )
Hic sikinti olmaz o ayri bir kisi degil cünkü benim canimdir..
Peki ;)
sen abartmissinda tartismak icinde cok slkca bir konu :D
Saçma olan onun anlayışsızlığı
oha ln soru patlama yapmis :D
:) evet
Yemem ölürüm falan. AIDS geçer asla yemem asla. Tövbe ya
O zaman o adamla ne isin var
@melihist dalga geciyorum soruyu soranla farkindaysan
Ahaha :)
Ben ondan daha cok ciddiye almisim :) Hepsi ayrı dert bunların yarin bugün evlenince böyle yaparsa bu evlilik yürümez :)
Sevgilimin sakizini cignerim ben
@melihist
Sigara iciyorsa o değişir gerçi sigara içmeyen biri için çok farklı içen içmeyen çok degisik
@cerativegirll
@creativegirll
Ciddiye almıyorum yorumunuzu okurken istemsiz gülümsettin Sağol :)
yorumumuzu ciddiye almiyorsan neden soru soruyorsun? insanlarin yorumunu merak ettigin icin sorulur soru. sinirlendirmeyin beni. yemezmis sevgilisinin catalindan. yeme sen ölürsün falan.
Boşver çocukluğuna veriyorum @creativegirll
aynen
melihist
@melihist..
Dersini aldıysa ne mutlu bize :)
Ahaha şirinler :)
Hahha neyse fazla uzamasına grk yok ;)
Ben olsam hesabı Öder. seni bırakır giderdim oracıkta.
Abartma bence
Hayatı bnmle geceçek yeri gelecek aynı şeyleri paylasicaz neden abartıyormusum
Herkesin takıntısı olabilir. Bunu konuşmak yerine çekip gitmek ne kadar abartisiz sence?
Ikinizde. Vallah ben yerdim. Sonucta o benim sevgilim. Herseyim. Hayatimin anlami.
Öyle ama bu bende çok önceden vardı takıntı olmuş. Bunun sevgiyle ilgisi yok ;/
O zaman, pek takmamaya calis, ama olmuyorsa bosver.
Tamam canım :)
Nasıl öpüşcen o zaman ki bu sorun bende de var :/ benim evde çatal kaşığım ayrı yanlışlıkla misafire denk geldi annem ozona yatırıym dedi çöpe attm
Sana soralım sen nasıl öpüşeceksin
El ele tutuştum da öpüşmesi mi kaldı =)
;) o derece mi
Yok sevgilim olmadı burada
Burada diye sormadım özel olarak :) Reelde olabilir belki
Yani burada derken ben reeli kastettim =) ben burada biraz çakal takılırım ama gerçekte çok çekingen biriyim yani abinin birisi kız ayarlamıştı sadece yürmüştüm kızla hatta evine bıraktım sonra iki gün sürekli aradı açmadım =) arkadaşa verdim teli tolga görüşmelere gidiyor dedi )
Oha ya kusura bakma da yaptığın çok ayıp
Farklı amaçlarla ayarlanmış bir kızmış daha doğrusu o kız beni beğenmiş ama yabancıymış ve amacı farklıymış
Pardon yanlış anladım ben o zaman
Sevmem ahlaksızca işleri
Aynen kim sever ki zaten. Seven ahlaksız sapkın insandır
5 Erkekten 4 ü o kızı hallederdi
Valla canım agzima sakizi agzindan cikarip koymuştu... Kiz tatli sevimliydi bisi dememistim... Guzel seyler aslina bakarsan da... Her zaman olmaz
:)) bir şey diyemem valla
Bu senin huyunsa yapacak birşey yok. Bende bazen yapamıyotum. Ama bazende yiyorum sıkıntı olmuyır. Anlayışlı olmalı ☺
Teşekkürler ;)
piçe ebepiw 😊😊
Pardon?
