Mesajıma cevap vermedi, aradım açmadı, Bir daha geri dönmez mi yoksa pişman olup mesaj atar mı?

Eski sevgilimle 2 ay önce ayrıldık ayrılan oydu zor zamanlar geçiriyorum okula ara verdim zor olacak falan dedi.Ayılığı çok gündem de tuttu ve ayrıldık sonunda.Abisi trafik kazası yaptı onu kaybetti.Normalde ilişkimiz güzeldi yani.Ayrıldıktan sonra mesaj attı bir kerede aradı okula döneceiğini söyledi sözleştik gelince görüşelim diye ama buluşmadım işler daha fazla zorlaştırmıyım diye.Çok çaba harcadı ama yüzsüzce değil 1 ay hiçbirşey yazmadı sonra konserde karşılaştık benim için gelmiş.Sonra mesaj attı bana seni bekleyeceğim saat 5 te diye eski sevgilimle barıştığımı söyledim.Yalandı öğrenmiş uzunca mesaj atı hissettiklerini bizde buluştuk 2 defa ama benim kafam çok karışıktı annem ameliyat oldu birde okul iş güç.Neyse bıraktım evine İstanbula gitme ya da git ya da gitme dedim tebessüm etti ben uzaklaşşırken bakıyordu hala.Akşam ben uyurken aradı annemi sordu konuştunmu diye uyuyordum diye kısa kesip kapadım sonradan dönmedimde.Sonra bir daha hiç aramadı ben mesaj attım 2 gün sonra napıyosun diye cevap vermedi ertesi gün aradım açmadı.5 gün oldu hiç birşey yapmadı.Facebookuda kapalı whatsapta online oluyor ama.Ben şimdi onu kaybetttim mi bir daha aramaz mı?
Mesajıma cevap vermedi, aradım açmadı, Bir daha geri dönmez mi yoksa pişman olup mesaj atar mı?
Cevapla