2 haftalık tanıdığım biri vardı ilişki istiyordu uzaktan olduğu için kabul etmedim ama görüştük?

Uzaktan ilişki olacağı için kabul etmiyordum ama görüştük sonrasın da 3. Buluşma da gelmedi iki kere üst üste gelmedi işleri çıktı ben de çok bozuldum özür diledi işte evine davet etmişti daha çok zaman geçirmemiz adına gitmedim ondan sonra gelmedi 2 gün üst üste hep bir olay çıkıyordu gelemiyordu ben de hassas davranman gerekiyor dedim oda söz verdi sabahta günaydın yazdı sonra ses yok ortadan kayboldu sizce amaç
Nedir yardımcı olun napmam gerekiyor tüm arkadaş çevrem uzak durmamı söylüyor
2 haftalık tanıdığım biri vardı ilişki istiyordu uzaktan olduğu için kabul etmedim ama görüştük?
Cevapla