Rica ederimm
Hmm
Niye sevisirken dudagini öpmüyormusun dahada beterini birbirinize yapmiyormusunuz cataldan niye igreniyorsun
Daha önce hiç öpüşmedim
O zaman hakliymissin ama ben olsam yerdim cunku opmeye hazir olurum onu zaten o an;))
Sizin görüşünüz saygı duyarım :)
Saygili cocuk seni;)
Sağol abi :))
Canim kardesim abin gurban ;))
Bu kişisel bir görüştür yemek zorunda değilsin. Abartmamışsın bence ama yeseydin de ölmezdin hani 😃😊
İnan elimde değil.
Biliyorum bizzat ailemde yaşıyorm kardeşim annemle aynı kaşığı kullanmıyor ama ne hikmetse bütün yemekleri en çok o yiyor.
:)) iyi ben ikinci kez kendi bardağımdan içmiyorum bazen
Dozunu abartmamak lazım kendinden iğrenmen kötü olur 😊
Takıntı bu kötü biliyorum ama elimde değil :/
Napalım seni de seviyorum halkımın yekparesi 😊
Yiyemem ama belli edipte kirmam hatir icin cig tavuk yenir
Hmm haklısın
Senin gibi bir sevgili ya da karısı olmasını asla kimse istemez sen sevgilinle ya da kocanla öpüşmücekmisin?
Yok öpüşmeyeceğim oldu mu
Ozaman kıçına bir tekme yersin şahsen ben öyle yapardım
Tamam sen yaparsın
Bilmem opustun mu hic ama opustugun kisinin catalindan yememek mantiksiz geliyor.
Öpüşmedim daha önce ama bununla ilgisi olduğunu düşünmüyorum
Öpüştüğüm kızın ağzından tiksinmem mantıksız. Tabi kişisel bir görüş. Kaşık hoş değil ama bardak çatal sorun etmem.
Evet de ben de takıntı oldu :(
sevgilim olsaydı yerdim. varkende yiyordum zaten :)
Tamam ;)
Ben yerim iğrenmem. Ama annemin babamin catalini bardagini kullanmam. Sevgilim olunca igrenmiyorum cunku opusuyosun o kadar cataldan mi igrenicen.
O daha kötü düşünce :/
herkesde bir obsesif kompulsif bozukluk vardır çocukluktan kalır cogu istemiyosan zorlayamaz ama bir süre sonra üstüne gidip yenmelisin bu sorunu bence
Yenmem için ne yapıcam?
üstüne git o anda ne hissediyosan o duyguyu tanı ve onu kafandan sil 10 dakikanı almaz bazı şeyler çok zor gelir ama yaptıktan sonrada aa aslında değilmişim gibi tepkiler verirsin
Teşekkür ederim yapabilirsem denerim
rica ederim
yaptıgın hijyen acısından guzel olsada ılıskı ve duygusallık acısından hoş degıl :)
Niye hoş değil ;)
catalını kullanmadıgın bırıyle opusemezsın buyuuk ıhtımal o yuzden dedım , herkesın kendı hayatı tabı ben sadece gorusumu belırttım :)
Şöyle söyleyeyim ben bazen kendi bardağımdan içemiyorum belli bir zaman sonra. Yani titizlikle ilgili değil takıntı oldu :) Daha önce hiç öpüşmedim bu yüzden bir şey diyemem. Teşekkür ederim
esenlıkle kal :)
Yerim sadece sevglımin degıl arkadsmın çatalından da yiyorum :)
Peki siz bilirsiniz :)
Zamaninda babam bunun icin araba almayi teklif etti yemedim.
Ahaha ciddi misin :D
Kesinlikle
O derece baban bıkmış bu huyundan :d
Yes. Ya aslinda yol yapti araba zaten alicakti da. Hani nu huyundanda vazgecireyim dedi yemedi iste
İyiymiş :d
Sevgilini opmek istediginde opuyorsunda neden yedigi catal kasiktan cekiniyorsun?
