AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
347Cevap
Bu tür şeyleri sevgi göstergesi sanmak aptalliktan başka birşey değil.
Kıtlık mi var?
Çatal mi yok başka ki?
Aynen öyle :) Teşekkür ediyorum canım ;)
Kaç yaşında ki bu?
23 .
Senin yaş kaç Peki?
Çocukça davranmış
21 .
Erkekler Geç olgunlaşır
O yüzden erkek, kadindan 4 5 yaş büyük olsa iyi olur. Ama günümüz insanı yaş takıntılı maalesef. Çocukça davranmış. Karşılıklı saygı olmalı evvela bir ilişkide. Ne diyelim kolay gelsin
Sağol canım haklısın :) Bu kadar büyütülecek bir şey degil. Biliyor da bu huyumu üstüme geliyor
çatalı bile yerim falan diyomuşum :D
:) peki
sevgilisine göre değişir.
Teşekkürler
e siz öpüşmüyor musunuz?
Hayır
hmm ok
Öptüğüm dudak ve ağızdan mı tiksineceğim?
Alakası yok
Bekledigim cevap, +1 vermesem ayip olurdu :)
Teşekkürler Arya :):
gene haklısn :)
Çok romantik bir cevap helal olsun sinirlibiber :)
@Mahpeykerkösem teşekkür ederim.
Obaa işte bu
keske o zamanlık yeseydin, tartısma konusu bu
Çok kırıldı :/ Elimde değil
neyse olan olmuş yapacak birşey yok
Aynen
Yerim insan sevdiğinden tiksinmez
Tiksinme değil takıntı :/
yerim tabii ne olucak ölmezsin :))
Tabi ölmem. Bu takıntı elimde değil
bir kere öpüştükten sonra o iğrenme gidiyo
Bilmiyorum
Saygı duyması gerekiyor.
Bence de. Teşekkür ederim
Bir de mantı. Ben de yiyemem ama sevgilim olacak beyefendi rahatsız olduğumu bildiği icin hiç yapmaz öyle bir şey, ben de reddetmek zorunda kalmamış olurum.
Sen öpüşmeye de karşısındır o zaman :)
Karşı değilim şöyle evlenmeden
Yani evlendigimde karşı değilim
Sen abartiyosun insan sevdiginden tiksinirmi?
Bu takıntı. Ben kendimden çok seviyorum onu
Eğer söz konusu mantıysa tabiki yerdim 😍
:) ben de çok seviyorum
Kullanirim sorun yok vebali mi
Hayır sağlıklı
Ne yazik ki bende bu dertten muzdaribim
Geçmiş olsun :/
Sağop ablam :/
Rica kardeşim :/
çatalın kendisini yerim
Peki
bende yemem normal yani
Teşekkür ederim
Opusuyosunuz oda ayni o zaman
Daha önce öpüşmedim
O sana catalini uzatmis sonra geri oda yiycekti demekki o senin catalindan yermis
:(( evet ama ben yapamıyorum
Büyük konuşmayayım ama ben de asla yemem
:)) teşekkür ederim ikinci ben
Tabiki yerim o benim herşeyim.
:)) sevgi ile alakası yok bence
Zor :) umarim alinmaz bana ilerde esim olan kisi :) aklima şüphe getirdiniz offf :))
Tercih meselesi tabi ama ben yerim ne olacak?
Bnde yerim. ama kisiye bakarm karsimdaki kisiyi taniyorsam sikinti yok sonucta bizden kat kat titiz insanlar var ;)
Takıntı oldu ben de sanırım :/
Yani öpüşmekten iğreniyor musun?
Hayır.
HIC opusmedigim icin bilmiyorum
Öpüşmedim daha önce ama iğrenmem herhalde
Öpüşmeye gelince iyide aynı çataldan yemekmi tuhaf?
Kafaya bak ya
Iyyy yenmez yaa ben yemem yaniii
:)) aynen
Opusuyoz o kadar. Yerim yani.
Peki
Elbette yerim hosuma da gider
Teşekkür ederim
sen abartıyorsun, çocuk haklı
Tamam
Hasta vs değilse umursamam.
