AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
347Cevap
Bende baskalarının kullandığı seyleri kullanamıyorum
Teşekkür ederim ;)
Yerim, öyle saçma özelliklerim yok. İyi öpüşürken, yiyişirken sorun yok ama yemek yemiyorsun.
Daha önce öpüşmedim. Yorum yapmak İstemiyorum bu konuda
babamin içtiği bardaktan su icmiyorumda sevgiliye nasi olur bilemem :D
:) ben kendi bardağımdan içmiyorum bazen
ayni ben :D
İkizim :)
kullanırım ya bende sevmem başkasından ama onla paylaşmak hoş olur
Teşekkür ederim :)
Ben yerim de kişiden kişiye değişiyor işte. Tartışma çıkarmaya gerek yok.
Bence de
yerim tabi öptüğüm seviştiğim kişi o bence sen abartmışsın öpmeye de tiksin o zaman
Emrin olur :) Elimde olan bir şey degil
yerim ya nolcak:D hastalık bulaşmadıktan sonra sıkıntı yok:D
Peki ;)
Onu bile yerim ^^
ahaha :D güldürdün beni :)
Beni de:)
olum yaa :D:DF::DF
ehehe :) Sağol canım
@pastaaaam
Burada ne kadar çok master yalakası varmış böyle. Çete mi kurdunuz la siz..:))
ben yerim ama onun titizlik gibi huyu varsa ısrar etmem.
Aynen anlayış şart :)
inan bana bende senin gibiyim :)) ama o an yerim çaktırmam yani. d
Beni anlayan bir erkek daha teşekkür ederim :)
Saygı duyması lazımdı bende baskasının kullandığı catalldan kasıktan yiyemem
Teşekkür ederim ama anlayış göstermedi işte
Ben başkasının bardağından su bile içemem çatalından yiyemem ama sevgili olayı çok farklı
Teşekkür ederim
Rica ederim
Sen abartiyorsun dudaktan optugun bir insanın neden catalindan yemek yemiyorsun?
Daha önce öpüşmedim bilmiyorum
Peki
Sevdiğin imsanın çatalındanda iğreniceksen yaşama daha iyi
Tamam başına gelse anlarsın ne diyim
Hz aişe demişki aşk demek bir bardagın aynı kısmında iki dudak izidir peygamberimiz hz aişenin tiği yerden içermiş ve sem iğreniyorsun ilginç
:( bilmiyordum ama dinimizde insanları kınamanın günah olduğunu da bilirsiniz
Orası öyle ama sewdiğin insandanda iğreniceksen ooo daha çok işin var
:// evet
sen nasıl çocuk yapacan
Sana soralım
ben tiksinmem :)
Peki:)
Guru disler guzelmis
Aha işte şimdi de guru yancıları buraya toplanmış.. Hayat adildir diyenler uyansın. ne o l*n öyle 24 like?
Ağzından çıkardığı lokmayı Bile yerim bırak kullandığı çatalı
Takıntı yok sizde o zaman
Yok tabiki neden olsun takıntım ki
Herkesin bir konuda takıntısı vardır. Benim bu konuda var sizin yok yani
Evet yok herkesinki farklıdır
çatalı falan geçelim. sen ilerde evlenince öpüşmücen mi? öpüşünce onun kaşığını yalamış gibi olcan. Buna alışman lazım fazla kılçık olma bnceçe başak burcumuşun sen?
Akrep burcuyum. Öpüşmek ile ayni şey değil bence. Hiç öpüşmedim ama bununla onun bir alakası yok
bende olsam bende yemem belki onun kendinde bilmediği bir hastalığı var yenirmi ya dikket etmek gerek o konularda tutucuyumdur asla yemem
Teşekkür ederim :)
haklısın ama bilmediği bir hastalığı karaktersiz biriyse eğer bilipte söylemediği bir hastalığı varsa sana geçebilir
Benimki takıntı. Bazen kendi bardagimdan belli bir süre geçtiğinde icemiyorum. Benden daha temiz ve titiz ama benimki takıntı titizlikle alakası yok
bende baskasının yedıgınden yıyemem, ama mevzu sevgılın olunca ve sevdıgın bı sevgılıyse bana yedrmesı ıcın 4 gozle beklıyorum
Peki ;)
bende bir kere yemek yedirmek istedim ama kendi çatalımla değil onun çatalını aldım elinden öyle verdim öyle yapsaydı sıkıntı olurmuydu
Olmazdı tabi ;)
Ohoo çatal kaşık pipet biz öpüşüyoruz sonuçta aynı çatal dan yememek saçma olur
Hmmm canım benimki takıntı oldu :)
catal değil ağzında çiğnediğini bile yerim ben onun...
