AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
347Cevap
Yerim ama sevgilim yemiyorsa ben de yemem
Elimde olan bir şey degil
Doğrudur çok abartılacak bir şey değil bu
Bence de teşekkür ederim
Rica eserim
onu sevmediğini düşünmüştür çok çocukça
Bence de :/
normalde o konuya çok titizimdir ama öperken tiksinmiyorsam o zamanda sorun etmem sanırım
Hayir :/ sevmem oyle şeyleri
Teşekkürler
öpüşürken sorun yok çatalını uzattığında awww :D
:) öpüşmedim ki hiç)
anneminkinden yemiyorum ama onunkinden yerim sonuçta her şeyi yapıyorsam yemek neden yemiyim ki :D
Anne canından sana can veren. .. .
Hayır hiç hoşuma gitmez bunlar net yememde içmemde
Teşekkürler
Yerim neden yemiyim :D
Peki ;)
Ben o çatalı yalarım bile :D
Peki
ben yerim yadırgamam.
Teşekkürler
rica ederim.
Yerim :) avucunda da su içerim kana kana:)
:)) çok romantik
Oral yapıyoruz, çataldan yemek yemek nedir ki :)))
Peki
olabilüde olmaya bilüde
Teşekkürler edebilür :)
tabı kı yerım neden yemeyım :)
Bilmem :)
Sen abartmissin ben yerim
Tamam ye sen :)
haklısın sen bence iğrenç ama öpüşmek ayrı :)))
Bilmiyorum
Duruma bagli yedigimde oldu yemedigimde
Teşekkür ederim
Rica ederim...
çatalı da yerim sıkıntı yok :)
Peki sorun yoksa yersin
Fazla titizsin, o da fazla üstüne vardı.
Aynen öyle oldu :/
Şu an iyi misiniz?
Soğuk davranıyor
Onun gönlünü almak için "bak istersen aynı çataldan yiyeceğimiz bir yemeğe çıkalım" de şaka yollu :)
Şok geçirir herhalde :)
Jestine rest çekmez korkma :)
İnanmaz ya :D
İnanması değil mühim olan :) srnin ona verdiğin değerin, senden daha faza olduğunu bilsin.
Bunu yapmasam. Başka bir yolu yok mu
Dokunkaç yöntemi var :) "sen yine bötle devam edeceksin. E ben ne yapayım? Güçsüzüm bak. Ama boşver"de bırak biraz bekle :)
Balım işe yarar mı :)
Bakalım ** olacaktı pardon
Hem naz-cilve mercii sensin be kuzu :D
;))
Sen üstüne gidersen kendini nimetten sayar :D
Ben mi üstüne gidiyorum ilahi :d
Tabiii :) takman bike üstüne gittiğin anlamına geliyor :)
Değil gerçekten :) Üstüme o daha çok geliyor sık boğaz ediyor huyumu bildiği halde inat ediyor
Bu durumdan zevk al bence :)
Niye ki
Erkek, srvdiği kızın nazına katlanır
sanada saygı duymak lazım ancak ben yerim:)
Teşekkürler
Rica ederim
Evet yerim nolacak ki
Bir şey olacağından değil
Yerim tabi ki ne olacak :)
Bir şey olacağından değil
Birsey sorucam samimi ol hiç mi opüsmediniz?
Hayır hiç öpüşmedim
Ama elinde sonunda öpüşecekdin o zamanda aynı sey olacak
Olursa bir şey yapamam
Peki Öpüşmek itici geliyor mu?
Gelmiyor
o çatalı Yalrım bile :D haha dsad ( eşimin )
Oha :/
Yerim sevdiğim kişi sonuçta neden iğreneyim:)
Takıntı yok sen de :)
Var aslında çok dikkat ederim başkasının hiç birşeyini kullanmam...
Fakat sevdiğim kişi olursa değişir 😊
Anladım :)
Yerim tabiki. Sevgilimden neden tiksiniyim.
