Aramayı açmadım rahatsızım yazdım dönüş yapmazsa ayrılıy mı?

sevgilim aramıştı açmadım rahatsızım yazdım neti yoktu 20 dk önce iletildi mesaj gelmedi henüz gelmezse küsüy mü ayrılıy mı sizce bugün?
Aramayı açmadım rahatsızım yazdım dönüş yapmazsa ayrılıy mı?
Güncellemeler
+1 yıl
2 saat oldu
Güncellemeler
+1 yıl
3. Saat ümidi kestim uyuyorum zaten
Güncellemeler
+1 yıl
Tam bir öküz
Aramayı açmadım rahatsızım yazdım dönüş yapmazsa ayrılıy mı?
Cevapla