Teşekkürler
Bende kullanmam la one öyle
Evet ya:)
Bende kimseden yiyemem ama ondan yiyebiliyorum
Peki ne güzel :)
Ağzının içinden bile yerim yok mu öyle erkek :/
İstemsiz igrendim okurken :/
Öpüsunce bisi olmuyoda cataldnmi igreniyon
Daha önce öpüşmedim
Öpüşüyorum de bayılayım.
Daha önce hiç öpüşmedim
Öpşünce geçer o zaman o merak etme. Bende eskiden öyleydim. Kardeşimin annemin öçatalından yiyemezdim. Biri doıkununca orayı çitiler yıkardım. Şimdi çok değiştim
İnşallah geçer o zaman ;) ben kendi bardağımdan bile içemiyorum bazen
Bence abartmisin ya , ben irenmem.
Ben takıntı yaptım bunu cidden elimde değil
ıyyy çok iğrenç temizlikten haberi yok milletin sorsan romantizm yapıyorlar
Babam ve sevdiğim adam dışında kimseninkinden yemem
Sevgilinle opusurken diline prezarvatif mi takiyorsun
Daha önce öpüşmedim bir. İkincisi böyle aptal aptal cevap verip soruyla alakasız yorum yazmayın
Opusunce catal bicak konusunu unutursun rahat ol.
Unutmadan sen opusme nasil oluyo bir videodan filan ogren ve hazirlikli ol. Biraz miden bulanacak ama gercekleri anlatim. Diyelim evlendin Esinin dili agzinin icinde dolasacak :) bide sana oral seks yaptiysa o dille seni opecek. Bunlari kaldiramayacaksan bence hic erkek arkadas bile edinme.
Tamam edinmem
Parcalarimmm onu
Senden beklenir :)
Onun catalıyla sırtımı bile kaşırım
:/ /
Gerekirse evet neden olmasın
Peki teşekkür ederim :)
Hayatta yapmam bunu, tiksinirim.
Teşekkürler
Başka çatak yoksa yerim :)
:)) mecbur kalınca
evet :)
sen çok haklısın doğrusun
Teşekkürler
Peki sana bir soru sen bu adamı hiç opmucekmisin
Zamanı gelince evet
Haklisin bence gayet normal bir durum
Teşekkür ederim
herkes yiyecek diye birşey yok sanırım yemem :/
Teşekkürler
Yerim sorun olmaz iğrenmem öyle şeylerden
Teşekkür ederim
ağzından yiyip yedirmişliğim var.
://
Sen abartıyon. Burnumdaki sümüğü bile siliyo
Iyy :/
😒😒
Yerim :d onu da yerim hatta shsjs
Peki ;)
Yerdim ben sanırım ya.
Teşekkürler
Oggg hayata yemem hata opmemde icim kalkar benim
:)))))
Başka çatal mı kalmamış hiç :/ yemem
Bilerek yaptı zaten canım :/
Bilerek olduğunu biliyorumda genede yemem :|
Ben de :)
Agzindan opuyosub catalindan yemiosun. enteresan
Daha önce öpüşmedim
O zaman ayvayi yemissin sen.
Haklisin yeme o zaman tabi :)
Vajinismus var mı
Konuyla ilgisi yok başka konulara girme
bir sizin zihniyetiniz duzgun.
Konuyangirmeue calistigim yok. ciddi bise soruyorum ve alakasi var
Cevap vermeme hakkımı kullanıyorum. Saygı duyarım senin görüşün
Yerim iğrenmem öyle şeylerden :D
Ne güzel takıntınız yok :)
ben kullanmam herkes kendi çatalıyla yesin
Opmeye gelince dudaktan ayrılmıyorsun bırak allasen :)
Aynen ya :)
Sana dedim canim aloov
Yemem galiba :-) o abartmış bence sevgilin
Teşekkürler :)
sevgilimin kim olduğuna bağlı
Bu da ilginç
Bu bir huydur bende de var sen haklisin.
Sağol ya teşekkürler :)