Peki
Kişisel bir yemek istememek normal
Gerek olmadıkça istemem ama yeri geldi mi de yerim
Teşekkür ederim
kibarca açıklasaydın ya da bir seferlik yeseydin
Bilerek yapıyor zaten :/ inan yiyemem
Öptüm ağızdan neden tiksineyim ki
Sen tiksinme zaten Romiyo :)
Neden
Boşver
Sevgilimin çiğnediği sakızı
Ağzın alıp çiğnedim
Aynı çatalda yemekte neymiş
Yorumu okurken bile huylandım düşün artık :/
Neden tiksiniyorsun
Sakız mevzusu
Onu sormuyorum
Sevgilinin çatalından neden yemiyorsun
Tükürüğünden mi tiksiniyorsun
Takıntı bu. . Bazen kendi bardağımdan içemem.
sevdiğine allah kolaylık versin
Amin :)
Yerim. Sevgilimden huylanmam.
Takıntı yok sizde :)
Kesinlikle. Başka insanların kaşığını, çatalını, bardağını ben de kullanmam ama sevgili çok başka.
;) bilemiyorum ben kendi bardağımdan bile içemiyorum
Kendi bardagindan mi icemiyosun :d
Evet :/
:).
sen abartıyorsun bende başkasının kullandığı hiçbir şeyi kullanmam ama sevgilimin kullanırım
Takıntı var ama :/ Bazen kendi bardağımdan bile içemiyorum
arkadaşım öpüşüyoruz hatta seks yapıyoruz birbirimizin vücut sıvıları birbirine karışıyor bununla kıyaslayacak olursak tabiki de çatal devenin üstündeki pire kalıyor aşkın herşeyi paylaşmak olduğunu anlayın artık
Bilmiyorum hiç bir yaşamadım öpüşme bile olmadı . Takıntı haline geldi
çocuğun hayatını karartma sen ayrıl ondan
Tamam
Yerim Ln nolcak :Ddd olmadığı için yapamıyoz ama oyle bisey =/
:) inşallah olur
Amin :)
hijyen acisinda iyi bir durum degil sevgi acisindan belki olabilir.
Sevgiyle alakası yok ki
bilemem.
şu an benim kız arkadaşımda senin gibi ve o kadar çok itici geliyoki böyle şeylerden uzak dur bence hani ben çok sadık bi erkeğimdir anlayışlıyımdır ama mikrop müş işte sağlıkmış gğnde sanki 3 öğün dşlerini fırçalıyor bu sana hak veren insanlar sadece karşındakini düşünerek empati yaparak hareket etmelisin
Bence hoş bir davranış ben yerdim çekinmem öyle şeyler den ayrıca yanlış anlama öpüşüyorsunuzda ya da ilerleyen zamanda öpüşüceksin illaki o zaman diyebilcekmisin ben öpüşemem yapamam diye :)
Ben yerim.. Çokta romantik olur.. Ama Heran bir sakarlık yapmaktan korktuğun için Başımada gelir Çatal burnuna değer burnum yemek olur falan.. Ahanda rezilliğin daniskası 😀😀😀😅
:D o da ayrı bir sorun
😅😅
kullanmıyorsun ama dudaktan öpüşmesini biliyorsunuz.
Daha önce öpüşmedim
o zaman olabilir. eğer hiç öpüşmeyeceksense.
Öpüşüyorrum zaten sevgilimle niye kullandığı çataldan yemiyim :D
:) Sorun yok o zaman size göre
Ben normalde yemem ama sevgilimin terini bile emererim o derece
Saygı duyarım
Tabi ki yerim. Oda benim kullandığımdan yer hep yaptığımız şey :))))))))
:) ) sorun yok o zaman
Çocuk baya bozulmuştur o tavrına haklı olarak. Sen fazla abartıyosun gibi. Çatalından da bardağından da içerim arkadaş, yarım kalan kolasını içtim erkek arkadaşımın.
