AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
347Cevap
o zaman siz öpüşmüyosunuzda?
Hayır
Öpüşmektende iğreniyosundur o zaman , öpüşsen zaten iğrenmezdinde , böyle şeyleri yenmen gerek bence ,
Bu bende takıntı oldu igrenmek değil
hasta degilse neden olmasın o candır benim için
Peki ;)
Yerim tabi bunun iğrençligi mi ol
İğrençlikten değil . Takıntı oldu
Yalarım ağzını :AFA:F:AF :D
Saygı duyuyorum
evet yerim sadece 1 derece yalınımsa
hmm
Yerim evet. Sende yiyebilirdin bence
Yok yiyemezdim inan
Sevdiğin adamdan mi igreniyosun
Hayır benimki takıntı
Yerdim ben :)
Teşekkür ederim
yerim neden yemeyeyim
Ye o zaman
Ilk sevgili bulmam lazim
Bulursun inş ;)
Insallah :d
seviyosam yerim tabii ki de
Peki
bandırarak yemek varken çatala ne hacet efenim
İyi fikir;)
Öpüşüp, sevişmiyorsun o zaman?
Hayır
Bir şey diyemem o zaman, sakın evlenme ama.
Olur
Peki
Mantık içeren sorular.
Eee ayılır
Mantık içermeyen soruların bu sitede daha çok ilgi görmesi beni güldürürken düşündürüyor.
Gel bir mantık matematik sorusu hazırla Ben de yardım ederim :) Çok görüş önemli değil
Senin yardımınla olabileceğini sanmıyorum. referanslar pek umut verici değil. ama teşekkür ederim
Rica ederim teklif var ısrar yok
Yerim çünkü o benim herseyim. .
Peki saygı duyuyorum
Yiyebilirim..
teşekkür ederim :))
Ağzindaki su dan bile içtim kurban oldugumunnn
İyi yaptın :)
Bende çok dikkat ederim. Asla yemem.
:))) ben de
Hertürlü yerim, insan sevdiğinden iğrenirmi hiç :)
Takıntı yok o zaman :)
Aynenn :)
Yerimmmmmmmmmmmm
Teşekkürler
Yerik be gülüm
Peki napalimozaman :)
Opuyomusun dudaktan
Hayır daha önce öpüşmedim
Değişik valla senin düşüncen sevgilin sonuçta ciddi düşünmediğin bir ilişki yaşıyorsan onun adı ayrı oluyo eger ciddi düşünüyorsan yerim yani bnim için skıntı olmaz benim 2 yılı aşkımdır bir ilişkim var ve ciddi düşünüyoru öpüşme oluyomu olmaz oda opmez bende ama yerim yanı skıntı değil :)
Takıntı var ben de kendi bardağımdan bile içmiyorum bazen. Biz bir yıldır beraberiz bu benim elimde olan bir şey değil
Tahmin etmiştim takıntın oldugunu ama evlenirseniz takntının kalcagını sanmam
İnşallah ;)
Yerim
Takıntı yok o zaman :)
4,5 yillik sevgilim, takmam 😊
Peki :)
Yemem
En iyisi ;)
Görmemiş gibi böyle şeyler yanlızken olur, dışardan bakan bişey görmemiş yaşamamış der.
Adi ustunde sevgili sevdgm insann tabiki yerm :)
Peki ;)
Ama israr etmesi yanlis tabi
Teşekkür ederim :) Yanlış tabi bir de uzatıyor konuyu
Herkezin hassas oldugu bir konu var tabi kuzenim annesinn dahi ictigi bardaktan su icemiyo. saygi duyulmasi gerekir bnce
Ben kendi bardağımdan İcemiyorum bir zaman sonra düşün yani :/
Bu konuda anlaysli olmasi gerekir o zamn
abartıyor tabikide ne biçim erkek l*n o
Teşekkürler ;)
Eşimin kullandığı çataldan yerim!
Teşekkürler ;)
rica canm
daha yeniyse yememen normal.
2 yıldır birlikteyiz
Pardon 1 yıldır
pek de yeni değil ama. neyse için almıyosa zorlama tabi.
Ben tiksinmiyorum aslında takıntı bu :/ bazen kendi bardağımdan içemiyorum
çok garipsin.