Bu ayrı bir şey takıntı var bende
Yeri gelip dudağından öpüştüğün insandan ne takındısı :)
Daha önce öpüşmedim bununla bir ilgisi yok bence
:D öylemi dersin
Öyle derim ;)
Yaa anlarım bende başkasının ağzından tiskinirim abimin su içtiği bardaktan içmem bile ama sevgili olayı farklı be
Ben kendi bardagimdan içmiyorum bazen düşün artık :/
Opusmuyomusnuz bence abartiyosun
Daha önce öpüşmedim. Takıntı var bazen kendi bardağımdan bile içemiyorum
Hmm benimde var dişler ve tırnaklar konusunda temizsse sıkıntı yok :)
İstediği kadar temiz olsun bu başka bir şey
Hmm huy ya o ama kimne gore guzel kimine gore degil
Aynen öyle
Ben yerim öpüştüğüm insan sonuçta
Siz takıntı yapmıyorsunuz o zaman
çıktığım kişiye karşı takıntısız adamım
Hmm tamam
bu size bağlı. kimisi aile içinde bile aynı bardaktan su içemez.
sectign eig benı anlatıyor cok net yazmış hayır yemem dıye.)
İşin zor senin.
Atlatmalısın bunu.
Biliyorum durumum kötü. /:
Ben sevdiğimin zıçtığını bile yerim.
Yuh :/
Ciddiyim, onu yalar yutarım kaldı ki kullandığı çataldan yemek..
Peki saygı duyarım :)
Yerim ben sevgilim sonuçta
Takıntı yok o zaman :)
Yok:)
Bunun sevgiyle alakasi yok. Bende yiyemiyorum. Yetiştiriliş tarzı olarak bana dogru gelmiyor. Hiçte sevimli değil. Rahat ol bu yüzden ;)
Yerim sevdiklerimden tiksinmem.
Iyi :)
Ben pek öyle iğrenmem arkadaşımın kinle bile yerim
Saygı duyarım :)
Bebeğinin kaşığıdan da tiksineceksin?
Zor bir soru :/
Siz cok abartiyorsunuz :)
Tamam ;)
Her sevgiliyle yeseydik aids olurdum heralde :D
Ahaha :D
Sümüğünü yerim, ne çatalı..
Iyyy:/
Hiç sevgilim olmadı :((
Kusura bakma
:))
:D.
Yerim tabi ki yememem garip kaçar.
Garip kaçtı ki soğuk konuşuyor :/ Haklısın
Yerim açık ve net (daha fazlasınıda yaparım)
Tamam
Tamam :)
Yerim ayıp olmasın kendini ezik hissetmesin diye
Eziklik olmuyor ki olmuş mudur? :/
Çatalı bile yerimm <3
;))
Yerim tabi, ölecek değilimya
Ölmezsin tabi
Yenebilir o zaman, bu kadar sıkıntı yapma bence
;) tamam
tabi yerim l*n :D tabi ağzı temisse :D :D
:)) benimki takıntı
yav ilerde ne yapacaksın eşin olan kisiyle?
Bilmiyorum
Birni gecekten svince bu sorular aklina gelmez
Sevmekle alakası yok ben kendimden çok seviyorum onu
Yerimm sevgilimm yanii
Peki
Tercih meselesi ama bn kullanırım
Aynen Teşekkürler
Öperken sorun yok da çataldan yerken niye olsun :D
:) öpüşenlere soralım)
dişlerini düzenli fırçalıyorsa neden olmasın :D
Benimki titizlik değil takıntı oldu :/
bence gereksiz bir takıntı
Belki de
Tabagini bile yalarim:P
:))
öpüşmüyorsan normal karşılarım
Daha önce öpüşmedim ama bununla ilgisi olduğunu düşünmüyorum
Sen öpüşmezsinde şimdi !
Daha önce öpüşmedim
Çatalı kullanmıyorsan öpüşmende saçma olur zaten :D
Bilmiyorum
Valla bende bozulurdum be ne yalan soylim
Niye ya :/
Su sebebten ondan igrenmis gibi bir durum olusuyor ondan
Ya ben de takıntı var. Bazen kendi bardağımdan bile şu icemiyorum
Olabilir ask fedalarliktir etmezsen etmez
Haklısın
Boxerini bile giyerim asdf
asdf
Ben tiksinmem yerim :)
Takıntı yok sende canım o zaman
Yok ya takinti falan yok severim oyle :D
:))
evet yerim no problem
Teşekkür ederim
Ben kullanırım tükürüğünü bile yalarım l*n o kadar hücrelerine kadar yiiiyerim
Yerim tabiki ondan mı tiksinicem
Tamam ye;)