Saygı duymak lazım :)
yerim tabi ki :) dudaklarını öperken bişey yokta kullandığı çatal kaşıkta mı tiksinecem :D
Yani bir şey diyemem
Ye gitsin nolacak. 😁 Temiz biriyse.
Temizlikle alakası yok elimde değil :)
Bence Öpüşmekle alakasi yok ben seviyosam yerim
Haklısın :)
Huy bu. Benim öyle bir huyum olmasada bazılarının elinde olamıyo. İğrenmekle alakası yok bence.
Anlayış göstermek lazım. Teşekkür ederim
Yaklaşık 10 saniye süren bir öpüşmede eşler birbirlerine ortalama olarak 80 milyon bakteri transfer ediyor. Bu sorun değilse çatalmış bıçakmış kaşıkmış gerisini sen düşün :)
80 milyon bakteri mi?
Evet öyle imiş işi gücü olmayan bilim adamlarının yaptığı çalışmaya göre :)
İşsizlik başa Bela :D
birak catali, ben sevdgimin kulandi seyleri, hepsini kulanirdim...
Siz takıntı yapmıyorsunuz o zaman
haklisiniz
bence sizde yapmamaya deneyin, bu iyi bir sey degil
Elimde değil. Herkesin bir takıntısı vardır ama ben kendi bardağımdan bile içemiyorum bazen
bu kötuymus :s bence cözmeye calis bunu
Öyle ama :/
İğrenmem valla zaten balım diyorum ben ona tam bir bal dudak <3 :)
Çataldan tiksiniyorsan. Cinsel hayatın nasıl olur düşünemedim 😅
soğurum la ben çatalımdan yemicek igreniyorum dicek bitiririm
Bende senin gibiydim, sevdiğim bir arkadaş geldi, ve biram dan içti
o gündür bu gündür hiç kimseden tihsinmem
Herkesin çatal kaşık bıçağını ben de kullanmam ama o herkes değil benim için..
Saygı duyarım senin görüşün :)
Onunkinden yemem bununkinden yemem nasıl çocuğun olacak senin :)) işin mübalası biyana, yerim tabiki.
:) komik değil güldürme
Dalga geçtim zaten, sözlerimdeki ince tınıyı anlayamamışsın.
Yerim kizim sevdigim adam sonucta nolcak:)
Peki
Tiksinmem sonuçta benim hatunum.
Peki ;)
Yerim tabi nolcak ölmem heralde
:/ sorun yapılacak bir şey değil bence
Yani her haltı yaparken bundan iğrenmek saçma
Her halt yapılmadı bilginiz olsun
Senin için demedim yanlış anlama
Önemli değil
Yediği dürümden bile yerim
Takıntı yok o zaman :)
Yok canım neden olsun ki. Başka insanlar tamam ama canım dediğim birinden de tiksinmem açıkçası.
Benimki ileri boyut ben bazen kendi bardağımdan bile içemiyorum
Canım o zaman sen çok takıntılısın Bu konuda.
Öyle canım :/
biz oral seks diyoruz hatun nelerden bahsediyor
hahah :D
Devam et sen:)
Öpüşebiliyorsan bu yaptıgın sacma bence :)
Daha önce hiç öpüşmedim
Bir sevgilim olsunda o zaman düşünürüm. :(
Olur canım inşallah
benim için sorun olmaz canım ne olacak ki
Elimde değil ki canım
biz sonuçta öpüşüyoruz peki sen öpüşürken de tiksiniyo musun
Daha önce öpüşmedim canım
tamam canım öpüştüğün zaman beni anlarsın
Bakalım
sevgilimin ağzından bile yerim sonra da ağzını lkşsfd
Tamamen saçmalık tabiki yersin senın ağızınla onun ağızı arasındakı fark ne sen onu dudagından öpebiliyorsan yemersın cunku catal sadece dudaga sürtüyor ağızın içine girme bile deymiyor hani? ben yerim
Takıntı bu olmayan anlamaz. O yüzden bir şey demiyorum. Öpüşmek apayrı bir şey