Biliyorum
Sevgilinle hiç öpüşmemişsin o zaman sen?
Hayır
Kocan olsa normal değil sevgilin olunca normal
Bu takıntısal bir şey :/
Ağzını yerken sormuyodun
Yok yemiyorum ağzını
Arkadaşlarımınkinden yine yerim :)
Takıntı var bende :/
Doğrudur :)
haklısın bence
Sağol ya :)
bunun sevgiyle alakası yok aslında tamamen titizlik:)
Haklısın da o öyle düşünmüyor
Cignedigi sakizi bile cignerim ne tiksincem :D
:D Teşekkürler
Sen bu çocukla öpüşmüyormusun?
Hayır hiç öpüşmedim hayatımda
Şöyle diyim işin evlilik boyutuna geçiceksin evlenıceksın o zamanda mı bişeyler yaşamayacaksın eşinle birde o yanını düşün
Takıntı oldu kendi bardağımdan icemem bazen. Öpüşmek daha farklı bir şey bilmiyorum ama aynı değil
nesi aynı değil öpüşürkende dudak içi salyalar falan birbirine geçiyor :)
İnsanların belli şeylere takıntısı olur bunu mantıkla açıklamak zor :/ takıntı var kendim mesela bardağımdan icemiyorum zaman geçince
Yerim tiksinmem sevdiğimden
yemem.
Aynı ben :)
aynen. . ailemdekilerin bile yemiyorum
Ben bazen kendi bardağımdan bile içemiyorum benimki ileri bir boyut sanırım :/
o da oluyor. dd
Çatalı bile yerim.
Ahaha :)
Duruma bağlı
Her durumda geçerli
Ben yerim şahsen :)
Teşekkürler :/
Operken huylanmiyosan catalindan huylanmak niye?
Opusmedim daha önce fakat bu takıntı
Kimsenin şeyinden yemem bende
Peki
Nasıl öpüşceksin merak ediyorum
Ben de
o zaman opturme kendını aynı sey
Öpüşmedim
onu kasdetmedım yanagındanda opturme
Olur :)
senın ısın zor :)
Biliyorum ;)
Yiyişirken sıkntı olmuyr :) ama çatalda yıyemem :)
Bilemiyorum
Yoo doğru yapmışin ama ben yerdim))))
Teşekkürler :)
Rica ederim)))
Ben yerim valla :)
Teşekkürler ;)
Ricalar :)
Ben yerdim
Peki
Kanka? 😂 @Hkgnvjmvg
l*n cevaplamışsın tamam 😂😂
Senlen kullanmaz mıyım? 😂
;))
Ben senin sevgilin miyim kanka ahsjsks 😂😂😂 @Hkgnvjmvg
Sevgilimiz yok idare edecez 😂
mantı yemişler l*n sen seversin :D
Ahahahahajah :D @sezginkara
:D :D
@sezginkata Mantı seviyor musun kanka 😄
Aşıksam yerim
Peki
Grip olsada yerim :D
: ) iyi grip ol
Onun yuzunden hastalandigim coktur pisman degilim
İyi o zaman ;)
Yerim
Peki
Yerim nolcak ki:)
Takıntın yok ne güzel :)
şartlara göre
Benimki takıntı oldu değişemem herhalde
Normalde bende yemem
Teşekkürler canım ;) Ben bazen kendi bardağımdan bile icmiyorum
Ben yemem.
En iyisi
Mümkünatı yok sevgi aşk, sağlık lazım bunlar için olmaz.
Haklısın
Bence o abartıyor.
Aynen
He tamam bana da samimiyet göstergesi gibi geliyo ama. kız hoslanmıyorsa hic uzatmam. sonucta cok özel bişey bu.
Yani kişisel bir şey doğru
yalarım o çatalı ben :P
onun kullandığı herşeyden yerim !
Saygı duyarım
Ulan siz de adamin seyini yalarsiniz, sma catalindan yemek yemezsiniz tiplere gel mk
Gerizekalı beynin oralara çalışıyor. İğrençsin
''Bn hc oral ypmm. s. s''
Yerim
Peki :D
Tabiki.
Teşekkürler