Eee şöyle söyleyeyim duşta olabilir tuvalette olabilir yemek yiyor olabilir telefonu şarja takmış olabilir bakkala ekmek almaya gitmiş olabilir yani bahsi geçen süre çok kısa hani 2 gün cevap vermese anlarım seni de bi sakin ol aw cevap verir
Yanlışa kaç kez şans verilir ki 2 kez versen 3 ü ister 3 kez versen 4 ü yanlış bi kez yapılıyor karşılığı da alınır madem yanlış yaptığını düşünüyorsun karşılığını ver gitsin
Dönmezse üzülürüm. O mesajdan önce aradı açmadım rahatsızım yazdım. Ve gerçekten rahatsızım. Herkes eleştirmiş ama onun eline diken batsa ben ağlarım umursamazlık zoruma gidiyor
İnsanların tepkilerine göre yaşamak bize hayatı zorlaştırmaktan başka hiçbir şey yapmaz. Sen iyi değildin ve açmadın, buna rağmen çocukluk yapıyorsa onu görmezden gel, dünya onun etrafında dönmüyor ✨
Bi saattir 7. Çevrimiçi oluşu falan neyin var yazması 5 saniye alırdı sonra da burada beni eleştirirler. Başka kizlarla konuşuyor belki de hatta evet başka sevgilisi daha olabilir şüpheliyim baya ağlamak istiyorum ama ağlamicam
Kova burcu hem sevmiyor hem haketmiyor. Beni sinirlendiren bana yazmayıp kime yazması. Hastayım burada Allahın cezası adam. Rahatsız etme moduna slicam telefonumu
Başta sen kendine değer vermiyorsun ki. Adam sana değer verse ne olacak? Hastasın ve başkasını düşünüyorsun! Güzelce yat dinlen. Bırak orasını o düşünsün, sen değil.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
25-29 yaş aralığında bi insan evladı olarak niye bebek gibi konuşuyosun?
O rahatsızım dese benim elim ayağıma dolanır çünkü
Sevgilimde hep bebek gibi davranıyorsun diyor offf niye ki :.(
Vay be günümüz ilişkilerine bak mesaja 20 dk cevap gelmeyince ayrılıyor insanlar ah o mektup zamanları
Hastayım yazmışım ama
Önemli bişe
Eee şöyle söyleyeyim duşta olabilir tuvalette olabilir yemek yiyor olabilir telefonu şarja takmış olabilir bakkala ekmek almaya gitmiş olabilir yani bahsi geçen süre çok kısa hani 2 gün cevap vermese anlarım seni de bi sakin ol aw cevap verir
Çevrimiçi şu an
Çok ayıp etmiş o zaman
Evet hala çevrimiçi başkasıyla konuşuyor demek ki
Yapıştır o zaman sende ayrılıyorum lafını bi şoka ugrasin
Küserim
Küsünce ne olcak peki
Bilmiyorum. Onun yaptığı doğru mu sence?
Yanlışa kaç kez şans verilir ki 2 kez versen 3 ü ister 3 kez versen 4 ü yanlış bi kez yapılıyor karşılığı da alınır madem yanlış yaptığını düşünüyorsun karşılığını ver gitsin
Sence dedim? Hala çevrimiçi
Bence doğru değil yukarıda da yazdım ama galiba anlayamadın
Konuşmuycam bi neyin var demek zorsa güya teli açmadım diye tavır yapıyor
Bence siz kısa süre içinde ayrılırsınız
Bende öyle yapıyorum zaten
Belki de işi var bilmiyorum ya banane dinlenicem
Dinlen dinlen geçmiş olsun bu arada neyin vardı
Midemi üşüttüm kusma bulantı vs affedersin
Heee anladım çok yemek yeme hatta sabaha kadar bir şey yeme düzeliyor
Yedim :.( daha kötü oldum
Püü insan benim sözümü dinler biraz
Onu yazmadan önce yemiştim
Unlucky olmuş o zaman
Hala yazmadı mi puahahahab
2 saat oldu evet
Vay be günümüz ilişkilerine bak sevgilisi olduğunu bildiği halde yazışmak istiyor insanlar ah o mektup zamanları :.(
Sevdim bunuuuu başarılı
17 dk sonra 3 saat oluyor
Diyorum sana ondan daha hayır gelmez
Derlisen dinlerizz
Yazdı 2 sat öncve
Eee sonuç
Ozelden yaz buradan kaç mesaj oldu
Sorun yok gülüm ayrılmadım
Ayrılmadiysan bana niye gülüm diyorsun sg sevgiline de
Doğru konuş ayı
Ahahahahha gene haklı çıktım
Bacım belki müsait değil. 20 dk ne ki?