Daha önce öpüşmedim
Peki opusmek istedigi zaman ne yapicaksin boyle soruyum?
Bilmiyorum bu farklı bir şey
Nasil farkli birsey daha fazlasi bence
Takıntı benimki. Kendi bardagimdan icmiyorum bazen titizlikle ilgisi yok benden temiz çünkü
Vay sevgilinin haline o zaman :)
:) evet
:))
öpüşülür koklaşılır çatalından bardağından mı tiksiniyosun yani bir tek
Daha önce öpüşmedim ama bununla ilgisi yok bence
nasıl yok aynı ağız aynı tükürük
Benimki takıntı ben kendi bardağımdan içemiyorum bazen
Benim kız arkadaşım ağzıma tükürmüştü bikere ama hoşuma gitmişti haha 😊
Hahaha :)
Ben kullanırım igrenmem hatta karım ile Bayila Bayila yerim
Teşekkürler ;)
Rica ederim senin yetiştirme tarzında öyle yiyemiyorsun :)
Bu takıntı. Bazen kendi bardağımdan içemiyorum zaman geçince. Benden temizdir bunun titizlikle ilgisi yok
Peki yanlış anlamazsan nasıl opusuyosunuz ya da hiç biri ile opustun mü
Hayır kimseyle öpüşmedim hiç
Ilerde evlenmeyi düşünürsende bu sıkıntılarla karşılaşacaksın
Aynı şey değil bu
Genede alışmaya atlatmaya çalış ilerde daha sorun çıkarır başına
Annesinin içtigi bardaktan su içmez, ama sevgilisinin neyse..
Öyle insanlara uyuzum :/
sevgilim olsunda salya sümük yemem tabi ama onun yediğinden içtiği nargileden ağzındaki içkiden her türlü alırım :D sen abartmışsın bence çocuk tuhaf hissetmiştir
Takıntım var bilerek yapıyor :/
Ya dogal bisey bu bence tartisma konusu bile olmamaliydi
Bence de
ben yerim sıkıntı olmaz dudaklarda değmiyor mu sevgiliye:) çatal aynı olsa ne fark eder
Saygı duyarım senin görüşün:)
ne kadar öpüşme meraklııs ahlaksız kızlarımız varmış be
Abartmıyorsun bende başkasının kullandığı kaşık çatal vs hiçbirşeyi ağzıma sürmem. Yapı meselesi
Teşekkür ederim anlayış için :)
Mantıyı geçtimde, makarnaysa çatalada gerek yok. Biz hallederiz ;)
:)) makarna daha vahim
Spagetti :D Roma Romantizm i ;)
:)) tercih meselesi
Ben de kimsenin çatalından falan yemem ama sevgili başka :)
Saygı duymak lazım :)
Sevgilimle opusurken tiksinmiyorsam neden aynı cataldan yemiyim?
Tamam sen ye o zaman
tamam
Avat yerim * sevgilim temizse ve duzenli olarakl dislerini fircaliyuurrsa yoksa nah
Hmm :/ Teşekkür ederim
Cok tiksinirim öyle şeylerden babamın su içtiği bardaktan su bile icmem ne sevgilisi 😬😬
İkisini buldum :)
İkizimi **
illa yedirmek istiyorsa senin çatalınla yedirsin yani.. :)
Yok ya bilerek yapıyor o :/
tiksinççç :D
:D aynen
yedinmi peki :D :D
Hayır tabi ki :)
Tamam 😊
Ağzından bile yerim yeterki sevgilim gercekten sevdigim olsun yoksa igrenirim tabikide
Saygı duyarım
cinsellikte basarisiz olursun bukadar herseyden irenme
Ne alakası var
Kesinlikle abartiyorsunuz teorik olarak opusmek bundan kat kat daha kotu.
Bilmiyorum daha önce öpüşen kişilere sor
o halde şöyle sorayım 'kendimden biliyorum'
Tamam
Ben sevgilimin çiğnediği sakızı çiğnedim.. Bu kadar abartmayın.
