2 ay uzak mesefali konuştuğum kıza açılsam kabul etme şansım var mı?

NOT : Bugün kıza dedim ki birbirimize numara ekleyelim. Whatsaptan konuşuruz. Olur mu? Dedim kızda böyle daha iyi dedi Neden bana güvenmiyor musun dedim. Kızda hayır öyle bir şey demedim. Yanlış anladın Birbirimiz tanımaya çalışıyoruz ya yüz yüze görüşürüz konuşuruz anlaşırız ne hissediyorsa kararı veririz ona göre numarayı verip vermeyeceğimi dedi Yani benimle olmak istemiyor mu anlamadım? Ne hissediyorsa kararı veririz derken ben ona açıldığımı söylersem kabul eder mi?

Haftaya ilk görüşmede kıza açılmak istiyorum Kız beni istiyor mu?

2 ay uzak mesefali konuştuğum kıza açılsam kabul etme şansım var mı?
Cevapla