İki gün buluştuk ve ortadan kayboldu mesajlarıma dahi cevap vermedi neden?

Farklı şehirde olan biriyle bir buçuk ay sonunda yüz yüze geldik. Bana canım gülüm güzelim gibi lafları söyledi ikinci gün hatta üçüncü günde buluşmak istedi. İki gün buluştuk ve akşamında umursamaz tavırlarından dolayı biraz gerildik. yanımdan haberleşelim yarında görüşelim diyerek ayrıldı. Ve sonra ortadan kayboldu mesajlarıma aramalarıma hiçbir şekilde dönüş yapmadı ama hala numaramı da silmedi. Beğenmedi desem insan beğenmediği biriyle neden 2 gün buluşup canımlı gülümlü konuşsun.22 gün oldu çok üzgünüm. Ne anlamalıyım

Güncellemeler
10 ay
Gün boyu gayet güzel vakit geçirdik hatta artık kalkalım dediğimde gitmek istemedi ve yarının planını yaptı. Gerçekten hiçbir şey anlamadım. Ve o kadar mesajlarıma hiçbir şekilde numarada silmedi
İki gün buluştuk ve ortadan kayboldu mesajlarıma dahi cevap vermedi neden?
Cevapla