İğrenç bence :/ kusura bakma
Birde öpüşerek aldım Ağzından. :)
Takıntı yok o zaman
Takıntı ile alakalı olabilir.
Öyle:/
yerim ben sevgilimide yerim kulandigi cataldanda yerim
Bende takıntı oldu. Kendi bardağımdan bile bazen içemiyorum
Yagli bisy yedikten sonra neyse de yoksa ciden buyuk sikinti var sen opusemezsinde simdi ozaman
Daha önce öpüşmedim iğrenmem herhalde bilmiyorum
Genel olarak yazıyorum üstüne sakın alınma Sevdiği insanla öpüşen vücudunun her yerini öpen (üstü kapalı söylüyorum sen anla) kaşıktan tiksinmemesi lazım
evleneceğim kız ise yerim şahsen ama bu kişiye göre değişir benim arkdaş annesin su içtiği bardaktan bile içmiyor
Ben kendi bardagimdan icemiyorum bazen:)
çok normal herkesin takıntıları olabilir. Sevgiline bunu açıkla. Seni ağzına yemek vericek kadar seviyorsa bunu anlayışla karşılayacaktır. :)
Bilerek yapıyor zaten canım :)
o zaman sevdiğinden yapıyordur üzme tatlı canını böyle birşey yüzünden ayrılcak değil ya :D
Belli olmaz canım onun işi :) taktı ya bana neyse teşekkür ederim
rica ederim canım :)
Ben spermin i bile yutuyorum. Sen ne diyorsun ya. abart misin tabiki
Oha * o kadar değil
Iyy iğrenç bir şey
O zaman siz hiç dudak dudağa öpüşmüyorsunuz sevginizi kalpleriniz arasındaki elektrikle yaşıyosunuz galiba.
Evet öyle
ben yerim. ama sevdiğim yemesede saygı duyarım. bu abartılacak büyütülecek bir durum değilki. her iki tarafta birbirine saygı duymalı bu konuda. anlayış kısaca..
Aynen katılıyorum
Sen abartyorsun bence catalndan yiyemiyrsn da nasl. opusuyrsun. sendeki belki takintidir ozamn da Onun bnu anlamasi ona anlatlamsi gerekir
Bilerek yapıyor zaten
Ben yerim neden yemeyim ki dudagindan opuyoruz dilini diline degdiriyoruz bir caralin lafi mi olur aramizda :-)
Takıntı yok o zaman
Bn ole seylere takilmam bile zatenn sevgilinde senn bir parcan nede olsa
Orası öyle. Ben onu kendimden çok seviyorum ama takıntı bu
Cogu kisi yemez ama dudagindan oper bn ne anladim. bu isten :-) istemem yan cebime koy misali:-)
Bilemiyorum :)
:-)
Evlendiğinde kocanın donunu yıkadığında anlarsın mevzuyu
Makine var makine :D
Şanlısın hadi yine :)
Evettt :D
b*k mu var ağzında sanki neden yemiyim Allah Allah
Sinirlenme takıntın olabilir
Tamam sakinim
Sen abartıyosun yani çocuk tatlı bişey yapmış tabi ne anlarsınız ben yerim.
Sevmediğimi biliyor bilerek yapıyor :/
Cataldan, kasiktan yemegi birak catali kasigu bile yiyebilirim.
Teşekkür ederim
Yerim tabi olsa çünkü bir hayatı paylaşıyorsun çatal nedir ki.
Takıntın yok demek ki :)
dilini ve dudaklarını değdirmeden de mantıyı yiyebilirdin^^
Nasıl :)
Çatala batırılmış mantıyı dişlerin ile alabilirsin zor değil :/
:/ aklıma gelmedi bu
Yerim (öküzümü de yerim çatalı bıçağıyla yemek te yerim)
;))