Bir saat olacak 3 dk sonra. Çevrimiçi di 15 dk boyunca falan. Ben bugün bişe demezse diyorum 20 dk için değil
Bugün döner, dönmezse tak diye ayrılma soğuk yap. Biraz da o beklesin 😌
Dönmezse üzülürüm. O mesajdan önce aradı açmadım rahatsızım yazdım. Ve gerçekten rahatsızım. Herkes eleştirmiş ama onun eline diken batsa ben ağlarım umursamazlık zoruma gidiyor
Teli açmadım diye tirip yapıyor kendince bilmiyorum
Her zaman müsait olmak zorunda değilsin ki 👀
Ya da inanmadı bi gün önce cin gibiydim çünkü
İnsanların tepkilerine göre yaşamak bize hayatı zorlaştırmaktan başka hiçbir şey yapmaz. Sen iyi değildin ve açmadın, buna rağmen çocukluk yapıyorsa onu görmezden gel, dünya onun etrafında dönmüyor ✨
Sesiz kalayım da anlasın. Rahastzım dedim balde bişe demezse ilk benim yazıp aramam saçma olur dimi
O senin sessizliğini anlamıyorsa bırak, seni her halinle anlayan insana denk gelirsin inşallah 🌸
İki yillik bu ilişki bu arada :( bazen çok umursamaz bende akıllanmaya başladım o yüzden bu kadar hassasım artık
Ona ayrı bir birey olduğunu hatırlatmanın zamanı gelmiş
şu an bile çevrimiçi delirecem
Aynı durumda kendi olsa açmasa bile yazardım sorardım
Takip etme, kendi meşguliyetine odaklan. Zamanın herkesten ve her şeyden kıymetli.
Bi saattir 7. Çevrimiçi oluşu falan neyin var yazması 5 saniye alırdı sonra da burada beni eleştirirler. Başka kizlarla konuşuyor belki de hatta evet başka sevgilisi daha olabilir şüpheliyim baya ağlamak istiyorum ama ağlamicam
Bugün yazarsa yarın yarın yazarsa iki gün sonra dönüş yaparım
Kısasa kısas
Sen kendin diyorsun beş saniyesini alır diye. Bırak ne hâli varsa görsün. Bu kadar ilgiyi sevmiyor olabilir. Belki de haketmiyordur.
Kova burcu hem sevmiyor hem haketmiyor. Beni sinirlendiren bana yazmayıp kime yazması. Hastayım burada Allahın cezası adam. Rahatsız etme moduna slicam telefonumu
Başta sen kendine değer vermiyorsun ki. Adam sana değer verse ne olacak? Hastasın ve başkasını düşünüyorsun! Güzelce yat dinlen. Bırak orasını o düşünsün, sen değil.
Haklısın bunu hissettiği anladığı için böyle değer vermiyor belki de. Enerjimi kendime çekiyorum şimdi
İşte benim kızım 💅🏻
Sen en güzellerini hakediyorsun 💪🏻
Nasıl oldun aşkm yazdı saat üçte
Bugün öğlen
Ayrıl tabiki senin gibi birinden kurtulsun çocuk
Niye neyim var
Daha neyim var diyon aramış acmamissin ve yinede o suçlu gibi davraniyon
Hasta olduğum için açmadım midemi üşüttüm
Haa bende kanser falan oldun kemoterapi aliyordun ondan acmadin sandım
Çevrimiçi ve neyin var yazmadı bana
Ama bi düşün bakalım sen telefonu acmadin ondan olabilir mi acaba
Hasta olsa kendi de açmazdı ve ben neyin var iyi misin derdim hala çevrimiçi beni düşünmüyor başkalarıyla konuşuyor demek ki
Olabilir işte
Güya açmadım diye tavır yapıyor
Bende onu kast ettim
Hiç aramazsam yazmazsam anlar gerçekten hasta olduğumu
Aynen canısı
Yoksa suçlu duruma düşerim ararsam
Kesinlikle katılıyorum
Teşekkür ederim
Rica ederim tatliseyy geçmiş olsun canım 😘
Y*vşama :.)))))
İlgi gösterdim yavsamadim 🤣
Sevgiline göster ilgini
Yokkiiii
Uyu bebeğim sen
Ya kafa yanlış ya da yaş
3 saat oldu
Sizin derdinizi ben...
Lütfen ayrıl
Dimi o hasta olsa ben hemen neyin var yazarım
Ayrıl
Ayrıl bebeğim
Ayrilsn