Uzak mesafe ilişkim var yaklaşık 20 gündür konuşuyoruz bir ay dolunca görüşelim dedim ama kabul etmedi LÜTFEN YARDİM?

20 gündür konuşuyoruz kafamız çok uyuşuyor birbirimizi de anlıyoruz ama 3-4 ay sonra görüşelim diyor ben de niyetini bilmiyorum karşı tarafın şimdi 3-4 ay sonra olumsuz olma durumu da var insan ister istemez de bağlanıyor insanı bir yanım diyor ki bırak ayrıl bir yanım kal diyor dene diyor ama arafta da kalmak istemiyorum ayrılırsam çok üzüleceğim bunu da biliyorum çünkü yani hayatımın en mutlu 20 gününü yaşattı bana ne yapacağım bilmiyorum yani

Güncellemeler
1 yıl
Yani 3-4 ay sonra bana hadi istemiyorum dediği zaman veya ben hazır değilim dediği zaman 3-4 ayım heba olacak yoktan yere en azından yanına gidip görsem bir şeyler olumlu veya olumsuz olsa en azından derim ki tamam olumlu oldu veya olumsuz oldu ona göre hayatıma bakarım ama bu çok geliyor bana
Uzak mesafe ilişkim var yaklaşık 20 gündür konuşuyoruz bir ay dolunca görüşelim dedim ama kabul etmedi LÜTFEN YARDİM?
Cevapla